Jump to content

M4X Vs gammie_


M4X

Recommended Posts

beide een mooie sig... als je even snel kijkt naar beide sigs vind ik dat die van gammie er echt uitspat door de velle kleuren, Die van M4X lijkt er maar saai bij. Echter, als je beide sigs beter bekijkt, zie je dat er aan die van M4X veel meer gedaan is. Deze zig is namelijk echt op de auto gericht want dat is echt het middelpunt ( zie je door die elektriciteit op de achtergrond). Bij de sig van gammie lijkt het alsof er alleen maar aan de achtergrond is gedacht. mijn vote gaat dus toch naar

M4X

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    5

  • gammie_

    4

  • Dizzee

    4

  • NickyHendriks

    2

Mag ik dan nu mijn stem uitbrengen?

Mijn stem gaat uit naar: gammie

M4X: Een mooie Sig en leuke effecten. Alleen niet opvallend en daar houd ik van.

Ik heb geen verstand van PS, dus kijk ik alleen naar kleuren, effecten en de achtergrond.

gammie: Een lekker opvallende kleur, rood. ^_^

En de achtergrond past er goed bij. Kortom, een leuk werkje dus gaat mijn stem naar jou!

Mvg,

GTTO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Bumb - het staat nog steeds elf gelijk, kunnen er nog een paar mensen stemmen? ^_^

ik zou best willen maar ik heb al op je gestemd M4X

Is het verboden bij een GFX battle dat er een Gelijkspel is?

Dat of beide een punt krijgen of nietmand een puntje krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bumb - het staat nog steeds elf gelijk, kunnen er nog een paar mensen stemmen? ^_^

ik zou best willen maar ik heb al op je gestemd M4X

Is het verboden bij een GFX battle dat er een Gelijkspel is?

Dat of beide een punt krijgen of nietmand een puntje krijgt.

Als het gelijk eindigt dan krijgt niemand een punt, en daarom is deze battle steeds op mijn en gammie's verzoek verlengt, om uiteindelijk toch nog een winnaar te krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...