Jump to content

M4X Vs gammie_


M4X

Recommended Posts

twee hele mooie signs

het is moeilijk kiezen

M4X:mooi, maar de achtergrond is slecht gekozen voor de rest niet veel te vertellen 6,5/10

gammie:leuk effect goeie achtergrond leuke tekst KUTGW 8,5/10

mijn stem: gammie

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    5

  • gammie_

    4

  • Dizzee

    4

  • NickyHendriks

    2

Het staat weer gelijk wie gaat er winnen. Het is in ieder geval een erg tegen elkaar opgane match. Of iets dergelijks :7

Volgensmij is het gelijk geworden!

Bewerkt: door MitChSz
Link to comment
Delen op andere websites

Gammie_:

Dat rode in je sig bevalt me wel, je hebt leuke effecten gebruikt. Maar ergens spreekt het me niet aan, ik kan alleen niet vinden waar. Ik vind de auto er niet realistisch uitzien, het heeft een raar uiterlijk. Ook zie ik wel een border, maar hij is niet makkelijk te vinden..

M4X:

Kijk, lekker simpel gehouden. Mooie keus van de auto. En wat me meteen opvalt is het bijpassende font. Er hangt een soort van mist rond je auto? Dat ziet er erg leuk uit. De achtergrond is ook erg leuk.

Mijn stem gaat naar M4X.

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Gammie_

Je signature is erg mooi, overal ook je kleur een beetje gelijk gehouden en het geeft ook zeker een vette uitstraling, ook zijn de C4D's erg goed gebruikt, maar wat het wat minder maakt is dat je geen border hebt om je signature heen, dat maakt je signature naar mijn smaak niet echt een geheel. Voor de rest heb je een geweldige signature want ook je tekst is leuk geplaatst als een stikker op de auto! :)

M4X

Ik ken al je signatures al een tijdje en ze hebben meestal ook een middelpunt waarvan je werkt ook bij deze weer. Je auto is mooi geplaatst en staat de achtergrond er uitstekend bij! De puntjes links en recht en de wazigheid onderin maken het dan ook alleen maar mooier, en dan heb je ook een leuke border die je signature gelijk een geheel vormt.

Het zijn beide erg mooie signatures, was ook lang kijken maar mijn stem gaat naar: M4X!

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei mooie signature's, al zijn auto's niet echt m'n stijl.

Gammie, jouw signature is wel mooi, maar de render is niet echt super ingeblend. De achtergrond valt wel mee, maar het is iets te druk en niet echt mooi afgewerkt.

M4X, jouw signature is ook mooi, al heb ik er al veel betere gezien van jou, maar ik vind de kleurencombinatie niet geslaagd. De grijze auto is mooi, maar de kleurrijke rooksignalen (of hoe ik het ook mag noemen) passen er niet echt bij.

Mijn stem gaat toch naar M4X. Inderdaad lekker spannend. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar M4X.

Dit omdat de signature van gammie_ een beetje goedkoop overkomt, heel erg rood en de auto zweeft maar wat rond, terwijl Max z'n signature stevig op de grond staat met een mooie reflectie met een heerlijke achtergrond. Max z'n signature is ook wat meer stylish en strakker. Toch zijn het alle twee mooie signatures maar er kan er maar één de beste zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...