Jump to content

De GTA IV: Carlist


Swiggers

Recommended Posts

Hey relaxt topic.. Met een beetje tekst er bij en persoonlijke mening.

Knap werk! :)

Eén opmerking:

FOUT

Huntley Sport, of terwijl Range Rover Sport

GOED

Huntley Sport, oftewel Range Rover Sport
Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    9

  • Hanneswasco

    4

  • Jacky-2007

    4

  • Mythbuster

    3

Hey relaxt topic.. Met een beetje tekst er bij en persoonlijke mening.

Knap werk! :)

Eén opmerking:

FOUT

Huntley Sport, of terwijl Range Rover Sport

GOED

Huntley Sport, oftewel Range Rover Sport

Oftewel is volgens mij ook niet helemaal correct (of vergis ik me nu?), dat moet toch 'ofwel' zijn?

Nouja, dat maakt niet heel veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de complimenten! Daar word ik nou echt blij van :D De kleine typfoutjes die nog in het topic staan moet je maar gewoon over heen kijken, want zoveel zijn het er niet meer. :Y^_^

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed gedaan alleen heb ik hier een paar dingetjes die je kunt veranderen..

Uiterlijk. Dat ligt gewoon aan de smaak want ik vind bijvoorbeeld de PMP 600 echt geweldig eruit zien en jij zegt middelmatig.

Er staat bijvoorbeeld ook dat de Sultan gebaseerd is op een Evo IX. Je hebt het voor de helft goed. Het is een kruising van een Evo IX en een Impreze WRX STi. En een Infernus is gebaseerd op een Lambo en een Pagani Zonda.

Een Dukes is gedeeltelijk gebaseerd op een Pontiac GTO '67.

Een Huntley is een Range Rover Sport

Jij zegt dat de Patriot in SA helemaal niet lijkt maar SA is in '92 en toen was er de Hummer H1 en die was alleen maar voor het leger.

En een Sabre GT is Ford Mustang Fastback '68.

Dit zijn allemaal kleine tips/ aanpassen om het nog beter te maken.

Alleen zou ik meer auto's gaan reviewen. Ik wil je er best mee gaan helpen als je dat nodig hebt.

Sultan is een mis tussen Lexus IS300 en Subaru WRX STi

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Maar in dit geval beoordeel ik de auto's, en niet iemand anders. Dus het zijn allemaal mijn meningen die in dit topic staan. [...]

Maar ik vind dat je dan niet het recht hebt om dit het 'Officiële' topic te noemen, aangezien de helft gebaseerd is op jouw mening.

Een officiëel topic hoort geen meningen te bevatten, maar uitsluitend feiten.

Kijk bijv. eens naar de tutorial-lijst in het Graphics gedeelte, daar vertelt de topicstarter toch ook niet wat hij van de betreffende tutorial vond?

No hard feelings hoor, want voor de rest ziet het er keurig uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed gedaan alleen heb ik hier een paar dingetjes die je kunt veranderen..

Uiterlijk. Dat ligt gewoon aan de smaak want ik vind bijvoorbeeld de PMP 600 echt geweldig eruit zien en jij zegt middelmatig.

Er staat bijvoorbeeld ook dat de Sultan gebaseerd is op een Evo IX. Je hebt het voor de helft goed. Het is een kruising van een Evo IX en een Impreze WRX STi. En een Infernus is gebaseerd op een Lambo en een Pagani Zonda.

Een Dukes is gedeeltelijk gebaseerd op een Pontiac GTO '67.

Een Huntley is een Range Rover Sport

Jij zegt dat de Patriot in SA helemaal niet lijkt maar SA is in '92 en toen was er de Hummer H1 en die was alleen maar voor het leger.

En een Sabre GT is Ford Mustang Fastback '68.

Dit zijn allemaal kleine tips/ aanpassen om het nog beter te maken.

Alleen zou ik meer auto's gaan reviewen. Ik wil je er best mee gaan helpen als je dat nodig hebt.

Sultan is een mis tussen Lexus IS300 en Subaru WRX STi

Voorkant, Lexus IS300/Toyota Altezza, Motorkap Subaru, achterkant van een Mitsubishi Evolution 5, de 9 heeft andere achterlichten, en de 5 heeft een vergelijkbare spoiler.

Achterkant Evo 5: Klik hier!

Subaru scoop, tevens lijkt de vorm van de Subaru veel op die van de RS.: Klik hier!

Lexus/Toyota Voorkant: Klik hier!

En een Landstalker is geen Land Rover.

Het is een Lincoln Navigator.

Klik hier!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Het is handig voor mensen die nog maar net GTA IV hebben. Dan hebben ze al wat info over de auto's van GTA IV. Het is erg handig om te weten, welke auto nou wel en niet geschikt is om de politie af te schudden. Verder is het ook wel leuk om te weten welke auto nou het snelst is van allemaal én welke auto's de beste wegligging hebben van allemaal. Misschien is het voor jou wat overbodig, maar voor nieuwkomers is het erg handig ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...