Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

Dit topic is er voor reacties te geven op nieuwe feitjes vermeld in het Info Thread topic. Zoals ik in een PM aan the_dan al heb verteld is het moeilijk om een fora overzichtelijk te houden als leden maar gaan posten waar ze zin hebben. Nieuwe screenshots komen beter tot hun recht in het Screenshots topic, vandaar dat ik ze ook naar daar heb verplaatst. "Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars" is er dan weer om je mening te geven over het spel, en zo zijn er nog heel wat topics. Het punt is dat de laatste posts die hier zijn neergezet, niets te maken hadden met wat in het Info Thread topic is vermeld, en vandaar hoorden ze dan ook hier niet thuis.

Samengevat: screens in het Screenshots topic, nieuwtjes in dit topic en meningen in het "Geef hier je mening topic".

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Rockstar meld in een brief, die vandaag (31 januari) is verzonden, dat een debuuttrailer, en een officiele site er snel aankomen, ook melden verschillende game magazines (O.a IGN, Gamedaily en gamasradar) dat de game erg vet, en een van de beste Ds games wordt!

"This is GTA, people, and it looks like Rockstar's doing it right... This game has jumped to the top of my most

anticipated DS games list."

UGO

"Chinatown Wars is packing an absurd amount of gameplay into the tiny machine... With the vastness of Liberty City

contained inside of Chinatown Wars, it already seems a bit bigger than any Nintendo DS game has a right to be...

Chinatown Wars feels like a Grand Theft Auto bounty."

Gamespy

"Stay tuned, because this game is going to be a hot one... The city is sprawling, massive and fully explorable... the

game will be as in depth and ambitious as any Grand Theft Auto game has ever been."

IGN

Een van de beter gta's wordt het dus, meld IGN!

goed in de gaten houden dus :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit voor een DS game :) Ik had ook helemaal niet verwacht dat de Vrijheidsbeeld in de game zou zitten, maar het ziet er dus naar uit dat het grootste gedeelte van Liberty City gewoon in Chinatown Wars zal zitten. :)

Met andere woorden: Ik ben veranderd van gedachten. En nu nog maar hopen op goede ingame beelden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit voor een DS game :) Ik had ook helemaal niet verwacht dat de Vrijheidsbeeld in de game zou zitten, maar het ziet er dus naar uit dat het grootste gedeelte van Liberty City gewoon in Chinatown Wars zal zitten. :)

Met andere woorden: Ik ben veranderd van gedachten. En nu nog maar hopen op goede ingame beelden. :)

Precies en wat ik hier ook wel chill aan vind, is dat ik een PS3 dus geen The Lost And The Damned heb, maar wel een DS dus GTA: Chinatown Wars heb :D

Het is dus een soort troost :puh:

Edit: Nog een heleboel screens met evt al bekende screens:

image0.jpg

image1.jpg

1232451882_6_3.jpg

1232451882_4_3.jpg

1232451882_5_3.jpg

1232451882_3_3.jpg

1232451882_2_3.jpg

1232451882_1_3.jpg

1231703322_0_3.jpg

1231703178_3_3.jpg

1231703178_2_3.jpg

1231703178_1_3.jpg

1231703178_0_3.jpg

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste screens vind ik inderdaad ook mooier dan een aantal screens wat ik eerst gezien heb.

De eerste paar screenshots die getoond werden, kwamen heel pixelig over, en de laatste paar zien er scherper uit, en je ziet ook gewoon dat ze met meer kwaliteit gemaakt zijn. :)

Ik hoop dat we binnenkort een duidelijke trailer krijgen, waarin we een beetje gameplay te zien krijgen. Is ook wel handig voor de fans die de game misschien willen gaan kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste screens vind ik inderdaad ook mooier dan een aantal screens wat ik eerst gezien heb.

De eerste paar screenshots die getoond werden, kwamen heel pixelig over, en de laatste paar zien er scherper uit, en je ziet ook gewoon dat ze met meer kwaliteit gemaakt zijn. :)

Ik hoop dat we binnenkort een duidelijke trailer krijgen, waarin we een beetje gameplay te zien krijgen. Is ook wel handig voor de fans die de game misschien willen gaan kopen. :)

Precies! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

sql1xx.jpg

Kleine nieuwsflash GTA Chinatown Wars

Vorige week waren er in dit topic, geopend door ChristiaanGTA enkele nieuwe feitjes omtrent GTA CW te lezen. Iets later dan verwacht zijn ze nu ook in dit topic terug te vinden, met daarbij enkele nog niet vermelde feiten.

• De camera kan 360-graden draaien



• Treinen rijden boven je langs in de stad, terwijl er ook genoeg auto's en voetgangers aan het verkeer deelnemen

• Op het touch-screen kan je een GPS oproepen die je onder andere op snelle routes kan wijzen

• Met je PDA kan je een gedetailleerde map en objectives bekijken

• Er zijn nieuwe locaties om te ontdekken, zoals tankstations

• Het bovenste scherm toont alle actie, het onderste scherm onderdelen als je PDA, GPS, de radio en het gebruik van onder andere Molotov cocktails en granaten (Zie screen van de post hierboven)

• Handel in drugs speelt een grote rol in de game, met een systeem dat lijkt op Drugwars

• Je moet je voorraad drugs controleren, koop het in de ene wijk en verkoop het in een andere wijk

• Het verhandelen van drugs is een ideale manier om aan geld te komen

• Je krijgt een overzichtelijke kaart om te zien wat mensen willen en tegen welke prijs

• Net zoals in GTA IV kan je ook in Chinatown Wars een taxi roepen

• Om een taxi te laten stoppen, kan je in de microfoon van je DS fluiten

• Chinatown Wars bevat 70 missies, genoeg voor meer dan 20 uur spelplezier.

Dit alles ziet er veelbelovend uit, vooral het fluiten in de microfoon van je DS om een taxi aan te houden is erg origineel gevonden, al kan het volgens mij na een tijdje wel gaan vervelen. Mensen die niet kunnen fluiten, tja die zitten met een klein probleempje. Ook de drug deal-feature lijkt de moeite waard te zijn, uit de tot nu toe bekende informatie is af te leiden dat Rockstar dit een zeer interessante en leuke minigame aan het maken is.

je hoeft niet perse te fluiten, blazen is genoeg of je drukt op de A knop.... (research doen)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word dit de spannendste,snelste en leukste GTA die op een handheld is verschenen!

Ik ga GTA CW echt voor mijn DS regelen. _O_:dans::eten::D

Alleen is het wel jammer dat het geen 3D is maar dan gelukkig ook geen 2D.

R* denkt er goed over naar.

misschien kunnen ze voor Slot 2 een uitbereidingspakket maken!

Waarmee je net als in GTA III/VC/SA/IV weer 3D kan kijken en de kwaliteit nog beter is!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word dit de spannendste,snelste en leukste GTA die op een handheld is verschenen!

Ik ga GTA CW echt voor mijn DS regelen. _O_:dans::eten::D

Alleen is het wel jammer dat het geen 3D is maar dan gelukkig ook geen 2D.

R* denkt er goed over naar.

misschien kunnen ze voor Slot 2 een uitbereidingspakket maken!

Waarmee je net als in GTA III/VC/SA/IV weer 3D kan kijken en de kwaliteit nog beter is!

Ik denk het eigenlijk niet, want de nieuwe nintendo dsi komt er ook weer aan , en deze heeft geen 2de slot!

Dus dan moet R* 2 verschillende uitbreidingen maken !

Link to comment
Delen op andere websites

Was de co-op mode voor GTA:CW eigenlijk al bevestigd?

Rockstar heeft niets bevestigd tot nu toe over co-op mogelijkheden binnen de DS versie van GTA, maar een flyer op de ComicCon vertelt ons iets heel anders. Hierop staat namelijk dat we een “head-to-head and co-op multiplayer mayhem” kunnen belanden. De Wifi-mogelijkheden zijn dus daadwerkelijk aanwezig. Dit kan de game alleen maar leuker maken.

Het gaat daar over dit reclamebord:

mail.gseroogle.com.jpg

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...