Jump to content

Chinatown Wars Info Thread Reactietopic


VforV

Recommended Posts

In Liberty City vind je een groot aanbod aan voertuigen, waaronder auto's, vrachtwagens, bestelbusjes, bussen, boten en motoren. In sommige van deze voertuigen kun je extra missies doen. Zo kun je de rol van taxichauffeur, brandweerman, ambulancebestuurder of burgerwacht aannemen. Ook kun je eten bezorgen.

dus auto's motors en boten geen heli's of vliegtuigen wel boten en je kan zwemmen het beloofd mij veel ga hem zeker kopen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    20

  • Thundercover

    8

  • VforV

    8

  • ChristiaanGTA

    8

volgens mij 1 nieuwe screen gevonden

32.jpg

Edit: mijn plaatje heb ik hier vandaan gehaald, aangezien de andere plaatjes echt waren, dacht ik dat deze ook echt is, aangezien het pijtle een zelfde soort voorm heeft als bij vorige (echte) screens en omdat het balkje dezelfde kleur en plaats heeft. Omdat het maar 1 balkje is kan komen omdat hij geen armor aanheeft of niet aan het zwemmen is, bij GTA san andreas verdwijnt namelijk ook het balkje als je armor op is, of uit het water bent! ;)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Fake, je ziet geen tweede scherm en ik mis de HUD.

Bij bijna geen enkele screen is tot nu toe een tweede scherm bijgevoegd. Daarnaast zie je bovenaan wel een balkje van de hud. Vermoedelijk komt het tweede balkje wat op bepaalde screens staat pas tevoorschijn als het nodig is (bijvoorbeeld bij armor/kogelvrijvest).

Link to comment
Delen op andere websites

maakt niet uit als het echte screens waren had ik ze op meer sites gezet en waarom zijn 2 berichten van mij gewist?

Neem eens een kijkje hier, daar haal ik mijn screens vandaan :D

ik heb volgens mij nog 1 screen gevonden, ik weet niet zeker of hij al bekend is dus post ik hem maar even :)

44.jpg

de kwaliteit van de screens worden trouwens steeds mooier, volgens mij wordt het een veelbelovende game :)

Link to comment
Delen op andere websites

is er eigelijk al wat bekend over het richten ?

@hierbove ik kende m al ;)

Jup, richten word gedaan met de pijltjes, en met L of R (weet ik ff niet meer) krijg je Lock-on.

mooizo :)

heb je ook een bron die het kan bevestigen :puh:?

mvg pizza

Link to comment
Delen op andere websites

is er eigelijk al wat bekend over het richten ?

@hierbove ik kende m al ;)

Jup, richten word gedaan met de pijltjes, en met L of R (weet ik ff niet meer) krijg je Lock-on.

mooizo :)

heb je ook een bron die het kan bevestigen :puh:?

mvg pizza

Dat van richten met D-pad staat in de infothread, dat van de lock-on ergens op nintendoeverything, zodra ik de link heb edit ik dit bericht wel ;)

Edit: http://www.nintendoeverything.com/?p=3796 - ergens in dat lijstje ;)

Bewerkt: door Reaper.
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt reaper en welkom op gtaforum :)

some info with some new

These details come from German magazine N-Zone. A bit of the information we already know about, but there are a few pieces that are new.

- Both online and offline multiplayer support

- Item-exchange and stat access via Rockstar Games Social Club Support (Achievements)

- Will include some sort of chat function

- Day/night cycle, weather effects such as rain

- Can pick from already played story-missions, mini-games (police/taxi/firefighters) and sidequests from your hideout - play them again and get a better mission rating (bronze, silver, gold for every mission)

- N-Zone says the graphics are impressive, city feels alive with citizens

- Magazine also praises the controls, says they work perfectly

whoow wikigta staat gewoon als link op de egte witte wiki :puh:

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...