NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dat wist ik al, toch bedankt voor het informeren. Nee dat kan me niet zoveel schelen alsk maar lekker kan vliegen, rijden en free roamen. Goh wat die vrijheid in GTA games toch geweldig Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) is er een code voor een hunter? wil ik graag even weten. EDIT:de tijd op dit forum klopt niet helemaal moet een uur later Bewerkt: 12 april 2008 door gta fan1 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Er is geen code voor de Hunter, dus je zal Keep Your Friends Close moeten uitspelen (laatste storyline missie) of de 100 Hidden Packages moeten verzamelen. Voor de 2de Hunter zal je de 100% moeten uitspelen. Klik hier voor de 100% checklist. Als je wilt weten hoe ver je al in het spel gevorderd bent, kan je naar het ingame pauze menu gaan, en dan naar stats. Je aantal procent en dergelijke kan je daar bekijken. De vindplaatsen van de Hunter kan je hier vinden, maar dan moet je wel bovenstaande missie's enzo eerst uitspelen. Dat de forumtijd 1 uur verkeerd staat zal aan de zomertijd liggen. Ik raad je aan om hier eens te kijken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) ok bedankt tijd staat nu goed Bewerkt: 12 april 2008 door gta fan1 Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb eens 99% gehaald, en toen crashte mijn PC Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 wat betekent deze cheat? Media level meter CHASE STAT Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Geen idee, ik zou hem gewoon eens proberen in te typen in GTA Vice City. Dan merk je het vanzelf wel, anders download je even een savegame en probeer je het daar op. Als je geen ricico's wil lopen met je eigen savegames, >>>hier<<< kun je een savegame voor GTA Vice City downloaden. Succes! Reageren
K.O. Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Het doet precies wat er staat. Het laat je media level zien als je 2 politiesterren of meer hebt. Kijk anders eventjes hier voor uitleg over de Media Attention Levels. Reageren
maup13 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 maarreh, hebben die media-levels nog nut of zijn ze er alleen voor de sier? Reageren
K.O. Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 maarreh, hebben die media-levels nog nut of zijn ze er alleen voor de sier?Eh, nee, eigenlijk hebben ze geen enkel nut. Het is vergelijkbaar met de Criminality Rating. Die is net zo goed nutteloos. Echter kunnen mensen wel een doel voor zichzelf stellen door een bepaalde Media Level of Criminality Rating te halen. Ze halen op deze manier meer fun uit het spel en voelen zich beter als ze hun doel behalen. (Klinkt alsof er een serieus psychologisch aspect aan zit...)Verder is het hoogstens om mee op te scheppen en er dan achter te komen dat eigenlijk niemand er van onder de indruk is. Reageren
hajar Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 hey ik ben nieuw ken je een code voor me >>> Door Flying Dutchman: Berichten afgesplitst van recordboek en hier geplaatst<<< Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat bedoel je met codes, cheat codes? Ik denk van wel, en daarom verwijs ik je na >>deze<< pagina vol met alle cheats voor Vice City. De cheats voor de PS2/3, Xbox en PC staan er állemaal op. Overigens vind je op de website nog meer informatie over de GTA reeks, van GTA tot GTA: Chinatown Wars. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 THUGSTOOLS - Thug wapens PROFESSIONALTOOLS - Professionele wapens NUTTERTOOLS - Rare wapens PRECIOUSPROTECTION - Vol schild ASPIRINE - Volle gezondheid YOUWONTTAKEMEALIVE - +2 Wanted Level LEAVEMEALONE - 0 Wanted Level APLEASANTDAY - Mooi weer ALOVELYDAY -- Fantastisch weer ABITDRIEG - Bewolkt weer CATSANDDOGS - Regenachtig weer CANTSEEATHING - Mistig weer PANZER - Plaats een tank LIFEISPASSINGMEBY - Tijd loopt sneller BIGBANG - Dichtbij gelegen voertuigen ontploffen STILLLIKEDRESSINGUP - Verander sking FIGHTFIGHTFIGHT - Mensen vechten (NIET TERUG TE DRAAIEN!) NOBODYLIKESME - Mensen vallen als je ze aan rijdt OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - Iedereen heeft wapens ONSPEED - Loop snel BOOOOOORING - Loop langzaam WHEELSAREALLINEED - Eenvoudige autos COMEFLYWITHME - Vliegen ICANTTAKEITANYMORE - Zelfmoord GREENLIGHT - Verkeerslichten op groen MIAMITRAFFIC - Snel verkeer TRAVELINSTYLE - Vliegende auto THELASTRIDE - Plaats Hearse ROCKANDROLLCAR - Limosinoe RUBBISHCAR - Vuilniswagen GETTHEREFAST - Sabre Turbo BETTERTHANWALKING - Caddilac LOOKLIKELANCE - Lance Skin MYSONISALAWYER - Lawyer Skin ILOOKLIKEHILARY - Hilary Skin ROCKANDROLLMAN - Rock and Roll Skin ONEARMEDBANDIT - Een armige bandiet Skin IDONTHAVETHEMONEYSONNY - Mafiosi Skin FOXYLITTLETHING - Mafiosi dochter Skin WELOVEOURDICK - Schotse Skin GETTHEREQUICKLY - Snelle auto GETTHEREVERYFASTINDEED - Snellere auto GETTHEREAMAZINGLYFAST - Nog sneller auto FANNYMAGNET - Vrouwen magneet CHEATSHAVEBEENCRACKED - Normale man Skin CERTAINDEATH - Rook een sigaret GRIPISEVERYTHING* Perfecte handeling CHASESTAT - Laat media level zien (met 2 politie sterren) CHICKSWITHGUNS - Vrouwen hebben wapens AHAIRDRESSERSCAR - Alle auto's zijn roze IWANTITPAINTEDBLACK - Alle auto's zijn zwart SEAWAYS - Laat je auto varen in het water LOADSOFLITTLETHINGS - Sport auto's hebben grote banden AIRSHIP - Vlieg met boten HOPINGIRL - Mensen komen in je auto EEPFRIEDMARSBARS - Tommy word dikker PROGRAMMER - Tommy krijgt dames armen en benen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Lang leve Wikigta! Dit topic is dus niet nodig... Ik dacht dat ik in een topic zat. MegaPilot. Bewerkt: 2 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.