Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

jullie zijn gewoon allemaal jaloers omdat jullie geen ds hebben :duh: . Ik verwacht wel wat van dat spel.

ik hoop dat het gewoon simpel en normaal gta is zoals het altijd moest zijn. :Y

en omdat er een wifi teken is. denk ik dat je met andere mensen deathmatches kan houden. en wie wil dat nou niet.

En wat zeiken jullie over EA games? Die maken ook toppers, zoals Battlefield 1942 en Battlefield Bad Company. Alleen The Godfather enzo is niet zo goed, maar EA heeft ook gewoon goede spellen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat rockstar nooit meer een gta gaat maken voor jullie. omdat jullie allemaal egoistische ****** zijn die andere mensen niks willen gunnen. :duh:

Klopt. De PSP bestaat minder lang dan de Nintendo DS, en daar zijn al twee GTA's voor uitgekomen. Op de Nintendo DS is nog geen enkele GTA uitgekomen. GTA Advance kan je dan wel op de NDS spelen, maar het is een GBA game en geen NDS game. Stiekem hoop ik ook op nog een GTA op de PSP, maar je kan niet alles willen. Momenteel heb ik liever dat GTA IV op de PC komt ipv een GTA op de DS én PSP. Wacht nou gewoon maar af, Miek. Misschien komt er later wel een PSP versie van deze GTA, of een nieuwe GTA. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat vaag dat er 1 komt voor de DS. Zal wel weer van boven zijn! Maar waarom altijd in Liberty City? Ik zie veel liever een nieuwe GTA in San Andreas ofzo. En verder zijn er nog genoeg (Amerikaanse) steden. Seattle bijvoorbeel dik ook een mooie stad. Dan kunnen ze dat bijv. oceattle noemen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat maakt het nou eigenlijk allemaal uit. Laat Rockstar nou maar hun ding doen, ze weten vast wel wat ze doen.

Jullie komen niets te kort, wees blij dat de DS bezitters een nieuwe GTA word gegund. Alltijd maar zeiken maar zelf weten jullie het niet beter als Rockstar Games zelf.. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb gewoon niet het hele topic gelezen en wil dat ook niet meer!

dat kut geneuzel direct van "ohhh dan kan niet goed zijn" ik heb niet veel mensen gehoord die fucking geen vooroordeel hebben!!!

dit maakt mij gewoon zo kwaat...

ik zal eens wat zeggen over mods die ik never gespeeld heb!!! en alleen maar aangekondigd zijn

als dat jullie mods zijn dan vinden jullie dat ook niet leuk!!!

wees dan een beetje sportief en geef de NDS(L) een kans!!!

dat doe ik wel!!!

ik heb een goed gevoel over deze gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Interessant, maar zolang er verder nog niets bekend is, weet ik niet wat ik ervan moet denken. Bij de titel denk ik eerder aan één of meerdere missies, want het lijkt mij erg sterk dat het hele spel (en uitgewerkte stad) om Chinatown gaat draaien. Misschien ook wel, maar dat zal in het spel zelf wel duidelijk worden.

Maar goed, we zullen zien. Laat Rockstar ons maar verrassen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van mij mag het wel weer een boxart worden met die ongelijke vakjes met artwork erin =)

Eerst maar eens even wachten op de eerste trailers en screenshots voordat we meteen met boxarts gaan beginnen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Relax, blijf ademen.

Lol :schater:

GTA CW lijkt mij dus helemaal niks. En ALWEER in Liberty City, hmm even kijken, dan zijn er al 8 GTA's in Liberty City, da's toch niet leuk meer :S en zowieso, GTA op een DS? :duh:

Nee, bagger idee van R* :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gamersnet zegt een tijdelijke packshot te hebben(Wie gelooft?). Ik zelf denk dat het gewoon fotosoep is.

http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2008/1216197814/gta_ctw_tijdelijk_packshot.jpg

Bij GTA LCS was het ook eerst gewoon een zwarte cover met het LCS logo erop, dus er komt heus nog wel een GTA-styled boxart met artwork. ^^

dan zijn er al 8 GTA's in Liberty City, da's toch niet leuk meer :S en zowieso, GTA op een DS? :duh:

8? Ik tel er maar 6, met Chinatown Wars meegerekend.

  1. GTA 1
  2. GTA III
  3. GTA Advance
  4. GTA LCS
  5. GTA IV
  6. GTA Chinatown Wars

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wéér in Liberty City, inderdaad. Dat begint nu wel afgezaagd te worden, hoor.

Ik heb zelf geen Nintendo DS en ik ga er ook niet speciaal eén aanschaffen speciaal voor die GTA WC CW. Nintendo zuigt, anyway[/font]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wéér in Liberty City, inderdaad. Dat begint nu wel afgezaagd te worden, hoor.

Ik heb zelf geen Nintendo DS en ik ga er ook niet speciaal eén aanschaffen speciaal voor die GTA WC CW. Nintendo zuigt, anyway[/font]

Nintendo zuigt niet want de DS en de WII zijn vaker verkocht dan de PSP en de PS3 :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:sigaar::sigaar: :sigaar:

Een deel van RockstarNorth is bezig met het helpen/maken (met Leeds) van GTA Chinatown Wars. Een andere deel is waarschijnlijk bezig met een nieuwe Manhunt (of Rockstar London, volgens mij maker van Manhunt 2 & North van deel 1), en mocht dit niet zo zijn: ze zijn bezig met een nieuwe GTA, die begin volgend jaar zal gaan worden aangekondigt.

gta5lolwa1.jpg

Rockstar..

Leeds = GTA CTW

North = GTA CTW & GTA (?)

San Diego = Midnight Club LA

London = Manhunt?

Vancouver, New England, Lincoln & Toronto weet ik niet. Een van hun is vast bezig met LA Noire die waarschijnlijk in 2009 zal gaan uitkomen, of zijn met San Diego bezig met een nieuwe engine.

:sigaar: :sigaar: :sigaar:

GTA CW lijkt mij dus helemaal niks. En ALWEER in Liberty City, hmm even kijken, dan zijn er al 8 GTA's in Liberty City, da's toch niet leuk meer :S en zowieso, GTA op een DS?

Liberty City die telkens (behalve in 3 & LCS..) verandert wordt. En ik denk dat je na deze GTA, nooit meer een Liberty City zal gaan krijgen omdat:

1. Ze hebben New York nagemaakt (paar dingen dan.. Empire Estate Building, Brooklyn bridge etc..).. En dat gaan ze echt niet (nog een keer) in een nieuwe, nex-gen, GTA plaatsen.

2. Vice City (of de stijl) wordt 99% de volgende, next-gen, GTA.

Rockstar bedenkt voor CTW heus wel leuke dingen die je in andere GTA's niet kan doen.

Ik ga nu verder met het ge-trois-D-studio-Max. :cab:

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel een leuke naam vind ik. Het zal alleen in Top Down View gespeeld kunnen worden denk ik. Ben benieuwd hoe het er uit ziet.

ik denk dt het net als de stories gwn third person zal worden hoor...

gelukkig heeft mijn zusj een DS, kan ik m kopen, dan zal ik zelf wel beslissen of het een goede GTA is.

bovendien heb ik tot nu toe alle third person GTA´s en dat wil ik zo houden, dan heb ik tenminste ook iets in te brengen als ze het over zo´n GTA hebben, plus het lijkt me wel leuk (alleen zal het niet aan IV kunnen tippen.

Idd jmmr dat het weer LC is, ik hoop dat GTA V een geheel nieuwe stad te bieden heeft, maar Rockstar zal zich wel bezig gaan houden met SA of VC, of miss zelf LS LV en SF allemaal appart. Is ook wel leuk om de steden allemaal opnieuw te beleven (waarschijnlijk in een nieuwe stad met zelfde naam) maar ik vind het tijd worden voor iets anders. Maar nit zoiets als chicago, dat zou hetzelfde uitzien als LC, Meer iets in Europa of Azie ofzo. In ieder geval niet Afrika (want ik ga geen verhongerende kindjes neerschieten) of de oude steden (die ben ik zat)

Maar ik denk dat het wel de GTA IV LC wordt, en wat de verkoop betreft, het wordt iets als LCS en VCS denk ik. Want er zullen wel want publiciteits stunts worden gedaan, iets wat GTA asdvance miste, bovendien werd die gelanceerd op PRECIES hetzelfde moment als GTA SA, die wel veel publiciteit kreeg. Hoewel GTA CW ook bijna tegelijk komt met IV, maar dat zl wel weer uitgeslteld worden.

Ik vraag me af waarom ze het uitgelicht gedeelte op wikiGTA niet verandren nu r een nieuwe gta aankomt, want ik ben via wikiGTA op deze site aangekomen (toen, half jr geleden ofzo) dan hebben ze meer bezoekers,dus meer meningen.

PS

het bericht iconen systeem moet nog worden aangepast, GTA CW staat er niet by...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...