Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?


Fuffie

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

    • Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36


Recommended Posts

Jah maar ik snap het niet man , het is standaard bij iedereen in je hersens dat je op tegenovergestelde ras moet vallen. Dieren die niet kunnen nadenken doen het ook automatische want het hoort zo. Er moet vast wel iets anders zijn gegaan waardoor dat zo is gegaan. Vrouwen worden gek van mannen en andersom ook en als je eens kijkt naar een andere man dan ben je de weg kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    40

  • Vegeta

    37

  • gammie_

    25

  • d0m1n4t0r

    24

Vrouwen worden gek van mannen en andersom ook en als je eens kijkt naar een andere man dan ben je de weg kwijt.

Mannen worden ook verliefd op mannen, en vrouwen ook op vrouwen. Homo's zijn gewone mensen, er is niks mis met ze. Bovendien zijn de meeste homoseksuelen even goed bij hun hoofd als jou (al weet ik niet of dat zo'n goed voorbeeld is...).

Jah maar ik snap het niet man , het is standaard bij iedereen in je hersens dat je op tegenovergestelde ras moet vallen

Niet dus, anders waren er geen homoseksuelen.

Dieren die niet kunnen nadenken doen het ook automatische want het hoort zo.

Dolfijnen zijn anders heel intelligent, en toch zijn er homoseksuele dolfijnen.

Er moet vast wel iets anders zijn gegaan waardoor dat zo is gegaan.

Ja, maar dat maakt homoseksualiteit niet iets slechts.

Ben je trouwens moslim/boeddhist/christen/enz.?

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar ik praat over dieren die niet kunnen denken dus niet over slimme dolfijnen. Want die kunnen er wel voor kiezen , en ik zeg niet welke geloof k heb want dat kan alleen jullie beeld over mij veranderen verder niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar ik praat over dieren die niet kunnen denken dus niet over slimme dolfijnen. Want die kunnen er wel voor kiezen ,

Noem maar eens een niet-intelligent dier met homoseksuele neigingen.... En had jij in een eerdere post niet iets gezegd in de trant van: "Dieren kunnen niet nadenken."?

EDIT:

Dieren doen alles op hun instinct , mensen moeten hun verstand gebruiken.
en ik zeg niet welke geloof k heb want dat kan alleen jullie beeld over mij veranderen verder niks.

Dan kan ik je standpunt vermoedelijk beter begrijpen, want nu vind ik je gewoon een idioot met anti-homostandpunten.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent een f*cking idioot ga normaal praten man homo , ga maar lekker op de gayparade iemand anaal nemen. KAn mij geen ene reet schelen : ALS IK ME ER MAAR NIET AAN HOEF TE ERGEREN. Vieze tering zooi .. !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent een f*cking idioot ga normaal praten man homo , ga maar lekker op de gayparade iemand anaal nemen. KAn mij geen ene reet schelen : ALS IK ME ER MAAR NIET AAN HOEF TE ERGEREN. Vieze tering zooi .. !!!!

Free-Gay-Pride-Poster-Smile-If-You-are-Gay-smiley-face-450.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoezo moet ik dan meteen moslim zijn , christenen zijn ook tegen homo's atheïsten kunnen ook tegen zijn. Maar ik ben zeker wel schoner dan homo's. Ik loop tenminste niet elke dag met sperma in mijn kont en in mijn rechteroor.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoezo moet ik dan meteen moslim zijn , christenen zijn ook tegen homo's atheïsten kunnen ook tegen zijn. Maar ik ben zeker wel schoner dan homo's. Ik loop tenminste niet elke dag met sperma in mijn kont en in mijn rechteroor.

Omdat je nu eenmaal typt als een of andere randdebiel die juist een woordenboek gekocht heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan ook degelijk heel normaal A.lgemeen B.eschaafd N.ederlands praten. Dat zouden jullie vast zeer op prijs stellen.

MAAR DAAR HEB IK GEEN ZIN IN !!! Anders gedraag ik me :D

Ah ik snap het. Je bent zo'n internetheld. In Real Life ben je zo'n braaf nietsnutje. Ja ik begrijp je volledig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Haahhahaha , ik wil nog ff geen warn. Ik weet precies hoe ik hier op zou reageren als je recht voor me stond.

Internet held tog xD Jij dan je bent een gothic man , k krijg al dat zwart van je op je kleren uit je met een zwaai.

Ontopic :

homo's zijn vies , ik zweer het je

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Link to comment
Delen op andere websites

Haahhahaha , ik wil nog ff geen warn. Ik weet precies hoe ik hier op zou reageren als je recht voor me stond.

Internet held tog xD Jij dan je bent een gothic man , k krijg al dat zwart van je op je kleren uit je met een zwaai.

Ontopic :

homo's zijn vies , ik zweer het je

Gothic en metal learn the freakin' difference, dude. Je kan grote mond hebben zoveel als je wilt achter je pc'tje xD.

Ontopic: WAAROM vind je ze vies. ALs je die vraag mooi kan beantwoorden krijg je een koekje en kan je weer terug in je hokje kruipen.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk lesbo's zijn geil man :tu:

Bekijk het zo :

Meeste mannelijke personen die ik ken : Hollanders , Marokkanen , Turken , Surinamers enzovoorts. Vinden lesbo's

(de andere ras) heerlijk xD

Meeste vrouwelijke personen die ik ken : vinden homo's smerig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...