Jump to content

Eigen forum voor GTA Chinatown Wars


PatrickW

Recommended Posts

Om de diverse discussies en informatie-topics over GTA Chinatown Wars een eigen plekje te geven, hebben we vanaf vandaag een eigen forum voor deze aangekondigde GTA-versie voor de Nintendo DS.

De komende maanden zal er hopelijk beetje bij beetje meer nieuws en beeldmateriaal van de jongste telg uit de GTA familie bekend worden, zodat dit nieuwe forum waarschijnlijk snel gevlud zal zijn met allerlei interessante dingen.

Voorlopig zal het forum nog onder de zorg van de Gmods en Admins vallen. Na verloop van tijd, op het moment dat er behoefte aan is, zullen we nog op zoek gaan naar een vaste moderator.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    8

  • PatrickW

    2

  • Galiorix

    1

  • TheGuardian

    1

Eindelijk, een forum speciaal voor Chinatown Wars en voor mijn DS :puh: . Maargoed, ik heb er duidelijk heel erg veel verwachtingen voor de game zelf. Ik ga mezelf ik up to date houden over het nieuws van het spel en ik ga het ook regelmatig posten.

Bedankt Admins voor het maken van dit forum :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe forums komen toch altijd bovenaan in de lijst te staan?

Nee hoor, Upcoming GTA heeft heel lang onderaan de lijst gestaan. We hebben besloten om het subforum niet bovenaan te zetten, omdat GTA IV nog zo populair is, en van de Chinatown Wars nog steeds niet veel bekend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig zal het forum nog onder de zorg van de Gmods en Admins vallen. Na verloop van tijd, op het moment dat er behoefte aan is, zullen we nog op zoek gaan naar een vaste moderator.
Komen er ook nog nieuwe moderators voor het nieuwe forum, of wachten jullie tot het er wat drukker word?

Zie top-post :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws, voor de Chinatown Wars fans natuurlijk. ;)

Ik zal zeker een bezoekje brengen en info plaatsen over de game.

Want, een nieuwe GTA is natuurlijk weer erg leuk. Vooral voor de Nintendo (DS) :D

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk een apart forum voor Chinatown Wars. Al heb ik nu nog geen DS, ik ben er zo goed als zeker van dat ik tegen de release van GTA: CTW zeker één zal hebben.

Ik zal wachten op wat screen's voordat je een DS koopt misschien is er geen bal aan, en dan zit je daar met je DS die je hebt gekocht om de nieuwe gta te spelen.

Hehe eindelijk waar bleef hij? :O

Venzio,,

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt vind ik het goed dat zoiets wordt gedaan, het is natuurlijk wel afwachten voor de hard-gtafans maar ik ga deze game denk ik niet kopen. Ik vind het wel goed dat het nu in een eigen sub-forum wordt gestart aangezien er al veel wordt gespectaculeerd.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een eigen forum voor GTA CTW! :*D:bonk:

Ik ga hem zeker kopen! :klap:

ik hoop alleen dat de graphics een beetje goed zijn (niet brokkerig enz.) :engel:

want de meeste ds spellen die 3D zijn, zijn een beetje brokkerig. :-(

maar dat zien we dan wel! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...