Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Tuurlijk lesbo's zijn geil man :tu:

Bekijk het zo :

Meeste mannelijke personen die ik ken : Hollanders , Marokkanen , Turken , Surinamers enzovoorts. Vinden lesbo's

(de andere ras) heerlijk xD

Meeste vrouwelijke personen die ik ken : vinden homo's smerig.

internettoughguy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Tuurlijk lesbo's zijn geil man :tu:

Bekijk het zo :

Meeste mannelijke personen die ik ken : Hollanders , Marokkanen , Turken , Surinamers enzovoorts. Vinden lesbo's

(de andere ras) heerlijk xD

Meeste vrouwelijke personen die ik ken : vinden homo's smerig.

Dus omdat jij met een stel paupers omgaat die homo's vies vinden zijn homo's vies?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hij heeft laten zien. Is dat hij net zo is als iedereen. En dat daar geen problemen mee zijn. Iedereen heeft ze eigen aard. En ja als hetro kun je dat misschien niet begrijpen, maar het zijn ook gewoon mensen net als jij en ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar ik snap het niet man , het is standaard bij iedereen in je hersens dat je op tegenovergestelde ras moet vallen. Dieren die niet kunnen nadenken doen het ook automatische want het hoort zo. Er moet vast wel iets anders zijn gegaan waardoor dat zo is gegaan. Vrouwen worden gek van mannen en andersom ook en als je eens kijkt naar een andere man dan ben je de weg kwijt.

Liefde zit niet in je hersens, de ene valt op een blonde vrouw. De andere op op eentje met groene ogen, zo gaat het ook bij homo's. De meeste homo's hebben ook gewoon vriendinnetjes gehad hoor. Maar op een dag val je ineens op het andere geslacht. Daar kan je niks aan doen ofzo hoor, het is niet dat je kiest om op jongens te vallen. Dat overkomt je ineens, daar moet je je bij neerleggen. Nee, je bent zeker niet de weg kwijt. Jongens kunnen ook liev zijn hoor..

Jij bent een f*cking idioot ga normaal praten man homo , ga maar lekker op de gayparade iemand anaal nemen. KAn mij geen ene reet schelen

Iets minder mag ook wel, ofniet? Blijkbaar ben jij een jongetje wat alleen maar seks zit te denken, want o. Homo's kunnen geen seks hebben. Das nou toch erg zeg. Seks is niet je leven he, het is een onderdeel in je leven wat je erbij kan doen. Het gaat in een relatie om liefde, niet om seks.

Ik vind Homo's alleen vies van mij mogen ze doen wat ze willen en zijn waar ze willen (behalve in mijn buurt). Maar ik vind het Homo zijn gewoon vies !!

Dat is nou net waarom we deze discussie hebben, wat is het verschil? Dat hetero's elkaar staan te zoenen. Of 2 jongens, ben je er niet mee eens. Kijk je lekker de andere kant op, of loop je weg ofzo. Maar je zit hier een potje te janken als een klein kind. Fijn dat jij het vies vind, maar je hoeft het niet te verbieden ofzo :ch: .

Nee hoezo moet ik dan meteen moslim zijn , christenen zijn ook tegen homo's atheïsten kunnen ook tegen zijn. Maar ik ben zeker wel schoner dan homo's. Ik loop tenminste niet elke dag met sperma in mijn kont en in mijn rechteroor.

Je kunt onzin praten, en nog ergere onzin praten. Doe eens normaal joch, je kan ook zeggen dat vrouwen de hele dag met sperma in hun vagina lopen. Dat hoor je mensen toch ook niet zeggen? Daarnaast zijn homo's vaak veel meer verzorgt dan andere jongens. Misschien is dat wel onzin, maar je hoort het steeds vaker. Ga eens nadenken wat je hier allemaal loopt te brullen. Je bent hier op een internetforum waar iedereen het kan lezen..

Tuurlijk lesbo's zijn geil man :tu:

Aha, natuurlijk. Hebben we weer te maken met een rukkertje, een meelopertje die alles denkt wat andere ook denken. Lesbische vrouwen zijn dus wel goed? Dat is niet raar, niet vies?

Bekijk het zo :

Meeste mannelijke personen die ik ken : Hollanders , Marokkanen , Turken , Surinamers enzovoorts. Vinden lesbo's

(de andere ras) heerlijk xD

Meeste vrouwelijke personen die ik ken : vinden homo's smerig.

Heerlijk? Nee knul, het is gewoon normaal. Er zijn nou eenmaal mensen die op hun eigen geslacht vallen. Wat is daar mis mee? Moet je daarom niet respecteren? Iedereen heeft zijn eigen smaak, dat moet je accepteren. Als je iemand niet wil kennen omdat ze homo zijn mag je van mij zelf ook oprotten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eén van de biologische theorieën is de volgende. De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dat komt doordat deze hersendelen tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan. Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde kernen ervan. Deze kernen noemt men seksueel-dimorfe kernen. Zo is in de hypothalamus de area praeoptica medialis bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden met de area praeoptica medialis van de hypothalamus.

Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Sommige onderzoekers denken dat homoseksualiteit ontstaat doordat tijdens de embryonale ontwikkeling er wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet.

Het is dus wel iets in je hersenen...Maarja, wat maakt het uit..

Bron: Wikipedia.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Eén van de biologische theorieën is de volgende. De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dat komt doordat deze hersendelen tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan. Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde kernen ervan. Deze kernen noemt men seksueel-dimorfe kernen. Zo is in de hypothalamus de area praeoptica medialis bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden met de area praeoptica medialis van de hypothalamus.

Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Sommige onderzoekers denken dat homoseksualiteit ontstaat doordat tijdens de embryonale ontwikkeling er wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet.

Het is dus wel iets in je hersenen...Maarja, wat maakt het uit..

Bron: Wikipedia.

Snap je eigenlijk zelf wel iets van die tekst? :7.

Want cpy paste kan iedereen. Maar als je zelf niet weet wat het wil zeggen draagt je post niet echt iets toe.

Overigens zit het idd in je hersenen ma wat fiegel bedoeld is dat het niet in je verstand zit. Dus dat je het niet zelf beslist en er ook zelf geen controle over hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles hierboven : Bla Bla Bla geen zin om te lezen

In het kort samengevat : Homo's zijn vies

Wat heb jij hier eigenlijk te zoeken?

Je hebt nog geen letter gelezen wat de anderen zeggen en vervolgens ga je zomaar zeggen dat ''Homo's vies zijn''.

We moeten zeker wel lezen en weten wat jij van alles vind maar als het om onze mening gaat kan het je niks schelen. Waarom ben je uberhaupt hier op het forum gekomen? Zeker om rond te bazuinen wat jij van de wereld vind he? Je hebt vast ook geen zin om mijn mening te lezen want alles draait om jou zeker? Misschien zou je eens moeten luisteren wat andere mensen te zeggen hebben en niet denken dat alles om jou draait.

Nu mijn mening: Ik vind Homo's en Bi's niet vies, alleen als ze midden op straat elkaar staan af te lebberen. Ze mogen het van mij gerust doen, maar dan niet in het openbaar. Ikzelf ben er nog niet uit of ik nou Hetero of Bi ben, het blijft een raadsel voor me. :?

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Oke is goed : Ik vind homo's vies.

Als ieder nou in 5 zinnen hier op kan reageren oke maar als iedereen die reageert 20 regels heeft geschreven ga ik het echt niet lezen hoor.

Ga dan ook niet posten. Dit forum is voor constructieve discussies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...