End Of The Riot Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen. Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. Reageren
Scheme015 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... Reageren
Scheme015 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... nee da wist ik nog niet, maar met alle gunsten die snap ik niet ik had alle gunsten volgnes mij maar ik heb de trophie niet gekregen, niet bij mij in het spel staat alles gevinkt, maar ik heb wel bijvoorbeeld: 3x politie terug fluiten, 2 x snel herstel maar niet de trofee, ik snap er nu niks meer van., Weet jij het misschien.??? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... nee da wist ik nog niet, maar met alle gunsten die snap ik niet ik had alle gunsten volgnes mij maar ik heb de trophie niet gekregen, niet bij mij in het spel staat alles gevinkt, maar ik heb wel bijvoorbeeld: 3x politie terug fluiten, 2 x snel herstel maar niet de trofee, ik snap er nu niks meer van., Weet jij het misschien.??? Zeker dat alles is aangevinkt? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... nee da wist ik nog niet, maar met alle gunsten die snap ik niet ik had alle gunsten volgnes mij maar ik heb de trophie niet gekregen, niet bij mij in het spel staat alles gevinkt, maar ik heb wel bijvoorbeeld: 3x politie terug fluiten, 2 x snel herstel maar niet de trofee, ik snap er nu niks meer van., Weet jij het misschien.??? Zeker dat alles is aangevinkt? ja alles is al aangevinkt, maar wat kan ik nu doen dan.??? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... nee da wist ik nog niet, maar met alle gunsten die snap ik niet ik had alle gunsten volgnes mij maar ik heb de trophie niet gekregen, niet bij mij in het spel staat alles gevinkt, maar ik heb wel bijvoorbeeld: 3x politie terug fluiten, 2 x snel herstel maar niet de trofee, ik snap er nu niks meer van., Weet jij het misschien.??? Zeker dat alles is aangevinkt? ja alles is al aangevinkt, maar wat kan ik nu doen dan.??? Misschien alles nog is een tweede keer doen. Reageren
Scheme015 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Tip voor Cubaanse bank als je die nog moet doen.Koop een agent om de cubaanse politie is nogal een moeilijke en zijn heel sterk dus kan je best iemand omkopen dan kan je het gewoon op je gemak doen. nee ik moet die ene bank nog in florida maar, toch bedankt Daar kan je best de stroom uitschakelen, maar dat wist je al zeker... nee da wist ik nog niet, maar met alle gunsten die snap ik niet ik had alle gunsten volgnes mij maar ik heb de trophie niet gekregen, niet bij mij in het spel staat alles gevinkt, maar ik heb wel bijvoorbeeld: 3x politie terug fluiten, 2 x snel herstel maar niet de trofee, ik snap er nu niks meer van., Weet jij het misschien.??? Zeker dat alles is aangevinkt? ja alles is al aangevinkt, maar wat kan ik nu doen dan.??? Misschien alles nog is een tweede keer doen. ja kan ik wel es ff proberen. Reageren
Scheme015 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 maar hoeveel verschillende zijn er dan van de gunsten, echt alles maar 1x meegeteld.??? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 ik denk dat er 7 verschillende zijn maar dat je toch alle opdrachten moet doen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb The Godfather gespeeld, het echt een vette game! De executes zijn echt bruut!! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb The Godfather gespeeld, het echt een vette game! De executes zijn echt bruut!! ja ik vindt de excecuties heel bruud vooral die met melee wapens. Reageren
Scheme015 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 heejj, ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan, dus bedankt voor je hulp EOTR. laatsss, Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 heejj,ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan, dus bedankt voor je hulp EOTR. laatsss, Graag gedaan! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hallo, ik had gister The Godfahter 2 uitgespeeld en toen ging ik voor de achievements. maar k kan nu niet de achievement van de executies doen, want er zijn geen maffiosies ofzo over en kan ik opnieuw beginne, zonder dat m,n savegame waar ik nu op speel weggaat? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.