Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Kunnen jullie niet lezen ofzo?? Er staat toch echt dat het juist NIET in LC is, dat staat een paar pagina's terug.

LEZEN voordat je onzin begint uit te kramen!!! :cya:

Jij bent echt dom weet je dat?

Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.

Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.

Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Kijk maar het topic na.

Nou jij bent hier de hersenlooze onzinuitkramer want als je mijn post had gelezen had je gezin dat het niet Libery City word. Lees onderstaandstukje maar, als je dan kan :duh:

Nintendo maakte bekend dat de Nintendo DS binnenkort een Grand Theft Auto mag verwelkomen. Grand Theft Auto: China Town Wars is de naam die de game mee krijgt. Vandaag wat nieuwe informatie over dit spel.

Het spel zal tijdens de winter al uit moeten komen voor de handheld van Nintendo. De game zal in zijn geheel bestuurd worden door middel van het touchscreen. Daarnaast bevindt zich ook een Wifi-logo op de hoes van de game. Dat betekent dat we ook online kunnen gaan spelen. Eerdere geruchten duidden erop dat de game zich in Liberty City zou afspelen. Vandaag werd bekend gemaakt dat dit niet zo was. De game zou in een onbekende stad plaatsvinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lach me helemaal dubbel, geweldig die posts! Conclusies trekken, terwijl ''ze'' nog helemaal niks van deze game weten. Ik neem pas het recht in hand om deze game ''belachelijk'' te maken als ik de eerste screenshots en/of trailer gezien heb. En dan zeggen sommige nog dat de ''DS'' het niet gegund word, omdat men maar een Xbox 360 of PS3 moet kopen? Ach ja geef de DS bezitters maar weer de schuld, heel makkelijk hoor! ^_^ Wees vooral bevooroordelend... :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

echt afgezuigt wanneer komt er weer een GTA op de PC of PSP :duh:

en wanner speelt een andere GTA zich af in een ander stad zoal SA of een nieuwe stad. :ch:

dit word maar niks :zz: (hoop ik)

edit: kan iemand me een reden geven waarom een GTA versie wel uit komt op een wijfen platform (DS) maar niet op een mannelijke platform zoals de PSP echt waar man al die meisjes uit mijn klas hebben zo'n DS er zijn volgens mij meer meisjes die een ds hebben dan jongens. waarom komt ie dan uit op de DS.

de DS heeft al zulke verrotte graphics. volgens mij zijn die van de PSP en de PC een stuk beter

Bewerkt: door kamranoi

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lach me helemaal dubbel, geweldig die posts! Conclusies trekken, terwijl ''ze'' nog helemaal niks van deze game weten. Ik neem pas het recht in hand om deze game ''belachelijk'' te maken als ik de eerste screenshots en/of trailer gezien heb. En dan zeggen sommige nog dat de ''DS'' het niet gegund word, omdat men maar een Xbox 360 of PS3 moet kopen? Ach ja geef de DS bezitters maar weer de schuld, heel makkelijk hoor! ^_^ Wees vooral bevooroordelend... :7

Ik kan er ook niks aan doe dat de DS BAGGER is ^_^

Ohjaah en trouwens ik zeg niet dat ze een xbox360 of playstation 3 moeten kopen , je kan ook een ps2 og gewoone xbox kopen

xbox: GTA 3 , GTA VC , GTA SA

PS2: GTA 3 , GTA VC, GTA SA , GTA LCS , GTA VCS

Genoeg keuze

Bewerkt: door Johan112

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zijn gewoon een stelletje melkers, al die uitmelkerij moeten ze eens mee stoppen. Waarom maken ze geen opvolger van GTA San Andreas ofzo? Die map vind ik juist het leukste, en met de graphics van GTA IV daarbij plus een nieuw verhaal is het maar de tweede keer dat het zich in San Andreas afspeeld. Maar 3 keer of meer is teveel.
Dat wordt te groot en te moelijk.

Niet voor de PS3, voor de PS3 word dat een eitje.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je zoveel consoles moet hebben voor GTA's te spelen:PS2(GTA1,2,London;III,VC,SA. Dan de PSP versies van LCS en VCS, dan PS3 met de volgende Next-Gen GTA's, een Advance voor de GTA Advance en dan een DS voor Grand Theft Auto:Chinatown Wars...Dit loopt allemaal een beetje uit de hand als je het mij vraagt.Maar de DS "kracht" is 6 keer kleiner of meer dan dat van de PSP. Als ze dan even goeie graphics willen,moeten ze de stad 6x kleiner maken :7 ..

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je zoveel consoles moet hebben voor GTA's te spelen:PS2(GTA1,2,London;III,VC,SA. Dan de PSP versies van LCS en VCS, dan PS3 met de volgende Next-Gen GTA's, een Advance voor de GTA Advance en dan een DS voor Grand Theft Auto:Chinatown Wars...Dit loopt allemaal een beetje uit de hand als je het mij vraagt.Maar de DS "kracht" is 6 keer kliner of mer dan dat van de PSP. Als ze dan even goeie graphics willen,moeten ze de stad 6x kleiner maken :7 ..

Dat is juist hartstikke slim van Rockstar games! Als ik hun was had ik mijn game's ook op alle mogelijke consoles/handhelds uitgebracht. Heel simpel, hier maken hun nou winst mee. Daarnaast voor ieder wat wils, nu kunnen de DS bezitters ook van een ''draagbare Gta'' genieten, mits deze natuurlijk een goede game wordt!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je zoveel consoles moet hebben voor GTA's te spelen:PS2(GTA1,2,London;III,VC,SA. Dan de PSP versies van LCS en VCS, dan PS3 met de volgende Next-Gen GTA's, een Advance voor de GTA Advance en dan een DS voor Grand Theft Auto:Chinatown Wars...Dit loopt allemaal een beetje uit de hand als je het mij vraagt.Maar de DS "kracht" is 6 keer kleiner of meer dan dat van de PSP. Als ze dan even goeie graphics willen,moeten ze de stad 6x kleiner maken :7 ..

je hebt helemaal gelijk :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je zoveel consoles moet hebben voor GTA's te spelen:PS2(GTA1,2,London;III,VC,SA. Dan de PSP versies van LCS en VCS, dan PS3 met de volgende Next-Gen GTA's, een Advance voor de GTA Advance en dan een DS voor Grand Theft Auto:Chinatown Wars...Dit loopt allemaal een beetje uit de hand als je het mij vraagt.Maar de DS "kracht" is 6 keer kliner of mer dan dat van de PSP. Als ze dan even goeie graphics willen,moeten ze de stad 6x kleiner maken :7 ..

Dat is juist hartstikke slim van Rockstar games! Als ik hun was had ik mijn game's ook op alle mogelijke consoles/handhelds uitgebracht. Heel simpel, hier maken hun nou winst mee. Daarnaast voor ieder wat wils, nu kunnen de DS bezitters ook van een ''draagbare Gta'' genieten, mits deze natuurlijk een goede game wordt!

je hebt ook wel gelijk want nu gaan al die dames GTA chinatown war kopen omdat het op de DS uitkomt.

maar wat ik niet begrijp is waarom maar een paar platforms, dat GTA IV niet op de PSP uitkomt is duidelijk maar waarom GTA Chinatown wars niet op de PSP uit komt is een hele grote vraag, (voor mij dan).

het zelfde geld voor de PS2, PS3, Xbox 360 en de PC

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

'Hartstikke slim?' Ik denk dat ze meer winst zouden maken op de PSP dan op de DS :7.

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

'Hartstikke slim?' Ik denk dat ze meer winst zouden maken op de PSP dan op de DS :7.

ik moet toegeven... die is KEI HARD :tu::D0_0

Bewerkt: door kamranoi

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zou er op de psp meer winst gemaakt worden?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja als je goed nadenkt over ''Gta Chinatown wars'', De DS heeft een veel lagere Graphics capaciteit dan een psp aankan, dus dat wordt natuurlijk niet veel. Daarnaast zijn er al 2 titels op de PSP uitgekomen, dus daar raakt de inspiratie ook een beetje van op. Het is makkelijk bedacht om een ''low graphics'' Gta te ontwikkelen voor de DS (oftewel makkelijk winst maken) (zo dom zijn ze niet hoor Miek, gewoon logies nadenken, als ''big businiss'' bedrijf :D ) Dus een gewaagde kans voor Rockstar games zit er natuurlijk dik in! Op iedere console/handheld een nieuwe Gta te publiceren levert niet alleen een hoop aandacht van het ''publiek'' op, maar als zei deze kans waar maken en dit een goede titel word op het gebied van de reeks ''DS'' games, maken ze nog extra winst ook. Nu treffen ze ook het publiek die (alleen) een DS bezit en natuurlijk de Fans van deze. Ik bedoel maar, Rockstar games is niet ''gek'', als je een beetje nadenkt is dat natuurlijk gebaseerd op nog even een ''extra'' porsie winst maken! ''Uitmelken'' is nog lang niet zo slecht voor zo'n bedrijf, dat lever alleen maar extra centjes op!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oja, ben je daar zo zeker van? Ik denk juist dat ze meer winst maken met een GTA op de DS, de DS is immers veel meer verkocht dan de PSP :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...