Jump to content

Airsoft/BB Guns


omar7584

Recommended Posts

Als je zo'n ding wilt hebben kun je ze tegenwoordig toch nog makkelijk krijgen... Je gaat naar ebay.be en je vind er genoeg die je zo naar Nederlands kun laten verzenden. :) Ik vind het alsnog mooie dingen, als ik meer geld had zou ik er misschien ook eens ooit eentje aanschaffen. :)

Uiteraard niet met het doel op dieren of mensen te schieten, maar bijvoorbeeld gewoon op objecten. Heb het eens gedaan en is erg vermakelijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ThunderDuck

    7

  • kelwin

    6

  • Wesley

    4

  • Limbolander

    4

Meestal worden die dingen uit het buitenland toch bij de grens onderschept?

Mja het gaat heel gemakkelijk zoals X-Qyeh ook al zei, je besteld op Ebay.be en vervolgens wordt het geleverd via de post.. De Douane en Marechaussee controleert er nauwelijks op. Dus mja.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vader heeft er een: glock 17, schiet op gas.

1 joule. ik vind dat ze best legaal mogen worden maar je mag eigenlijk NOOIT op mensen schieten want als er een in je oog terecht komt is diegene of jij gelijk blind :7

Mja maar zoiets kun je wel 1000 maal zeggen, er zijn altijd figuren die dat toch doen, op mensen schieten. Ik vind dat er wel een versoepeling mag komen.. Als ze dit spul nou verkopen aan mensen met een vergunning, een vergunning waar je op moet laten zien dat je er goed mee omgaat, ik denk dat je dan niet zo extreem zorgen hoeft te maken over het gebruiken van airsoft wapens om mensen/dieren te verwonden.

Maargoed, dan komt de volgende vraag.. Waarom zou je zoiets dan in vredesnaam kopen? Blikjes schieten wordt gauw saai hoor :puh:

simpel blikjes in je huis laten verspreiden en dan moet jij proberen ze allemaal te neutraliseren

"tango down in secter one-alpha"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Deze heeft wel een beetje last van houtworm gehad

bild2267wz0.jpg

bild2268qo3.jpg

mooi geweer maar ik heb thuis zelf een mac 10 voor 12 euro gekocht in den haag dus i kdach ik koop hem maar mooi in nederland dus ik heb er wel ervaring mee ik vindt ok dat het legaal moet worden en het wordt legaal het is zelf a bijna legaal maar ze worden iets angepast zoals oranje puntje op de loop of hij wordt droozichtig. als j airsoft wilt koop dan gwn een bb gun die doorzichtig is ok die andere kleuern heeft zeg maar rood terwijl die echt zwart is dan verf je hem thuis gewoon met szwart over en klaar je hebt je replica airsoft gun xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Kleine schop. Slechts 3 jaar.

Hier een kleine testfire van mijn nieuwe We-Tech Capa gun. Pistool heeft enkelschot. Had liever de keus gehad tussen enkelschot, burst en volautomatisch. Het is m'n eerste airsoft aankoop dus dit is iets waar ik dus beter op moet letten in de toekomst.

Dit pistool is gekocht met de reden om er mee te gaan airsoften. Groot bos, 30 vs 30 je weet het wel. En een klein beetje gekocht om af te schrikken tijdens een een inbraak o.i.d. Kan niet prepared genoeg zijn in my opinion.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg altijd een massive boner van wapens, maarja in Nederland geldt er nog net niet een verbod op gele waterpistolen. Helaas geen Airsoft/BB guns voor mij.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

En een klein beetje gekocht om af te schrikken tijdens een een inbraak o.i.d. Kan niet prepared genoeg zijn in my opinion.

Tot de inbreker denkt dat het een echte pipa is en je een mes tussen je ribben hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

En een klein beetje gekocht om af te schrikken tijdens een een inbraak o.i.d. Kan niet prepared genoeg zijn in my opinion.

Tot de inbreker denkt dat het een echte pipa is en je een mes tussen je ribben hebt.

Of todat de inbreker aangifte doet en jij de bak in gaat.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die vraag ijkt mij toch redelijk relevant in een topic dat gaat over de legaliteit van BB guns? Verder klopt het dat iemand bedreigen met een echt lijkend nepwapen normaal gezien illegaal is, de vraag is echter of de rechter het je aan gaat rekenen als je slachtoffer van een overval bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jammer dat mensen hier zo achterlijk! zijn om airsoft replicas op straat in het openbaar(?!?!) uit te testen.Ook de mensen die hun Airsoft replica voor afdreiging willen gebruiken..?!?!?!?Willen jullie ervoor zorgen dat de airsoft sport een slechte naam krijgt oid?Lever for gods sake maar je NABV pas in en verkoop je replica alsjeblieft! ( als het pasje uberhaupt hebt?!?!?!)...want dat pasje verdien je sowiezo, hoe dan ook niet.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jammer dat mensen hier zo achterlijk! zijn om airsoft replicas op straat in het openbaar(?!?!) uit te testen.Ook de mensen die hun Airsoft replica voor afdreiging willen gebruiken..?!?!?!?Willen jullie ervoor zorgen dat de airsoft sport een slechte naam krijgt oid?Lever for gods sake maar je NABV pas in en verkoop je replica alsjeblieft! ( als het pasje uberhaupt hebt?!?!?!)...want dat pasje verdien je sowiezo, hoe dan ook niet.

's Nachts op een verlaten straat een airsoftpistool uittesten is geen ramp, in mijn ogen. Als niemand het ziet kan niemand er bang van worden. Daarnaast wil ik je er op attenderen dat je Nederlands te wensen overlaat. Om jezelf en de wereld te behoeden voor verdere taalgerelateerde wangedrochten heb ik je fouten in rood gemarkeerd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...