Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Ik vind het wel ok. Heb er echt niks tegen. Het is wie je bent en zo iets moet je niet verbergen. Mijn beste vriendin is Bi. Een vriendin van me is Lesbi en ik heb nog vrienden gehad die bi zijn. Ik heb er niks op tegen. Ik vind het zelfs juist goed als ze in het openbaar zoenen. Zo laten ze Zien dat ze niet bang zijn om wie ze zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Ik ben zelf homo,

ik vindt het zelf ook onzin dat men met elkaar ligt te lanterfanten in het openbaar. Maar dit is voor zowel hetero's als homoseksuelen, dit is gewoon iets voor jezelf en je partner. Natuurlijk is het normaal voor pakweg 90% van de wereldbevolking om heteroseksuelen in een innige omhelzing te zien. Maar het is niet gewenst. Ik heb nog nooit homo's in het openbaar zien zoenen, het komt gewoon heel erg weinig voor. (vanwege de kritiek van buitenaf)

En zelfs dan nog. Het is maar een zoen hoor!

Ironisch van sommige reacties is wel dat sommige komen met: 'Het idee dat 2 mannen met elkaar bezig zijn." Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waarom u 100% heteroseksueel aan het idee denkt?

Link to comment
Delen op andere websites

kijk,het is niet de bedoeling kwa bouw van ons lichaam :puh: Maar verder vind ik het helemaal niet erg,je moet gewoon je zelf kunnen zijn,en als dan bijvoorbeeld 2 vrouwen of mannen op elkaar vallen,

vind ik het helemaal niet erg,moeten ze lekker zelf weten... 2 vrouwen is trouwens best wel hot :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...