Zaahed Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik denk niet dat Gta Chinatown wars op Pc komt. Op psp zou wel kunnen uitkomen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik denk niet dat Gta Chinatown wars op Pc komt.Op psp zou wel kunnen uitkomen. Hoe maak je een Touch Screen op een PSP? Dat kan nog altijd niet! Mvg; MegaPilot. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 GTA Chinatown Wars is exclusief voor de Nintendo DS en zal niet op andere consoles uitkomen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik weet wel zeker dat deze Gta exclusief is voor de Nintendo DS. Rockstar games heeft niet voor niets gezegd, dat deze Gta voor de Nintendo DS een geheel nieuwe game ervaring zal worden, in andere woorden: het touchscreen zal in deze Gta vast een belangrijke rol gaan spelen en dat zet je niet zo even over op een andere console. Reageren
viccie211 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Een port naar de PC zie ik helemaal niet zitten alleen al vanwege de graphics want meestal zijn het de graphics die je het spel doen herkennen, en zulke slechte grapics voor de PC . De Wii ook niet om het zelfde argument. laterzz viccie211 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.