Jump to content

De GTA IV: Carlist


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    9

  • Hanneswasco

    4

  • Jacky-2007

    4

  • Mythbuster

    3

1) wat is hier het nut van?

2) had je niks beters te doen?

3) wat is hier ''officieel'' aan?

^_^

1) Nieuwelingen in GTA IV kunnen zo over verschillende auto's wat te weten komen en zien hoe ze de politie kunnen plagen, etc. Ze kunnen ook zien welke auto's goed zijn om te racen dus welke wagens snel zijn of welke een goede wegligging hebben.

2) Heb jij niets beters te doen?

3) Hier is inderdaad niets officieel aan, maar dat was al een hele tijd duidelijk, waarin de topicstarter (DSGregor) vroeg om de topictitel te wijzigen, maar dit is inmiddels nog niet gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Nieuwelingen in GTA IV kunnen zo over verschillende auto's wat te weten komen en zien hoe ze de politie kunnen plagen, etc. Ze kunnen ook zien welke auto's goed zijn om te racen dus welke wagens snel zijn of welke een goede wegligging hebben.

2) Heb jij niets beters te doen?

3) Hier is inderdaad niets officieel aan, maar dat was al een hele tijd duidelijk, waarin de topicstarter (DSGregor) vroeg om de topictitel te wijzigen, maar dit is inmiddels nog niet gebeurd.

2) Jawel, ik heb wel wat beters te doen, jij zo te zien niet.

3)Oke, dus niks officieels.

1) Gast, als je het spel nieuw hebt ga je ALLES zelf checken, dat is juist het leukste wat er is.. Sorry hoor maar denk je nou echt dat je hier wat aan hebt als je het spel nieuw. Het is sowieso allemaal MENING.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het gewoon prachtig!! en zelf gemaakt dan nog! ik vind ook da je niet zoveel kritiek moet geven hij heeft ten slotten zijn best gedaan! mijn complimenten ^_^ ik heb denk ik ook een beetje zijn smaak met het uiterlijk ^_^

ciao! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
chryslervoyagerro8.jpg

Chrysler Voyager

komt ook voor in GTA IV, alleen weet ik de naam in GTA niet,

misschien dat iemand anders het wel weet.

EDIT@ ik zie het al Cabby en Minivan zijn de namen.

Nee, die vovager is niet de minivan! De minivan is een Chrysler Ram Van ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

1) Nieuwelingen in GTA IV kunnen zo over verschillende auto's wat te weten komen en zien hoe ze de politie kunnen plagen, etc. Ze kunnen ook zien welke auto's goed zijn om te racen dus welke wagens snel zijn of welke een goede wegligging hebben.

2) Heb jij niets beters te doen?

3) Hier is inderdaad niets officieel aan, maar dat was al een hele tijd duidelijk, waarin de topicstarter (DSGregor) vroeg om de topictitel te wijzigen, maar dit is inmiddels nog niet gebeurd.

2) Jawel, ik heb wel wat beters te doen, jij zo te zien niet.

3)Oke, dus niks officieels.

1) Gast, als je het spel nieuw hebt ga je ALLES zelf checken, dat is juist het leukste wat er is.. Sorry hoor maar denk je nou echt dat je hier wat aan hebt als je het spel nieuw. Het is sowieso allemaal MENING.

Ach GTA mitch ga toch lekker anders kritiek maken joh!

En BTW: Maak zelf lekker zo een lijstje! Hij doet zijn best en jij kraakt hem zowat heel erg af...

Hij probeert tenminste te helpen en jij levert wat **** kritiek.

Ontopic: Heel leuk gedaan!

EDIT: He, 'k moet leren niet 'dubbel te gaan posten'!

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS
Link to comment
Delen op andere websites

DsGregor, leuk dat je hiervoor de moeite hebt genomen, maar erg objectief is dit natuurlijk allemaal niet (kan ook niet, dat terzijde). Maar wees dan wel consequent in je oordeel. Zo geef je voor de PMP600 in de tabel bij uiterlijk aan 'valt wel mee', maar in de tekst lees ik vervolgens: 'De auto gaat erg snel voor een mooie persoonswagen.' ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je hebt er veel tijd ingestoken maar alles heeft eigenlijk met jou mening te maken en daar kunnen wij niks mee. Je hebt goed de auto's opgezocht waar ze op leken maar daarmee doe je het ook verkeert. Elke gta auto heeft niet 1 auto waar hij op lijkt maar 2. De infernus is de voorkant een lambo maar de achterkant een zonda. De stratum lijkt inderdaad op de c5 maar de voorkant is van een nissan skylin r33. Zo heb je er wel meerderen. Probeer anders orginele info te vinden van rockstar ofso ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gebumpt..

Wil wel even zeggen dat ik ook al op pagina 1 heb aangestipt dat dit een meningstopic is, en geen feitentopic.. Wil wel nog even zeggen dat ik 't top vind dat hij, en die anderen, er zoveel tijd instaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie lijst :tu: (sommige mensen zeuren te hard)

Ik vind het ook wel een mooie lijst hoor en ik vind het goed dat je je tijd hierin steekt, maar het is wel je eigen mening, zo vind ik bijvoorbeeld de Blista Compact mooi en jij lelijk. En de een kan meer met bv. de Infernus ontsnappen aan de politie omdat die meer controle daarmee heeft dan bijvoorbeeld een of andere auto. Heeft dus niet echt met te hard zeuren te maken, alleen jammer dat de lijst eigen mening bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich snap al z'n meningen wel en ook weer niet :ch:

Maar maakt het uit zolang je maar informatie over sommige voertuigen weet te komen.

( opzich met ik het met sommige dingen juist weer niet eens )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...