Jump to content

Vice City in GTA 5?


Miami-Vice

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xxRolie.

    5

  • Masturmind

    4

  • GTAgangsta

    3

  • Miami-Vice

    3

Denk 't ook, alleen weet ik niet zeker of ze het GTA V zullen noemen.

Wat heeft Maimi Vice daarmee te maken? xD

Edit: Zag niet dat Miami-Vice je naam was :puh: (@ Hieronder: Ik was net aan 't bwerken toen je dat schreef ^_^ )

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

Zou best wel kunnen. Ik wil wel eens keer iets anders dan LC. Maar mij lijkt SA in HD en dan nog groter en alles wat SA had en nog meer, dat lijkt me pas echt vet. Maar dat zullen wel (denk ik) alle maal wel te weten krijgen volgend jaar (teminste na de jaarwisseling).

@hierboven, dat is zijn naam.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 5 in Vice City zal afspelen. Het is namelijk een rustige, mooie stad om te zien. Er lopen lekkere meiden rond, mooie palmbomen en auto's zijn er, ook de gebouwen zijn heel mooi, etc. Daarom wil ik dat GTA 5 zich in Vice City moet afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou Idd wel kunnen ja .

Maar het liefst wil ik Sa

Ik denk niet dat SA nogmaals terugkomt. Ik denk dat als ze GTA: SA weer terug laten komen ze het veel kleiner maken, en dan word het saai, denk ik. Aangezien je ook in de problemen komt met de graphics en dan zo'n grote map.

Ik hoop idd ook niet dat ze LC weer terug laten komen, ik ben die stad nu een beetje zat. :bier:

Vice City zou ik een leuk idee vinden, betere graphics en misschien wel net zo'n grote map als GTA: IV.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 5 in Vice City zal afspelen. Het is namelijk een rustige, mooie stad om te zien. Er lopen lekkere meiden rond, mooie palmbomen en auto's zijn er, ook de gebouwen zijn heel mooi, etc. Daarom wil ik dat GTA 5 zich in Vice City moet afspelen.

lekkere wijven ?

lazlow zij in gta4 dat de (wijven ) [/font]in liberty city veel beter zijn dan de sletjes[/font] in vice

( heeft hij echt gezegt in de radio) :7

ik wil zeker dat gta(5) zig in vice afspeelt

want dat sfeertje is echt perfect

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het wil, Vice City is zo echt een "aparte GTA" maar zeker heel gezellig, en een 2e gta maken met een kleine stad is niet zo leuk vind ik, maar ja, we zullen wel zien. Wat het ook is... Ik vind GTA VICE CITY nog steeds heel geslaagd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 5 in Vice City zal afspelen. Het is namelijk een rustige, mooie stad om te zien. Er lopen lekkere meiden rond, mooie palmbomen en auto's zijn er, ook de gebouwen zijn heel mooi, etc. Daarom wil ik dat GTA 5 zich in Vice City moet afspelen.

lekkere wijven ?

lazlow zij in gta4 dat de (wijven)in liberty city veel beter zijn dan de sletjes in vice

( heeft hij echt gezegt in de radio) :7

ik wil zeker dat gta(5) zig in vice afspeelt

want dat sfeertje is echt perfect

Maar wat doet de mening van Lazlow ertoe? Het gaat erom wat je zelf vind. Dat snapte ik effe niet, dus benadrukte ik dat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...