Jump to content

De GTA IV: Carlist


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    9

  • Hanneswasco

    4

  • Jacky-2007

    4

  • Mythbuster

    3

Aan DSgregor,

Misschien kun je je spelling controleren in het 1e bericht van dit topic. Ik vind dat je veel kritiek krijgt. Zoals het woord ''Sentinal'' moet ''Sentinel'' zijn. De letter A voor de L, moet een E worden. Misschien is de spellings-controle te lang, maar het komt wel goed van pas. :Y Dan krijg je meer tevredenheid. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed gedaan alleen heb ik hier een paar dingetjes die je kunt veranderen..

Uiterlijk. Dat ligt gewoon aan de smaak want ik vind bijvoorbeeld de PMP 600 echt geweldig eruit zien en jij zegt middelmatig.

Er staat bijvoorbeeld ook dat de Sultan gebaseerd is op een Evo IX. Je hebt het voor de helft goed. Het is een kruising van een Evo IX en een Impreze WRX STi. En een Infernus is gebaseerd op een Lambo en een Pagani Zonda.

Een Dukes is gedeeltelijk gebaseerd op een Pontiac GTO '67.

Een Huntley is een Range Rover Sport

Jij zegt dat de Patriot in SA helemaal niet lijkt maar SA is in '92 en toen was er de Hummer H1 en die was alleen maar voor het leger.

En een Sabre GT is Ford Mustang Fastback '68.

Dit zijn allemaal kleine tips/ aanpassen om het nog beter te maken.

Alleen zou ik meer auto's gaan reviewen. Ik wil je er best mee gaan helpen als je dat nodig hebt.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie, ik heb een aantal puntjes gefixed.

Als jullie nog van meer auto's weet waar ze op gebaseerd zijn, en ik heb ze nog niet ingevult. Dan mogen jullie het natuurlijk altijd melden.

Hieronder: Het heet niet voor niets een 'Carlist' :puh:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het helemaal toppie wat je hebt gedaan hoor, maar zoals iedereen al zegt kan je uiterlijk wel weglaten.

EDIT: Ik zie dat je geen motors hebt gedaan, jammer, want motors zijn helemaal mijn ding.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic! :tu:

Ookal ben ik het met een paar dingetjes oneens ^_^ Want ik vind iets anders fijner rijden dan jij vondt, maar dit is een goede richtlijn voor alle mensen, want dan kunnen ze weten welke auto's ze nou net niet moeten nemen als er politie is :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het er netjes uit zien. ik ben een pc gamer en ik moet nog wachten op IV, maar zulke topics stillen de honger voor even :7 al zitten er hier en daar een paar foutjes (vind het nutteloos om ze op te noemen omdat ze al meerdere malen genoemd zijn ;)) heb ik er toch best veel lol aan gehad!

zoiets ook nog voor de andere voertuigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals complimenten voor de carlist. Ik weet hoeveel tijd je er aan besteedt hebt (via msn). Zelfs op die momenten dat je problemen had met GTA IV :puh:

En mensen moeten ook niet zo zeiken hiero.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...