Jump to content

Eigen forum voor GTA Chinatown Wars


PatrickW

Recommended Posts

@ The Hulk: Tip van de sluier: Om dubbelpost te voorkomen, gebruik je de "Bewerken" knop onder je eerste post! :tu:

Of ben je stiekem aan het post boosten? :schater:

Ontopic: Gelukkig heeft mijn vriendin al een DS, als GTA CTW dan tegen mocht vallen, heb ik in ieder geval de kosten van de extra handheld uitgespaard! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    8

  • PatrickW

    2

  • Galiorix

    1

  • TheGuardian

    1

Het grootste gedeelte is toch wel minderjarig voor GTA of vind er niets aan.

Ik weet niet hoe goed je kan tellen, maar volgens je profiel ben je 17 en dus ook minderjarig. En was GTA niet 18+? ;)

Even los daarvan, het stikt hier van de 12/13-jarigen, en volgensmij ben ik zelf ook rond die leeftijd of nog eerder met GTA II begonnen. Ik denk eigenlijk dat GTA CTW daarom best goed zal verkopen.. Als het mag van paps en mams dan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar met minderjarig bedoel ik niet dat diegene 1 of 4 jaar jonger is ofzo. Maar daarmee bedoel ik dat het te agressief is of dat ze zo jong zijn dat ze het hele spel amper snappen. Ik heb het hier dus echt over kinderen van 10 jaar en jonger. Die zijn er trouwens ook die het spelen maar die snappen amper wat ze doen. De jeugd van tegenwoordig weet al zoveel over seks, drugs, wapens enz..

Bewerkt: door The Hulk
Link to comment
Delen op andere websites

En een erg groot gedeelte van de DS bezitters zijn kinderen van een gemiddelde leeftijd van 10 jaar of volwassenen die het te agressief enz.. vinden. (Net als mijn ouders) Er zijn natuurlijk ook heel veel DS bezitters die het wel leuk vinden en snappen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hallo ik ben hier nieuw kan iemand mij vertellen hoe ik mijn telefoon kan gebruiken? ik heb cheats en dan moet je nummer gebruiken maar als ik op pijltje naarboven klik dan ga ik na het telfoon menu en dan kan ik geen nummer in tikken ik zou graag andwoord willen als ^_^ ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum :)

Ik vermoed dat je het hier hebt over GTA IV? Je moet dan in plaats van 1 keer het pijltje twee keer intoetsen. Bij de eerste keer kom je, zoals je al gezien had, in het menu terecht. Klik je daarna nog een keer dan kun je zelf een nummer intoetsen, en dus ook cheats.

Overigens vind je hier het forum gedeelte wat bestemd is voor alles over GTA IV: http://www.gtaforum.nl/forum/87-gta-iv/

Ook staat er een heleboel info over GTA IV op WikiGTA.org: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...