Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

11w659u.jpg

Welkom in het Chinatown Wars Info Thread Reactietopic! In dit topic is het mogelijk om te reageren op de artikels in het Chinatown Wars Info Thread. Houd er echter rekening mee dat dit topic niet bedoeld is om GTA Chinatown Wars af te kraken en dergelijke.

1z4e5px.jpg

Veel plezier!

Svenie en VforV

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

denken jullie dat het weer van bovenaf gezien gaat worden ? :duh:
Ik denk van niet. De 2D is gewoon verleden tijd. Ik denk dat het gewoon 3D word. Dat lijkt me tenminste wel zo mooi. Zo boven af kijken lijkt me erg saai, netzoals GTA 1 en GTA II. Helaas weten we nog niets.. :N
Link to comment
Delen op andere websites

denken jullie dat het weer van bovenaf gezien gaat worden ? :duh:
Ik denk van niet. De 2D is gewoon verleden tijd. Ik denk dat het gewoon 3D word. Dat lijkt me tenminste wel zo mooi. Zo boven af kijken lijkt me erg saai, netzoals GTA 1 en GTA II. Helaas weten we nog niets.. :N

Lijkt me knap, een volledige 3D stad op de Nintendo DS. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heel lkkr dat hij er komt, ik heb een opmerking over de birdvieuw of 3d

als je naar de kapacitijten van de DS kijkt, kan hij een groot landschap renderen met veel poly's, echter is de RAM niet al te hoog en zal er dus wel lage resolutie textures op komen, of ze houden het GTA steil en draaien de zooi om

slechte moddels goede textures (voor de DS dan hea)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel lkkr dat hij er komt, ik heb een opmerking over de birdvieuw of 3d

als je naar de kapacitijten van de DS kijkt, kan hij een groot landschap renderen met veel poly's, echter is de RAM niet al te hoog en zal er dus wel lage resolutie textures op komen, of ze houden het GTA steil en draaien de zooi om

slechte moddels goede textures (voor de DS dan hea)

Mischien word het spel als het 3d gemaakt word wel geleverd met een extra RAM geheugenmodule voor in het 2e GBA slot! Dit word ook gedaan bij bijvoorbeeld de Nintendo DS Browser! ^_^ Zo kun je mischien wat betere textures/moddels eruit weten te pompen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heel lkkr dat hij er komt, ik heb een opmerking over de birdvieuw of 3d

als je naar de kapacitijten van de DS kijkt, kan hij een groot landschap renderen met veel poly's, echter is de RAM niet al te hoog en zal er dus wel lage resolutie textures op komen, of ze houden het GTA steil en draaien de zooi om

slechte moddels goede textures (voor de DS dan hea)

Mischien word het spel als het 3d gemaakt word wel geleverd met een extra RAM geheugenmodule voor in het 2e GBA slot! Dit word ook gedaan bij bijvoorbeeld de Nintendo DS Browser! ^_^ Zo kun je mischien wat betere textures/moddels eruit weten te pompen. ^_^

lol ik wist niet dat dat kon :puh: toch weer een über goed apparaatje xD

hoeveel ram zat er dan bij? want er zit denk ik ook z'n limieten aan, of ze doen er een rumble pack bij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er totaal geen verstand van over het gedeelte: ''met hoeveel ram een Ds heeft enz''. Maar ik denk zelf dat het 2D gaat worden. Dit is bijv. ook met de game ''Harvest Moon'' die op de GBA ook 2D was, en de Ds versie bijna exact het zelfde is. Terwijl ik toch had verwacht dat deze wat mooier eruit ging zien en 3D textures kreeg (ondanks de 3D diertjes op het touch screen)... En dan is ''Harvest Moon'' nog niet eens zo'n idioot groot en zwaar spel, op het gebied van landschap. Gta heeft een ''Free roaming'' gedeelte. Dus dat kan denk ik een DS op 3D graphics absoluut niet aan, wil je nog een beetje van het beeld genieten, dat worden dan personages die nogal hoekig zijn... Net zoals de Sims 2 op de DS. Daarom lijkt mij het beste om deze als 2D versie uit te brengen. En dat betekend nog lang niet dat hij meteen oer lelijk wordt! Ik verwacht dat deze versie gewoon iets mooier wordt dan de Gta variant op de GBA (en natuurlijk een hele andere uitstraling krijgt). Ze zouden het in mijn ogen gruwelijk verpesten door deze op 3D textures te maken, behalve als ze een geniaal plan hebben zoal tommatje zei.

Ik kan nu al niet wachten op de eerste screenshots! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word dit een soort Cartoon achtige GTA, aangezien de graphics van de DS niet al te best zijn. :7

Bedoel je zoiets?

Games_Graphics_2D_Cartoon.gif

Ik heb er totaal geen verstand van over het gedeelte: ''met hoeveel ram een Ds heeft enz''. Maar ik denk zelf dat het 2D gaat worden. Dit is bijv. ook met de game ''Harvest Moon'' die op de GBA ook 2D was, en de Ds versie bijna exact het zelfde is. Terwijl ik toch had verwacht dat deze wat mooier eruit ging zien en 3D textures kreeg (ondanks de 3D diertjes op het touch screen)... En dan is ''Harvest Moon'' nog niet eens zo'n idioot groot en zwaar spel, op het gebied van landschap. Gta heeft een ''Free roaming'' gedeelte. Dus dat kan denk ik een DS op 3D graphics absoluut niet aan, wil je nog een beetje van het beeld genieten, dat worden dan personages die nogal hoekig zijn... Net zoals de Sims 2 op de DS. Daarom lijkt mij het beste om deze als 2D versie uit te brengen. En dat betekend nog lang niet dat hij meteen oer lelijk wordt! Ik verwacht dat deze versie gewoon iets mooier wordt dan de Gta variant op de GBA (en natuurlijk een hele andere uitstraling krijgt). Ze zouden het in mijn ogen gruwelijk verpesten door deze op 3D textures te maken, behalve als ze een geniaal plan hebben zoal tommatje zei.

Ik kan nu al niet wachten op de eerste screenshots! ^_^

Ik denk dat als het een 2D game wordt R* niet nadenkt over wat er allemaal mogelijk is xD, je hoeft ook niet het hele landschap in 1X in te laden xD

Hier post ik ff de speceficaties

Nintendo DS Specs

Specification Description

CPU ARM946E-S - 32-bit RISC

ARM7TDMI - 32-bit RISC

Clock speed 67 MHz

33 MHz

Memory RAM 4 MB

VRAM 656 KB

Power source Lithium-ion battery

Battery life 6-10 hours (4 hour recharge)¹

5-19 hours (3 hour recharge)²

Upper Screen 3.0" TFT colour semi-transparent LCD¹

3.0" TFT colour transparent LCD, 4 level brightness control²

Lower Screen 3.0" TFT colour semitransmissive LCD¹

3.0" TFT colour transmissive LCD, 4 level brightness control²

Weight 280g¹

218g²

Resolution 256 x 192 pixels

Extra features IEEE 802.11, bluetooth, wireless LAN, touch screen

Hier ook nog over de 3D mogelijkheden

The system will possess decent 2D capabilities, but it also has a 3D graphics system which, the spec claims, is capable of drawing 120,000 polygons per second, representing a fill-rate of 30 million pixels per second."

3d is degelijk mogelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als het een 2D game wordt R* niet nadenkt over wat er allemaal mogelijk is xD, je hoeft ook niet het hele landschap in 1X in te laden xD

Zie jij mij posten dat ik ''het hele landschap in 1x bedoel dan''?. Heb je de Sims 2 wel eens op de DS gespeeld? En dan is daar het free roaming gedeelte nog gigantisch klein ook! Daar zijn de personages 3D maar zo hoekig als ik weet niet wat! Ik ben benieuwd wat Rockstar er van gaat maken. Wie weet doen ze het bovenste scherm 2D en het onderste de touch screen als 3D met bepaalde functies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...