Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Homo's zijn er voor een reden net als hetero's. Als er alleen maar hetero's waren, zou de wereld behoorlijk overbevolkt zijn. In de natuur heeft alles z'n reden, en homo's horen er gewoon bij.

;)

>>> Door Flitskikker: Een codebox is niet nodig..<<<

Bewerkt: door Flitskikker
  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:

Als het tegen overbevolking is lijkt mij dat een man zonder ballen beter werkt,een homo kan ook nog een vrouw zwanger maken.

Geplaatst:
Het brengt daarin tegen wel een groot nadeel mee en dat is dat je je niet kunt voortplanten als je het niet goed met vrouwen kunt vinden.

Dat hebben lesbiennes toch ook?

Jah dat klopt , maar ik reageerde op iemand die het had over homo's. Het verschil is alleen bij mij dat ik het bij lesbiennes geil vind xD

En ff reageren op nightflower , ik geniet er niet van en ik reageer mijn woede ook hier niet af. Ik heb gewoon lol.

Geplaatst:
Het brengt daarin tegen wel een groot nadeel mee en dat is dat je je niet kunt voortplanten als je het niet goed met vrouwen kunt vinden.

Jah dat klopt , maar ik reageerde op iemand die het had over homo's. Het verschil is alleen bij mij dat ik het bij lesbiennes geil vind xD

Denk jij alleen maar aan sex ofzo? Elke post die jij plaatst gaat over sex...

Gelukkig zijn er ook mensen met inhoud...

Geplaatst: (bewerkt)
Als het tegen overbevolking is lijkt mij dat een man zonder ballen beter werkt,een homo kan ook nog een vrouw zwanger maken.

Ja maar negen van de 10 mannen zijn geboren met ballen, en veel homo sexueelen komen er wel achter dat ze niets voor vrouwen voelen, voordat ze er sex me hebben lijkt me. :7

Natuurlijk zou het ook een oplossing zijn als er babies geboren werden zonder ballen, maar dat is nu eenmaal niet zo. :puh: Lijkt me me eng trouwens, als (20%??) van de bevolking geen ballen heeft. Er zijn trouwens ook nog homosexueele vrouwen. Wat als zij nog niet weten dat ze op vrouwen vallen en sex hebben met een man? :puh: Dan planten ze zich nog steeds voort, dus waar gaat het over. :schater:

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Ja maar negen van de 10 mannen zijn geboren met ballen, en veel homo sexueelen komen er wel achter dat ze niets voor vrouwen voelen, voordat ze er sex me hebben lijkt me. :7

Natuurlijk zou het ook een oplossing zijn als er babies geboren werden zonder ballen, maar dat is nu eenmaal niet zo. :puh: Lijkt me me eng trouwens, als (20%??) van de bevolking geen ballen heeft. Er zijn trouwens ook nog homosexueele vrouwen. Wat als zij nog niet weten dat ze op vrouwen vallen en sex hebben met een man? :puh: Dan planten ze zich nog steeds voort, dus waar gaat het over. :schater:

De enige oplossing voor overbevolking is een 2e Lebensraum-project.

Geplaatst:
Zolang ze mij geen last bezorgen , Goed. : :duh:

Waarom zegt iedereen dat toch. Denken jullie nu echt zelf dat jullie zo knap, sexy of dergelijke zijn dat homo's of lesbiennes (in het geval van meisjes) op jullie vallen? :7

Geplaatst:
Waarom zegt iedereen dat toch. Denken jullie nu echt zelf dat jullie zo knap, sexy of dergelijke zijn dat homo's of lesbiennes (in het geval van meisjes) op jullie vallen? :7

Lol'd. Maar je hebt idd gelijk..

Geplaatst:
Zolang ze mij geen last bezorgen , Goed. : :duh:

Ja :) Maar dit kan je tegen iedereen roepen die je tege komt ''denk je dat zus en zo op jou zal vallen? :ch:

Meningen verschillen per persoon he, wat de een niet moet, moet de ander wel..

Maarja, lesbi vind ik prima heb k toch niks mee te maken, homo's mogen een kilometertje of 2 verder op spelen

Geplaatst:
Ja :) Maar dit kan je tegen iedereen roepen die je tege komt ''denk je dat zus en zo op jou zal vallen? :ch:

Maarja, lesbi vind ik prima heb k toch niks mee te maken, homo's mogen een kilometertje of 2 verder op spelen

Dus ze mogen niet voor jou gaan staan zoenen? Ik vind het niet erg als 2 homo's zoenen waar ik bij sta/zit.

Geplaatst:

Dus ze mogen niet voor jou gaan staan zoenen? Ik vind het niet erg als 2 homo's zoenen waar ik bij sta/zit.

Zolang het maar niet té uitgebreid is. Dit kan ik overigens ook niet hebben van een hetero-koppel.

Geplaatst:

En ff reageren op nightflower , ik geniet er niet van en ik reageer mijn woede ook hier niet af. Ik heb gewoon lol.

Grappig hoor, homo's een beetje de grond in stampen omdat ze, volgens jou, 'vies' zijn. Het zijn toch ook gewone mensen, die toevallig op het andere geslacht vallen, wat ook gewone mensen zijn! Wat als jij op een dag nou ook ineens beseft dat je op het andere geslacht (mannen dus) valt, wat doe jij dan? Je nog steeds bij je standpunt houden, en stiekem verbergen dat je zelf ook homo bent, of geef je het toe, of pleeg je zelfmoord? Heb respect voor de mensen die eerlijk toegeven dat ze homo zijn, en niet hun hele leven in de kast blijven zitten!

Zelf heb ik totaal geen problemen met het begrip homo's/lesbiennes, ik beschouw ze als normale mensen die gewoon op andere mensen zijn! Als iemand tegen mij zegt dat die homo is, kunnen ze nogsteeds mijn vriend blijven, ik beoordeel mensen niet op welk geslacht ze vallen!

Die beredenering van jou, dat homo's vies zijn, slaat ook nergens op! Homo's wassen zich natuurlijk ook, en er zijn gegarandeerd homo's die schoner dan jou zijn!

Ik hoop echt dat jij in de toekomst nog eens respect voor deze groep mensen gaat krijgen, en ze behandelt als normale 'schone' mensen!

Geplaatst:

als ze dat voor mn neus staan te doen dan heb ik wel zo iets van:ga dat effe lekker ergens anders doen efzo. :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...