End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Denk van niet. Het is HDMaar wat zijn de specificaties voor de PC versie? Ik heb op google gekeken maar ik vondt niks misschien staan ze op ign.com . Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Volgens mij suckt die game hard Mafia 2 is denk ik beter...... Bewerkt: 11 april 2009 door redfire18 Reageren
Nissan Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Toen ik die game speelde zou ik denken dat ze wel wat aan de Engine hadden kunnen doen . HALLO EA!!! ER BESTAAT ZOIETS ALS NEXT GEN!!!!! TOen ik verder speelde zag ik dat ze zo'nbeetje alles over boord hebben geflikkerd dat met The Godfather te maken had. Ik ben terug naar de winkel gegaan en er toen GTA CTW voor gekocht . Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Gta is toch altijd beter egt pico bello R*! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Gta is toch altijd beter egt pico bello R*! Als je gta dan beter bent trap het dan af. Want wij heben niks aan klagers en zagers. Dit is godfather II topic. Al hoewel de engine echt dom is als je van een gebouw valt dan land je gewoon op je benen. xD Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 De sfeer van The godfather I is beter dan II maar ik vind gameplay beter dan deel I. Ik weet dat graphic tegenvallend maar grootste vervelend is de bugs VB: de auto botst tegen de vuilnisbak en plots verdwijnt de vuilnisbak, mijn ganglid maakt de eleketriciteit kapot en ik zie de lampen ineens vanzelf weg, ik gooi de man naar beneden OP water en niet IN water, dee lijk verdwijnt heel snel, Ik wil auto toeteren maar de hand drukt niet op de stuur en toch toeter, soms loopt mijn ganglid rond,... Ik wil nieuwe patch komen die bugs fixeren en beter graphic. Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen. Ik geef 75% aan The godfather II. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 en het irritants is dat ze ook weg spawnen terwijl je ze nog stampt bijvoorbeeld. Of dat ze niet door het water vallen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ja, maar idee is wel leuk. Reageren
-Trix- Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 The Godfather II is toch al uit he?Zo ja is het de moeite hem te kopen of niet echt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik zit nu in Florida best wel leuke stad. Alleen suckt het dat er nog een compound is in New York en dat ze je dan nog aanvallen. @Kaj-Killer:Godfather II is in het algemeen beter dan Godfather I. Buiten een paar stomme spelfoutjes. Maar de gameplay is heel goed. Verhaallijn ook en de nieuwe dingen zijn ook leuk. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Voor de fans van The godfather is wel moeite om te kopen. Lukt het online bij jullie? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Voor de fans van The godfather is wel moeite om te kopen. Lukt het online bij jullie? Ik ben meer bezig me de SP. MP zegt me niet echt veel. :/ Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af. Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen? ik heb xbox360 versie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af.Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen? ik heb xbox360 versie Heb je op "select" (op ps3) gedrukt en dan het spel opgeslagen? Of met autosave? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.