Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

Die laatste screens vind ik inderdaad ook mooier dan een aantal screens wat ik eerst gezien heb.

De eerste paar screenshots die getoond werden, kwamen heel pixelig over, en de laatste paar zien er scherper uit, en je ziet ook gewoon dat ze met meer kwaliteit gemaakt zijn. :)

Ik hoop dat we binnenkort een duidelijke trailer krijgen, waarin we een beetje gameplay te zien krijgen. Is ook wel handig voor de fans die de game misschien willen gaan kopen. :)

Precies :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

Er is meer multiplayer info bekend!

Bron: http://www.nintendoeverything.com/?p=9855

Voor de mensen die niet zo goed engels kunnen, het komt erop neer dat er een head-to-head en een co-op modus komt. (co-op is samen met vriend(en) chaos creëren in LC).

er staat ook dat er een functie komt om je missies terug te spelen om terug te kijken hoe je hem gedaan had.

Edit: Pardon, ik had de eerdere post van K.O. niet gezien.

Bewerkt: door Reaper.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de trailer en de website precies online komen? :)

Mvg,

Flitskikker

Helemaal precies weet ik het natuurlijk niet, maar in de mail van Rockstar die ik vorige week heb ontvangen, staat dat deze week de officiële site en debut trailer gaan uitkomen. Lang is het dus niet meer wachten! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

goed nieuws :)

hoe maak je eigelijk fotos met je ds (screens)

Berichten: 1222 LOL :puh:

je kan geen screenshots maken met je DS, en voor zover ik weet kan er ook niets in SLOT-2 om screenshots te maken. Het kan ook niet met Flashcards.

Het kan wel met emulators, maarja, dat is dan weer illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt er egt bijna op dat je kan vliegen :D

weet het eigelijk wel zeker WANT er staat een balkje voor de heli :puh:

Ik ben zeker een Nederlander, WANT New York ligt niet in Tadzjikistan. Da's een soortgelijke redenatie. Met andere woorden: slaat nergens op.

Het kan toch net zo goed zijn dat jij alleen maar hoeft te schieten? En dat een NPC de heli bestuurt en dat jij die in leven moet zien te houden?

Nou ja, eigenlijk verwacht ik zelf ook wel helicopters te kunnen gaan besturen, maar een bewijs kun je deze afbeelding toch echt niet noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt er egt bijna op dat je kan vliegen :D

weet het eigelijk wel zeker WANT er staat een balkje voor de heli :puh:

Ik ben zeker een Nederlander, WANT New York ligt niet in Tadzjikistan. Da's een soortgelijke redenatie. Met andere woorden: slaat nergens op.

Het kan toch net zo goed zijn dat jij alleen maar hoeft te schieten? En dat een NPC de heli bestuurt en dat jij die in leven moet zien te houden?

Nou ja, eigenlijk verwacht ik zelf ook wel helicopters te kunnen gaan besturen, maar een bewijs kun je deze afbeelding toch echt niet noemen.

En het kan ook zijn dat er een missie is waarbij je die heli moet vermietegen :puh:

Bij eerdere screens zag je namelijl het hp balkje boven de vijand staan :D

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt er egt bijna op dat je kan vliegen :D

weet het eigelijk wel zeker WANT er staat een balkje voor de heli :puh:

Ik ben zeker een Nederlander, WANT New York ligt niet in Tadzjikistan. Da's een soortgelijke redenatie. Met andere woorden: slaat nergens op.

Het kan toch net zo goed zijn dat jij alleen maar hoeft te schieten? En dat een NPC de heli bestuurt en dat jij die in leven moet zien te houden?

Nou ja, eigenlijk verwacht ik zelf ook wel helicopters te kunnen gaan besturen, maar een bewijs kun je deze afbeelding toch echt niet noemen.

En het kan ook zijn dat er een missie is waarbij je die heli moet vermietegen :puh:

Bij eerdere screens zag je namelijl het hp balkje boven de vijand staan :D

Dat lijkt mij niet, want de heli staat in het midden van het scherm. In andere GTA's (zoals VC) heb je ook dat je vanuit een bestuurde heli moest schieten, misschien heb je dat hier weer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...