Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

Ik kan me herinneren dat ik ergens een zwembad in de vorm van een soort 'gitaar' heb gezien, en dan leek het uitstekende deel waar de fretten opzitten een beetje op een mannelijk geslachtsdeel. Was dit niet aan het 'Hooker Inn' hotel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk ook dat DonLeone een beetje teveel fantasie heeft. Maar ik waag toch nog een gokje, bedoel je het zwembad van het huis waar je de V.I.P. moet ophalen? Met hééééél veel fantasie kan je daar 2 ballen in zien....

Ik weet eigenlijk wel heel erg zeker dat DonLeone inderdaad veel fantasie heeft, maar dat dít toch echt geen fantasie is. Ik kan zelfs bevestigen dat het wel degelijk bestaat. Bovendien is het een plek waar ieder van jullie waarschijnlijk al eens geweest is, aangezien er een wapen ligt, een kogelvrij vest én een Hidden Package. Ik denk dat jullie er toch echt net overheen hebben gekeken! Enneh, die Vice City Expert hiero is dus niet zo'n bijzondere expert, als dit bekende zwembad niet eens bekend is bij hem. Je moet er zelfs uitlopen aan de 'voorkant'! Echt een duidelijke fallus. :puh:

Oh en ArticLight, dit gitaarvormige zwembad bevindt zich in SA. Om precies te zijn: in het V-Rock Hotel in Las Venturas.

Waarom ik zelf de oplossing niet post? Laten we zeggen dat ik niet op een "eerlijke manier" aan het antwoord ben gekomen, dus laat ik het over aan jullie. Mits iemand het duidelijke zwembad kan vinden dan... :duh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik nog kan bedenken is dit zwembad, ik vind het er eigenlijk niet op lijken maar verder weet ik het ook niet, of ik heb gewoon te weinig fantasie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat DonLeone een beetje teveel fantasie heeft. Maar ik waag toch nog een gokje, bedoel je het zwembad van het huis waar je de V.I.P. moet ophalen? Met hééééél veel fantasie kan je daar 2 ballen in zien....

Nee je hebt helemaal geen fantasie nodig er zit echt een penis-vormig zwembad in GTA:Vice City. Er is geen mod of code of wat dan ook voor nodig...

Edit: @ hierboven: Die zit niet ver van het zwembad af wat ik bedoel :bier:

Edit: @ hieronder: Je hebt het niet letterlijk gezegd maar je geeft die indruk min of meer door je signature :puh:

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Nou mn vraag schijnt erg lastig te zijn. Ik zal ter verduidelijking een screen plaatsen waarin ik zoveel mogelijk heb weggewerkt om herkenning te voorkomen:

(btw het zwembad lijkt klein omdat de screen van flinke hoogte gemaakt is)

post-65129-1180737743.jpg

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Found it!

Hier is de picture: *verwijderd*

En aan de radar kan je zien waar het is. ;)

Heel goed! Zo moeilijk was het toch niet? :puh: Maar goed dan is het nu jouw beurt :bier:

Als ik m'n mening mag geven, volgensmij ziet een fallus (hoe jij het noemt) er toch wel wat anders uit dan dit, je moet wel veel fantasie hebben en er een hoop bijdenken wil je dat hier van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik m'n mening mag geven, volgensmij ziet een fallus (hoe jij het noemt) er toch wel wat anders uit dan dit, je moet wel veel fantasie hebben en er een hoop bijdenken wil je dat hier van maken.

Ik geef je helemaal gelijk Baffie, als je zo'n soort vraag bedenkt moet het wel duidelijk zijn. Ik vind dat zwembad ook echt niet op een fallus lijken. Enfin, de volgende vraag is voor hanneswasco, hopelijk is dat een ander soort vraag, of heeft hij een duidelijk antwoord.

Edit hieronder: Ik vind het echt niet lijken hoor, je kan zeggen wat je wilt maar héél duidelijk is hij niet, het is niet zo dat alleen Baffie en ik dat vinden hoor, anders had dat zwembad echt wel bij de EE gestaan.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik m'n mening mag geven, volgensmij ziet een fallus (hoe jij het noemt) er toch wel wat anders uit dan dit, je moet wel veel fantasie hebben en er een hoop bijdenken wil je dat hier van maken.

Als ik míjn mening mag geven, slaat jouw mening helemaal nergens op. Ten eerste is 'fallus' een gewoon woord voor 'leuter', 'pik' of hoe je het ook wil noemen. Ten tweede is dit een heel duidelijke zak met een aanhangsel. Je moet zelfs uitstappen aan de "voorkant". Ik weet niet hoe die van jou er uit ziet (en dat wil ik ook niet weten, trust me) maar dit lijkt echt ongelofelijk veel op het mannelijk geslachtsdeel. Gewoon een goede duidelijke Quizvraag dus, die de "Vice City Expert" (tsja het staat nog steeds in je titel + sig) gewoon niet wist.

Jow Tommy Vercetty en Baffie, als je iets gewoon niet kan vinden hoef je je er niet voor te schamen of zo. Get over it en beantwoord de volgende vraag van hanneswasco maar gewoon.

Discussie gesloten, next question:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi. Nu komt mijn vraag:

Wat is er allemaal in het spel veranderd qua omgeving als je het spel helemaal hebt uitgespeeld als je dat vergelijkt met het begin?

Toelichting: Het moeten veranderingen zijn die je kunt merken als je gewoon rondloopt.

Voorbeeld: Het gebouw dat je van Avery Carrington moet verwoesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...