Jump to content

M4X Vs gammie_


M4X

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    5

  • gammie_

    4

  • Dizzee

    4

  • NickyHendriks

    2

Ik wil het wel weer eens proberen, namelijk nog nooit een signature over auto's gemaakt, dus ik zie het wel als een leuke uitdaging ;)

Edit: Net af, mijn inzending:

sigcarversie2tf2.jpg

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Vote: Gammie_

Omdat:

Ik de sig van gammie_ velen malen mooier vind dan die van MX4. gammie heeft mooie effecten en C4D's gebruikt en het totaal plaatje is echt erg mooi, zeker als het je eerste autosig is! De kleuren die MX4 gebruikt heeft spreken me ook niet echt aan.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Gammie: Mooie signature, de overheersende rode kleur bevalt me wel. Je hebt de background wel goed gematched met de gekozen auto. Alleen heb ik bij jou het gevoel je de auto maar ergens zweeft, de plaatsing is ook niet helemaal perfect (bumper zit tegen de rand van je sig aangeplakt). De tekst is wel grappig, beetje onduidelijk maar fock dat. Wel zonde zijn die blokjes in de rechter bovenhoek, die passen echt niet in het geheel.

M4X: Een signature in een stijl die ik nog niet vaak tegen gekomen ben. Bij Gammie had ik het gevoel dat de auto maar wat zweefde, bij jou sig lijkt hij stevig op de grond te staan. Dat heb je goed gedaan. Plaatsing van de auto in de sig is perfect gedaan, hij komt zowat je beeldscherm uitrijden. Het effect rondom geeft je sig ook kracht en snelheid. Stippelrandjes zijn zeer toepasselijk en geven die finishing touch. Text is helaas wat krapjes in de hoek gepropt, tussen de randen van je sig en de auto in.

Stem: M4X

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor Gammie_

Hij heeft echt veel werk aan de achtergrond besteed en er zitten veel verschillende effecten in. M4X heeft eigelijk bijna alleen de render laten spreken. Die niet eens echt bij de achtergrond past. Het is maar één achtergrond effect, een rendertje met een glow eromheen, wat text en een border. Daarom spreekt die van Gammie mij meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

gammie_

Als dit je eerste auto-sig is is hij erg mooi! De BMW M3 E46 heb je mooi geplakt, alleen jammer dat je de auto niet helemaal ziet. Die graffity op de deur vind ik een beetje nep geplakt. De achtergrond past mooi bij de auto, en de effecten daarbij ook. 7,3/10

PS: De BMW M3 E92 is mooier, het nieuwe model, alhoewel deze ook mooi is! ;)

M4X

Jou Lamborghini Murciélago LP640 is het plaatje erg mooi, alleen de rest helaas wat minder. Ik heb betere signatures van je gezien, dus dit valt erg tegen. Verder vind ik die mistigge rand onder niet mooi, het zelfde geld voor die strepen. En mischien was het mooier geweest als je M4X in het Lamborghini lettertype had gedaan. Wat daar op lijkt heet Mistral. 6,8/10

Stem: gammie_

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar: M4X

Ik in zijn sig de render echt uit het beeldscherm komen, e dat vind ik super aan de sig. en de effecten achter de rendr vind ik nou ook heel erg mooi

gewoon een 8.7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor; M4X

Dat plaatje spreekt wat duidelijker vindt ik. Die van gammie is ook niet verkeerd maar omdat ik die van M4X duidelijker vindt en gewoon sowieso al mooier krijgt M4X mijn stem.

M4X; 8.2

gammie; 7.5

Bewerkt: door MitChSz
Link to comment
Delen op andere websites

Gammie:

eerst over de achtergrond: die vind ik zeer mooi gemaakt, en zo te zie heb je daar veel tijd en werk ingestoken.

als je daarbij helemaal van wit bent begonnen, vind ik het echt prachtig gedaan.

je render dan: die past mooi in de achtergrond, en samen vormt het mooi een geheel, alleen (zoals wazuup al zei) vind ik je auto ook een beetje zweven, er is geen schaduw achter de achterband, misschien had je daar beter een kleine drop shadow opgezet in die richting.

je tekst dan: het lettertype is goed gekozen, die BMW is zowat Most wanted, en het lettertype lijkt daar heel erg op, al is het wel vrij moeilijk te lezen en staat het daar een beetje te centraal.

wat ik ook wel mis is een border rond heel de sig, dat maakt het meestal wel af.

8.5/10

M4X:

ook eerst de achtergrond: ook weer zeer mooi gemaakt, het geeft een leuk effect in semenwerking met de render, alleen past de kleur er dan weer wat minder bij vind ik.µ

je render vind ik prachtig geplaatst in de sig, hij staat echt stevig op de grond, maar dat is ook mede door het standpunt van de camera. aan het dak vind ik hem wel wat pixelig, zoals in de glans op de voorruit.

je tekst: die vind ik een beetje te sober, een ander lettertype had daar vast beter aan gedaan.

ook vind ik dat je vanonder de sig iets te licht hebt gemaakt, dat stoort me een beetje.

de border daarentegen vind ik er weer mooi bij gemaakt, zeker met langs rechts en links die gekleurde pixes zo'n beetje.

8.4/10

het was echt moeilijk te beslissen, maar uiteindelijk ga ik toch voor Gammie_, omdat zijn kleurgebruik me meer aanspreekt, die van M4X vind ik een beetje te onopvallend daardoor.

vote: Gammie_

KUTGW, both of you ^_^

:cya:

EDIT: Holy S..., wat een waslijst :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

M4X:

Echt een prachtige signature. Vooral de achtergrond vind ik erg mooi. Alleen vind ik de mist aan de voorkant wat minder. In je officiële rating's topic had je de mist weggehaald, zo vond ik de sig wel mooier. Verder heb je de render er ook mooi ingezet. Ik heb heletijd het gevoel dat de voorbumper van de Lamborghini door mijn PC scherm steekt. :bonk:

Gammie_

De sig van jou vind ik vele malen minder. Ten eerste: De kleur, het is alleen maar rood. En sig dat helemaal rood is daar houd ik niet zo van. Ik heb liever een sig met een paar meer kleuren. Verder vind ik de achtergrond ook erg onduidelijk en dus niet mooi. De sig van jou doet me een beetje denken aan de sig van Mazzeltje. Allebei een BMW, en allebei een sig die één kleur heeft.

Stem: M4X ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

gammie_

Jouw sig vind ik mooi, hij zit wel mooi in elkaar en de rode auto past goed bij de rode achtergrond. Ook de "gammie_" staat mooi op de auto, het lijkt wel echt. Maar toch past de auto niet bij de achtergrond. Omdat hij te groot is voor in de sig en hij niet goed geplaatst is. De graffity past er wel goed bij en de stipjes zijn wel mooi. Ook omdat ze lijken op een comic. De andere kant van je achtergrond is ook mooi, maar er is niet veel te zien over de achtergrond en de achtergrond stelt gewoon niet veel voor.. Ik bedoel daarmee dat hij niet aanspreekt, en er wat teveel is ingestopt maar te weinig effecten. De rating:

Achtergrond:

  • Effecten: 7.5/10 - Er zijn net niet genoeg effecten in je signature
  • Design: 8/10 - Het design van je achtergrond is niet zo sprekend maar wel mooi.
  • Lettertype: 9.5/10 - Het lettertype is erg mooi maar wel wat klein.

  • Render:
  • Plaatje: 7/10 - Het is een mooi plaatje maar de auto past er niet in. Het lijkt idd alsof hij zweeft en hij is veel te groot. Verder konden er veel meer effecten in..

25/30! :tu:

M4X

Jouw sig is erg rustgevend. Met een auto die lijkt dat hij staat in een showroom en dan de lasers die erover vliegen! Piew! De auto past goed bij de sig en en staat perfect. Alleen zijn die kleine ovalen bubbeltjes wat raar en zijn die niet zo mooi. De mist vind ik zelf wat overdreven, ook de soort border rond de auto vind ik niet passen, maar de auto staat erg goed en de effecten zijn :tu:. Het lettertype is mooi en passend bij de sig, mooi kleur en niet te groot en niet te klein. Ratings:

Achtergrond:

Effecten: 9/10 - Er zijn veel effecten in gestopt en ze passen erg goed bij je render

Design: 9.5/10 - Erg rustgevend en passend, zeer mooi

Lettertype: 9.5/10 - Past goed bij je sig, misschien toch wat te klein

Render:

Plaatje: 10/10 - Past heel goed bij je sig en effecten. De wagen is het onderwerp van de sig en vult het helemaal.

28.5/30 :tu:

M4X heeft van mij een stem gekregen, maar het waren allebei mooie sigs!

Link to comment
Delen op andere websites

gammie_

Ik vind jou sig iets te rood, alles is een beetje té. Toch ziet hij er wel vet uit. En ja, BMW 4 life :puh:

M4X

Wauw, je sig is vet stylish :) Er kan elk moment een Japanner in pak uitstappen met z'n dure Dolce & Gabbana zonnebril. Ziet er echt uber vet uit!

Vote: M4X

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...