Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

ik zeg dat die cover fake is want het wifi logo staat er niet op.oftewel is het die cover+nog de logo

Hij is niet fake als hij op de site van Rockstar staat.

waar blijft de wifi logo dan. want het is mogelijk om dit spel wereldwijd te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook Rockstar kan een foutje maken. Het WiFi-logo staat nog gewoon op de officiële site en is daar niet voor de grap neergezet, dus wat mij betreft hoeven jullie je niet druk te maken waarom het niet op het doosje staat. Tevens is het volgens mij niet verplicht om op de voorkant een WiFi-logo staat: bij de het doosje van de Nintendo DS Browser staat het ook alleen op de achterkant en niet op de voorkant. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het in ieder geval niet de moeite waard om het spel al op voorhand te bestellen. Naar mijn mening zal dit het spel minder leuk maken en zal de voldoening bij het voltooien van een missie minder groot zijn. Om het met andere woorden te zeggen: het uitspelen van het spel is geen uitdaging meer. Aangezien je toch al alles van het begin hebt is misschien het enige waar je eventueel nog naar uit kunt kijken het unlocken van het tweede eiland.

Hier ben ik het volledig mee eens. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! :tu:

Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages.

Aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation is nieuw. :)

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is niet voor kinderen. Maar wie oud genoeg is voor de volwassen inhoud, kan zeker uit de voeten met dit DS-spel dat qua vorm én inhoud de lat een stukje hoger legt.

Hopelijk denken de winkeliers er ook zo over. :7

Releasedatum: Winter 2009

Dit klopt toch niet hoop ik. :?

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages.

dus je kan zwemmen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Releasedatum: Winter 2009

Dit klopt toch niet hoop ik. :?

17 maart (VS) en 20 maart (Europa), nog net winter dus. :puh:

Veel nieuwe dingen staan er niet in, het is meer verdieping op het bekende. Maar nu weten we ook hoe ongeveer de game begint, dat is altijd leuk om te weten! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...