Jump to content

Airsoft/BB Guns


omar7584

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ThunderDuck

    7

  • kelwin

    6

  • Wesley

    4

  • Limbolander

    4

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

Moet ik je gelijk in geven.

Kijk, als je die sport doet, dat je bv. een soort van certificaat krijgt, en dan pas legaal een BB gun mag hebben en eventueel kopen, vind ik eigenlijk al een beter idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

Moet ik je gelijk in geven.

Kijk, als je die sport doet, dat je bv. een soort van certificaat krijgt, en dan pas legaal een BB gun mag hebben en eventueel kopen, vind ik eigenlijk al een beter idee.

great idea :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

In België is het legaal. En ik voel me niet onveilig, heb meer schrik dat er iemand een mes trekt, dan dat hij met zo'n prulgeweer op mij mikt. Onder de 18 kan je ze krijgen, maar daar zit helemaal niet veel kracht achter minder dan 0,5 joule zijn die. Ik heb er zo één, en daar kan je van dichtbij mee op je voet schieten met enkel een klein rood plekje als gevolg. Heb er ook één van 2,2 joule, die gaat al wat harder, maar daar moet je 18 jaar voor zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

BB guns en airsoft mag je gewoon in nederland kope nhoor

ik heb ook een luchtbuks in leeuwarden voor 500 euro gekocht en schiet er mee in me achtertuin en heb 2 BB guns die neem ik wel eens mee over straat om kindertjes te beschieten

en nee ik heb geen wapenvergunning en ik heb nog een pompbuks van mijn oude heer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

ik zou helemaal niet meer naar buiten gaan volgens mij voel jij je met alles onveilig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

ik zou helemaal niet meer naar buiten gaan volgens mij voel jij je met alles onveilig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

ik zou helemaal niet meer naar buiten gaan volgens mij voel jij je met alles onveilig.

mij lijkt dat ook super gevaarlijk, mijn vriend heelft ereen en heeft al iemand verwond!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

In België is het legaal. En ik voel me niet onveilig, heb meer schrik dat er iemand een mes trekt, dan dat hij met zo'n prulgeweer op mij mikt. Onder de 18 kan je ze krijgen, maar daar zit helemaal niet veel kracht achter minder dan 0,5 joule zijn die. Ik heb er zo één, en daar kan je van dichtbij mee op je voet schieten met enkel een klein rood plekje als gevolg. Heb er ook één van 2,2 joule, die gaat al wat harder, maar daar moet je 18 jaar voor zijn.

Mensen kunnen scooters opvoeren,Mensen kunnen auto's opvoeren en noem het maar op dit lukt ook wel met een ''prul geweertje'' een beetje een gericht schot en dat kan al verkeert aflopen. Daarbij is het gewoon niet verantwoord om mensen met een geweer over straat te laten lopen. een cerificaat is zeker een goed idee FerryN ^_^ Mijn antwoord is dus ook nee. zonder ervaring kan het daarmee dus ook gevaarlijk wezen. (als je het op iemand ze slaap zet) en dan de trekker overhaal ( wil het niet voelen ) <- Als ik dan nog veel voel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echte rot spulletjes, als het legaal wordt gaan bijna allle straatjongeren met zo'n ding lopen en dan ben je nauwelijks veilig in Nederland :N

Mijn menig, nee !

In België is het legaal. En ik voel me niet onveilig, heb meer schrik dat er iemand een mes trekt, dan dat hij met zo'n prulgeweer op mij mikt. Onder de 18 kan je ze krijgen, maar daar zit helemaal niet veel kracht achter minder dan 0,5 joule zijn die. Ik heb er zo één, en daar kan je van dichtbij mee op je voet schieten met enkel een klein rood plekje als gevolg. Heb er ook één van 2,2 joule, die gaat al wat harder, maar daar moet je 18 jaar voor zijn.

Mensen kunnen scooters opvoeren,Mensen kunnen auto's opvoeren en noem het maar op dit lukt ook wel met een ''prul geweertje'' een beetje een gericht schot en dat kan al verkeert aflopen. Daarbij is het gewoon niet verantwoord om mensen met een geweer over straat te laten lopen. een cerificaat is zeker een goed idee FerryN ^_^ Mijn antwoord is dus ook nee. zonder ervaring kan het daarmee dus ook gevaarlijk wezen. (als je het op iemand ze slaap zet) en dan de trekker overhaal ( wil het niet voelen ) <- Als ik dan nog veel voel.

aanstellen is ook een vak imo, maar zoveel is illegaal, zo is een mes opzak dragen ook illegaal tenminste als je het laat zien, en legaal of niet, als mensen zoiets willen kunnen ze het ook vast wel krijgen. en als ze je daadwerkelijk wat willen aandoen dan zijn daar ook genoeg opties voor.

Link to comment
Delen op andere websites

nou voor jullie heb ik een paar fotos van mijn "proppeschieter" gemaakt.

ff me voet er bij voor de groote van dat ding. (maatje 46 btw ;) )

foto geheel :

[foto]

foto ( om hem te laden ) :

[foto]

foto kogels (2 soorten lood/ijzer) :

[foto]

inclusief veiligheidsknopje ^_^

Hoe kom je eigenlijk aan zo'n ding(of mag je dat hier niet bespreken?) en hoeveel kost het? En ze zijn toch illegaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat die dingen wel legaal moeten worden, maar dat je ze alleen in je eigen huis/tuin/schietvereniging mag gebruiken en dus niet zomaar op straat. Een paar vrienden hebben een buksen en BB-guns en daar schiet ik ook wel regelmatig mee. Wel op eigen terrein natuurlijk.

Anderzijds:

Mensen kunnen er dus gemakkelijk aan komen en makkelijker winkels gaan overvallen en mensen bedreigen.

Maar ze moeten maar beginnen dat vuurwerk legaal te maken :tu: :tu:

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...