Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Hoi Dikkebelg(Je moet maar op die naam komen ) Hier zijn de verschillende trainers. Maar hoe bedoel je doet het niet? Krijg je een foutmelding of doet hij het gewoon niet? Als hij gewoon niets doet. Instaleer hem eens opnieuw. Misschien helpt het. Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Dikkebelg je moet naar Setup gaan en dan alle vakjes aanvinken, en daarna weer op OK klikken! Pas dan doet hij het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ik wist helemaal niet dat er trainers waren.... Werkt dat hetzelfde als gewone cheats? Bewerkt: 23 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Ik wist helemaal niet dat er trainers waren.... Werkt dat hetzelfde als gewone cheats? Natuurlijk zijn er trainers en ze werken als gewone cheats als je op 1 knot drukt heb je al een hele cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koopa Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ik wist helemaal niet dat er trainers waren.... Werkt dat hetzelfde als gewone cheats? Jep, ze hebben dezelfde bedoeling! Het is eigenlijk veel makkelijker. Je start je trainer op, en je krijgt een lijst met allemaal shortcuts (sneltoetsen). Die druk je dan gewoon in het spel in! Hoef je ook niet de hele tijd je code te gaan typen! EDIT: Mpp was me voor! Bewerkt: 23 december 2005 door Koopa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Ik wist helemaal niet dat er trainers waren.... Werkt dat hetzelfde als gewone cheats? Natuurlijk zijn er trainers en ze werken als gewone cheats als je op 1 knot drukt heb je al een hele cheat Ok dan, nog 1 vraagje daarover. Beinvloeden die trainers dan ook je rating en het spel? Zodat je geen 100% meer kan krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Volgens mij niet, maar ik weet het niet 100% zeker.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Dat ligt eraan, als je een trainer hebt die een sneltoets voor een cheat hebt dan beinvloed het je Criminal Rating. als je een trainer met eigen gescripte cheats hebt dan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Of het je save beïnvloed hangt er vanaf,gebruik je een knop voor wapens bijv. dan beïnvloed het je save game,want dat maakt het spel makkelijker,als je bijvoorbeeld de cheat voor mooi weer gebruikt niet want daar word je game niet makkelijker van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Of het je save beïnvloed hangt er vanaf,gebruik je een knop voor wapens bijv. dan beïnvloed het je save game,want dat maakt het spel makkelijker,als je bijvoorbeeld de cheat voor mooi weer gebruikt niet want daar word je game niet makkelijker van. De cheat voor mooi weer maakt alle race missies een stuk makkelijker, omdat je dan niet meer uitglijdt door de regen. Ook is het zicht in een boot er een stuk beter door. Dus het beinvloed wel degelijk je save-file. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dikkebelg Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Hoi Dikkebelg(Je moet maar op die naam komen )Hier zijn de verschillende trainers. Maar hoe bedoel je doet het niet? Krijg je een foutmelding of doet hij het gewoon niet? Als hij gewoon niets doet. Instaleer hem eens opnieuw. Misschien helpt het. Ikkes please kan je zorgen dat ik me kan registreren op gta-games.com ???? ik kan me niet registreren want telkens ik het probeer kom ik op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) please kan je zorgen dat ik me kan registreren op gta-games.com ????ik kan me niet registreren want telkens ik het probeer kom ik op dit forum als je hier een account maakt op gtaforum.nl krijg je voor gtagames.NL ook wel een account, ( zelfde naam/wachtwoord ), dat was bij mij tenminste Bewerkt: 26 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Het is niet leuk om met cheats te werken, je kan hem daarom ook niet 100% uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Kijk ik heb de cheats van de x-box voor vc, maar als ik de knopjes in druk en ik heb alles gehat dan staat er niet ''cheat geactiveert''. Ik cheat niet maar een keer voor de lol, wil ik wel een keer een cheat gebruiken. de R is de rechter trekker en L is de linker trekker, en left is liks en right is recht up en down op en neer enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 De cheats van de xbox en de ps2 komen niet overeen , Je kan beter naar gewone xbox cheats zoeken ipv de ps2 codes te proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.