Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

maar mensen zijn gemaakt om met het tegenovergestelde geslacht zich te voortplanten. Het is gwn fucking smerig, vind je het gek dat iedereen ervan op zal kijken als 1 man bij een andere man op schoot zit in de bus. Als een man dat bij een vrouw doet is het ook raar in de bus maar niet smerig. Dat is mijn mening , Homo's zijn smerig.

Hoe kun je kiezen voor een man als al die geile chicky's rondlopen.

Niemand heeft het recht om te zeggen dat het goed of fout is, elk mens moet met iemand samen kunnen zijn waar hij of zij zich fijn bij voelt. Meestal is dit bij het andere geslacht maar als ze zich hier niet fijn bij voelen en wel bij het eigen geslacht wie zijn wij om het te verbieden of vies te vinden? Ieder z'n ding en ieder moet bij iemand zijn of haar gevoelens en verlangens kwijt kunnen. De manier hoe jij nu je mening uit en onderbouwd is nogal discriminerend en kort door de bocht. Je praat op een egocentrische toon, mensen die op zo'n toon hun meningen uiten hebben imo vaak een gebrek aan inlevingsvermogen begrip of enig respect.

Best kortzichtig als je alleen maar denkt dat mannen en vrouwen er zijn om zich voort te planten. Ja het is een hele belangrijke reden, maar het is niet het enige. Wat ook erg belangrijk is, is gevoelens met iemand waarvan je houd mee te kunnen delen. Gevoelens die je maar voor één persoon voelt, als dat een man of vrouw is maakt dat niets uit. Het gaat erom dat je je fijn en gelukkig voelt bij iemand en daarmee een relatie kan opbouwen en niet alleen om zo nodig voort te planten. Wat dat betreft zijn er ook man/vrouw stelletjes die bewust géén kinderen nemen.

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

HAhahaha wat zeggen jullie allemaal , die reacties k zie alleen : TEKST

Mijn mening is gewoon dat ik Homo's F*ckhhhhingg smerig vind !!! Zie je smeuriggg en dat houd ik niet voor me en dat mag iedereen weten :D . Als een homo mij een hand wil geven op een begrafenis kan hij ook meteen de graf in. Ik vind homo's gewoon smerig , en ik ben alleen onder indruk van een man als hij veel chicky's versiert dus niet kijken naar een mooie man.

Link to comment
Delen op andere websites

HAhahaha wat zeggen jullie allemaal , die reacties k zie alleen : TEKST

Mijn mening is gewoon dat ik Homo's F*ckhhhhingg smerig vind !!! Zie je smeuriggg en dat houd ik niet voor me en dat mag iedereen weten :D . Als een homo mij een hand wil geven op een begrafenis kan hij ook meteen de graf in. Ik vind homo's gewoon smerig , en ik ben alleen onder indruk van een man als hij veel chicky's versiert dus niet kijken naar een mooie man.

Ik heb het nu met je gehad. Ga je "mening" maar ergens anders verkondigen. Dit forumdeel is bedoeld voor serieuze discussies, en als jij niet genoeg herseninhoud hebt voor zoiets, dan hoor je hier niet thuis. Je bent racistisch bezig en je hebt totaal geen respect voor andersgeaarden. Ga ergens anders je gangstergedrag vertonen.

"ik ben alleen onder indruk van een man als hij veel chicky's versiert"

Ik ben alleen onder de indruk van iemand als hij fatsoenlijk kan typen. Gedraag je niet alsof jij helemaal de bomb bent...

Link to comment
Delen op andere websites

HAhahaha wat zeggen jullie allemaal , die reacties k zie alleen : TEKST

Mijn mening is gewoon dat ik Homo's F*ckhhhhingg smerig vind !!! Zie je smeuriggg en dat houd ik niet voor me en dat mag iedereen weten . Als een homo mij een hand wil geven op een begrafenis kan hij ook meteen de graf in. Ik vind homo's gewoon smerig , en ik ben alleen onder indruk van een man als hij veel chicky's versiert dus niet kijken naar een mooie man.

ga een leven zoeken :7

wat zou jij doen als je homo was? :duh:

denk je dat die mensen het leuk vinden, ze worden er misschien hun hele leven mee gepest! :erm:

en dan kom jij ermee dat ze smerig zijn :duh:

maar zij douchen ook hoor, maar jij blijkbaar niet, want in dat bericht had je het volgens mij over jezelf :7

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

ga een leven zoeken :7

wat zou jij doen als je homo was? :duh:

denk je dat die mensen het leuk vinden, ze worden er misschien hun hele leven mee gepest! :erm:

en dan kom jij ermee dat ze smerig zijn :duh:

maar zij douchen ook hoor, maar jij blijkbaar niet, want in dat bericht had je het volgens mij over jezelf :7

????

Link to comment
Delen op andere websites

HAhahaha wat zeggen jullie allemaal , die reacties k zie alleen : TEKST

Mijn mening is gewoon dat ik Homo's F*ckhhhhingg smerig vind !!! Zie je smeuriggg en dat houd ik niet voor me en dat mag iedereen weten :D . Als een homo mij een hand wil geven op een begrafenis kan hij ook meteen de graf in. Ik vind homo's gewoon smerig , en ik ben alleen onder indruk van een man als hij veel chicky's versiert dus niet kijken naar een mooie man.

Rot the fuck op, dude voor dat ik jou in het graf pleur, Mr. Bombastic. Djeezes. Je bent weer zo'n internetheld zeker. Grote mond achter je kutpc'tje. Maar als je homo's ziet is het meteen van goede dag meneer. Of dergelijke. Denk je nou werkelijk zelf dat je zo lekker bent dat homo's op jou vallen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

ga een leven zoeken :7

wat zou jij doen als je homo was? :duh:

denk je dat die mensen het leuk vinden, ze worden er misschien hun hele leven mee gepest! :erm:

en dan kom jij ermee dat ze smerig zijn :duh:

maar zij douchen ook hoor, maar jij blijkbaar niet, want in dat bericht had je het volgens mij over jezelf :7

????

Ik denk dat je wel had op kunnen merken dat hij het tegen dominator had :)

Ik vraag me overigens af wat d0m1n4t0r zou doen als hij erachter kwam dat hij zelf homo/bi was?

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

ga een leven zoeken :7

wat zou jij doen als je homo was? :duh:

denk je dat die mensen het leuk vinden, ze worden er misschien hun hele leven mee gepest! :erm:

en dan kom jij ermee dat ze smerig zijn :duh:

maar zij douchen ook hoor, maar jij blijkbaar niet, want in dat bericht had je het volgens mij over jezelf :7

????

Ik denk dat je wel had op kunnen merken dat hij het tegen dominator had :)

Ik vraag me overigens af wat d0m1n4t0r zou doen als hij erachter kwam dat hij zelf homo/bi was?

Zichzelf het graf in pleuren xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon normaal. Snap trouwens niet hoe je het 'goed' kan vinden.

Goed is dat je het volledig ok bent en er ook volledig voor open staat en hun lekker laat doen wat ze willen en ze eventueel nog mee steunt. Zo vat ik die goed toch op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ik heb weer niks te doen , kom ik jullie voor de 3e / 4e keer lastig vallen. Ik zou mezelf inderdaad de graf inpleuren als ik een homo was. Sorry maar ik heb echt wat tegen ze, zou helemaal de weg kwijt zijn als ik zelf homo was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ik heb weer niks te doen , kom ik jullie voor de 3e / 4e keer lastig vallen. Ik zou mezelf inderdaad de graf inpleuren als ik een homo was. Sorry maar ik heb echt wat tegen ze, zou helemaal de weg kwijt zijn als ik zelf homo was.

Kun je je nu niet je graf inpleuren? Ik wordt echt zat van je. Als je geen zinnige argumenten hebt, post dan niet of ga in een gangtalk (Elke behalve DWG) erover zeiken....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...