Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het kan wel een leuke game worden hoor, want het is GTA. Alleen verwacht er niet teveel van, het is waarschijnlijk niet zo goed als GTA 2. Want dat is de beste 2D GTA.

Wie zegt dat CTW 2D word? Misschien wel 3D, of op het boven 2D en onder 3D.

Maar het is althans nog niet bevestigd dat het 2D word.. :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

3D op de DS? Kan toch nooit? Wel met mario enzo, maar toch niet met GTA. De PSP kan het amper aan.

Het zou wel kunnen, alleen zal de stad dan niet zo groot zijn.

Misschien 3 kleine landschappen en dat was het.. Dan heb ik zelfs nog liever een grote stad in 2D. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het kan wel een leuke game worden hoor, want het is GTA. Alleen verwacht er niet teveel van, het is waarschijnlijk niet zo goed als GTA 2. Want dat is de beste 2D GTA.

GTA2 is niet 2D. Het is gewoon 3D, enkel met een top-down view.

De auto's zijn wel 2D.

Laat ik ook maar zeggen dat het een enorme flop wordt, dan is het resultaat altijd nog beter. :D

Mvg,

Flitskikker

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat het resultaat ********* wordt echt nintendo en gta is gewoon water en vuur dat kan niet kijk gta advance wat een klote spel ik speel nog liever gta 1 vanwege mogelijkheden en storyline

nintendo is poep en iedereen mag dat weten

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het moge duidelijk zijn dat we een PC versie van GTAIV nu wel kunnen vergeten. Jammer. Echt waar.

Ik snap niet waar R* in vredesnaam mee bezig is. Chinatown Wars? Wat is dat voor een verrotte mongolen naam? Waarom geven ze het zo'n idiote naam? En dan nog op de DS... Ik heb zelf een DS, en zal deze wel gaan halen... Maar ik denk dat het 3x niks wordt.

En ja weer LC... Es effe tellen... GTA3, GTA LCS, GTA Advance, GTAIV. Vier keer LC. Met deze erbij vijf keer. Tsjongejonge die gasten daar hebben ook geen greintje fantasie.

Bewerkt: door ~Lance Vance

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zijn gewoon een stelletje melkers, al die uitmelkerij moeten ze eens mee stoppen. Waarom maken ze geen opvolger van GTA San Andreas ofzo? Die map vind ik juist het leukste, en met de graphics van GTA IV daarbij plus een nieuw verhaal is het maar de tweede keer dat het zich in San Andreas afspeeld. Maar 3 keer of meer is teveel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een slechte game, die komt echt niet in m'n GTA verzameling. De naam zegt al genoeg en daarbij zoals DaH en Lance al zei dat het 5 keer al in LC afgespeelt is, HALLOOO er mag wel verandering in hoor, maak is een keer een GTA in een ander land zoals Nederland, als er trailers vrij komen ga ik ze hard uitlachen als er maar 10.000 man die trailer heeft bekeken. :schater:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kunnen jullie niet lezen ofzo?? Er staat toch echt dat het juist NIET in LC is, dat staat een paar pagina's terug.

LEZEN voordat je onzin begint uit te kramen!!! :cya:

Jij bent echt dom weet je dat?

Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.

Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.

Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Kijk maar het topic na.

Bewerkt: door GekkieJ01

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zijn gewoon een stelletje melkers, al die uitmelkerij moeten ze eens mee stoppen. Waarom maken ze geen opvolger van GTA San Andreas ofzo? Die map vind ik juist het leukste, en met de graphics van GTA IV daarbij plus een nieuw verhaal is het maar de tweede keer dat het zich in San Andreas afspeeld. Maar 3 keer of meer is teveel.
Dat wordt te groot en te moelijk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Njah zeg , wat een BAGGER game word dat

En ik gun het de DS bezitters ook nie :7

Als ze zo graag gta willen spelen , haal dan gewoon een xbox of playstation :7

En ze hadden ook best met een pc versie van gta iv verder kunnen gaan

Deze game word echt 100xniks

BAGGER

Bewerkt: door Johan112

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...