Jump to content

Eigen forum voor GTA Chinatown Wars


PatrickW

Recommended Posts

gallery_1_5_11218.jpg

Een van de weinige beelden dat we te zien krijgen ik heb zelf ook een DS maar ik weet niet of ik deze game wil

kopen. Rockstar geeft wel geweldige games mee maar voor deze Console is dat een grote vraag.

Zoals de PSP PLAYSTATION 2,3 geven Rockstargames geweldig neer in puur kwaliteit

ik heb wat foto's opgezocht niet veel te vinden:

chinatownwars.gif

chinatown1.jpg

Mischien ziet het er zo uit.

72229420_26cfa09867_o.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    8

  • PatrickW

    2

  • Galiorix

    1

  • TheGuardian

    1

Een van de weinige beelden dat we te zien krijgen ik heb zelf ook een DS maar ik weet niet of ik deze game wil

kopen. Rockstar geeft wel geweldige games mee maar voor deze Console is dat een grote vraag.

Zoals de PSP PLAYSTATION 2,3 geven Rockstargames geweldig neer in puur kwaliteit

ik heb wat foto's opgezocht niet veel te vinden:

Mischien ziet het er zo uit.

De eerste foto/screen is onmogelijk, de tweede is van Liberty City Stories ;)

En foto's/screens posten heeft gen zin,

er zijn nog geen foto's/screens vrijgegeven ;)

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe forums komen toch altijd bovenaan in de lijst te staan?

Nee hoor, Upcoming GTA heeft heel lang onderaan de lijst gestaan. We hebben besloten om het subforum niet bovenaan te zetten, omdat GTA IV nog zo populair is, en van de Chinatown Wars nog steeds niet veel bekend is.

nooit verw8 een gta op ds XD

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een van de weinige beelden dat we te zien krijgen ik heb zelf ook een DS maar ik weet niet of ik deze game wil

kopen. Rockstar geeft wel geweldige games mee maar voor deze Console is dat een grote vraag.

Zoals de PSP PLAYSTATION 2,3 geven Rockstargames geweldig neer in puur kwaliteit

ik heb wat foto's opgezocht niet veel te vinden:

Eerste foto..

Leuk screenshot van Call Of Duty 4 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_1_5_11218.jpg

Een van de weinige beelden dat we te zien krijgen ik heb zelf ook een DS maar ik weet niet of ik deze game wil

kopen. Rockstar geeft wel geweldige games mee maar voor deze Console is dat een grote vraag.

Zoals de PSP PLAYSTATION 2,3 geven Rockstargames geweldig neer in puur kwaliteit

ik heb wat foto's opgezocht niet veel te vinden:

Misschien ziet het er zo uit.

Ik denk dat GTA: CW zig in dezelfde LC als IV zig afspeelt afspeelt, alleen een klein beetj verandert, zoals by GTAIII en GTA LCS of GTA VC en GTA VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Ik denk dat het spel er niet mooi uit gaat zien. Ik heb zelf een DS en als het spel er zo uit gaat zien als de meeste andere DS spellen koop ik hem niet. Ik ben erg benieuwd naar hoe die eruit ziet.

Ik denk geen HD kwaliteit, maarja. Wat betreft Hulk zegt, geef ik hem gelijk. Met uitgezondersd Mario Kart, dat ik een best wel goeie kwaliteit vindt hebben, denk ik dat GTA Chinatown Wars een beetje tekenachtig uitgaat zien. Ik ga dan ook een bekijken hoe de wapens eruit zien, of dat niet allemaal platte dingen zijn. Maar ik heb geen DS, maar ja, We will see, friends.

Met Leuke Groet,

Cabby

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden hem beter voor op de PSP kunnen maken. En dan dezelfde kwaliteit als ongeveer GTA VCS of nog beter. Dan denk ik dat het een groter succes word.

Maar volgens mij heeft bijna de helft van de handheld gebruikers tusen de PSP en DS een DS lijkt me. Volgens mij wilt R* voor elk platform die nu gebruikt word in grote aantallen een GTA maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als je kijkt naar welke leeftijdsgroep een DS heeft en welke een PSP dan zie je toch wel wat verschil. De helft van de DS spelers zijn volwassenen die het te agressief vinden of er niks aan vinden of het zijn kinderen die de helft van het spel niet begrijpen en die voornamelijk alleen maar Mario kart enz... spelen. (niet dat ik wat tegen mario kart heb hoor) Maar als je de leeftijdsgroep van de PSP ziet zijn dat toch het meest gamers van een jaar of 13 of hoger. Oftewel gamers die meer worden aan gesproken door de GTA reeks dan de DS spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...