Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Waarom zei je dat niet eerder, Fuf..?

Omdat je daar niet altijd behoefte aan hebt misschien?

Jij wel? Ik ben beter bevriend met hem dan jij met hem.

Waarom zou hij dat eerder moeten zeggen?

Hij zegt het pas wanneer hij het wilt, en wanneer hij denkt dat er de tijd voor is.

Ik neem aan dat hij niet gelijk behoefte eraan had om het iedereen op een openbare forum te vertellen.

Dus hij heeft het vertelt wanneer hij dacht dat de tijd er rijp voor was.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat die mensen zelf mogen weten wat ze zijn/worden. Het is natuurlijk wel vies of raar als je twee jongens ziet zoenen of iets dergelijks. Maar zolang ze mij er niet lastig mee vallen, vind ik het niet erg!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat die mensen zelf mogen weten wat ze zijn/worden. Het is natuurlijk wel vies of raar als je twee jongens ziet zoenen of iets dergelijks. Maar zolang ze mij er niet lastig mee vallen, vind ik het niet erg!

Ik geef Bossinkje hiermee gelijk. Ikzelf ben hetero en als als hetero-seksueel persoon vindt je dat vies en onsmakelijk, Niet dat ik homo's niet mag, ik heb zelfs een klasgenoot die homo is. Gewoon een normale zaak en ik trek me er helemaal niks van aan.

Bewerkt: door Issie3222
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op VIES gestemt.. dit is niet dat ik het niet respecteer.. maar de gedachten erbij.. ik duid hier aan naar Homo's op een of andere manier vindt ik dat erger als Lesbi en Bi... dit kan heel raar overkomen maar als je goed nadenkt weet je ook wel waarom misschien

voor de rest maakt het me echt niet uit moeten ze zelf weten maar zoals de gay parade .. loop er niet zo mee tekoop.. er is ook geen hetro dag... doe lekker wat je zelf wil maar betrek niet heel nederland erbij..

Link to comment
Delen op andere websites

In ons land mogen mannen best een andere man kusjes geven op de wangen en zo dat is normaal.

Aleen homo sommige vinden dat normaal maar sommige ook niet.

Maarja de ene vind het vies en de andere normaal en de andere lekker.

Wat vat jij op als "ons land"? Want zover ik weet mogen homo's best elkaar zoenen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit maar ik geef toe dat ik het niet echt lekker vind als ik twee mannen zoenen zien staan. Ik vind het niet erg maar ik kijk liever naar iets anders :puh:. Ze moeten doen wat ze zelf willen ik heb daar geen problemen mee behalve dat ik het niet hoef te zien. Dat betekent niet dat het van mij niet mag.

Jongens, gaat mijn reputatie nu op hoog pl0x xD?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit maar ik geef toe dat ik het niet echt lekker vind als ik twee mannen zoenen zien staan. Ik vind het niet erg maar ik kijk liever naar iets anders :puh:. Ze moeten doen wat ze zelf willen ik heb daar geen problemen mee behalve dat ik het niet hoef te zien. Dat betekent niet dat het van mij niet mag.

Jongens, gaat mijn reputatie nu op hoog pl0x xD?

Miek ik wil je even spreken oke :7

Zo raar ineens dat iedereen het weet, maar als ik lees valt het dus wel mee :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Mij maakt het niks uit maar ik geef toe dat ik het niet echt lekker vind als ik twee mannen zoenen zien staan. Ik vind het niet erg maar ik kijk liever naar iets anders :puh:. Ze moeten doen wat ze zelf willen ik heb daar geen problemen mee behalve dat ik het niet hoef te zien. Dat betekent niet dat het van mij niet mag.

Jongens, gaat mijn reputatie nu op hoog pl0x xD?

Miek ik wil je even spreken oke :7

Zo raar ineens dat iedereen het weet, maar als ik lees valt het dus wel mee :-(

Hoe denken jullie nu ?

WHoeps bumb :7

Maarja !

Link to comment
Delen op andere websites

Geen problemen mee, maakt mij niet uit hoe iemands geaardheid is, ik heb in mijn kenissenkring ook een paar homo's en lesbi's en ik kan daar prima mee opschieten.

Maar aan speciale gay-evenementen heb ik geen behoefte, dat "kijk ons eens gay zijn" in parades en dergelijke hoeft van mij niet.

En gelebber in het openbaar hoef ik ook niet te zien, overigens ook niet van hetero's. Doe dat maar lekker binnenshuis. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit maar ik geef toe dat ik het niet echt lekker vind als ik twee mannen zoenen zien staan. Ik vind het niet erg maar ik kijk liever naar iets anders :puh:. Ze moeten doen wat ze zelf willen ik heb daar geen problemen mee behalve dat ik het niet hoef te zien. Dat betekent niet dat het van mij niet mag.

Jongens, gaat mijn reputatie nu op hoog pl0x xD?

Miek ik wil je even spreken oke :7

Zo raar ineens dat iedereen het weet, maar als ik lees valt het dus wel mee :-(

Hoe denken jullie nu ?

WHoeps bumb :7

Maarja !

nog steeds het zelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Hetero vind ik het niet echt lekker maar het zijn ook mensen.

Oftewel ik heb niks tegen Homo's of Lesbi's.

Als ze me maar niet irriteren heb ik er geen last van.

Ik ben niet zo conservatief dat ik tegen Homohuwelijk enz... ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Hetero vind ik het niet echt lekker maar het zijn ook mensen.

Oftewel ik heb niks tegen Homo's of Lesbi's.

Als ze me maar niet irriteren heb ik er geen last van.

Ik ben niet zo conservatief dat ik tegen Homohuwelijk enz... ben.

ik ben wel tegen homohuwelijk,niet dat ik tegen homoos ben maar ik vind gewoon dat trouwen iets voor man en vrouw is en niet man en man of vrouw en vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben wel tegen homohuwelijk,niet dat ik tegen homoos ben maar ik vind gewoon dat trouwen iets voor man en vrouw is en niet man en man of vrouw en vrouw.

Waarom dan? Ik ben voor het homohuwelijk,het gaat er in een huwelijk niet om dat het een man en vrouw zijn maar het gaat er om dat 2 mensen van elkaar houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...