Jump to content

Vice City in GTA 5?


Miami-Vice

Recommended Posts

Ik heb Vice City altijd gezien als de beste GTA-stad, maar nu bedenk ik me dat ik me in vergelijking met GTA IV nooit egt een inwoner van een STAD heb gevoelt. En ik hoop dat daar iets aan verandert, want de sfeer van VC was wel helemaal top! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xxRolie.

    5

  • Masturmind

    4

  • GTAgangsta

    3

  • Miami-Vice

    3

Ik hoop dat GTA 5 in Vice City zal afspelen. Het is namelijk een rustige, mooie stad om te zien. Er lopen lekkere meiden rond, mooie palmbomen en auto's zijn er, ook de gebouwen zijn heel mooi, etc. Daarom wil ik dat GTA 5 zich in Vice City moet afspelen.

lekkere wijven ?

lazlow zij in gta4 dat de (wijven ) [/font]in liberty city veel beter zijn dan de sletjes[/font] in vice

( heeft hij echt gezegt in de radio) :7

ik wil zeker dat gta(5) zig in vice afspeelt

want dat sfeertje is echt perfect

Ja. In Vice City lopen er ook lekkere wijven rond.

Met onder andere die reden wil ik dat GTA 5 zich in Vice City afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou Idd wel kunnen ja .

Maar het liefst wil ik Sa

Ik denk niet dat SA nogmaals terugkomt. Ik denk dat als ze GTA: SA weer terug laten komen ze het veel kleiner maken, en dan word het saai, denk ik. Aangezien je ook in de problemen komt met de graphics en dan zo'n grote map.

SA te groot voor de graphics? LC is al bijna de helft van SA, en toen GTA III uitkwam was het ook al bijna ondenkbaar dat er een spel gemaakt zou kunnen worden van een hele staat. Maar je weet, de technologie wordt steeds geavanceerder, en ik denk dat SA (als ze hem maken) groter (en mooier) wordt dan ooit tevoren.

Anyway, ik hou me bezig met het verheugen op de nieuwe VC stad (en andere belangrijke dingen ^_^). En daarna SA, en dan eindelijk eens een Europese stad. (Londen of Berlijn denk ik, want ik heb nog nooit een GTA gezien met de sfeer van Madrid of Rome, het is dan makkelijk om daar mee te beginnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel zeggen dat de techniek steeds verder gaat, maar die mensen bij R* zullen toch telkens weer een compleet nieuw landschap moeten bouwen, en als dat steeds groter wordt, wordt dat gewoon meer werk, ondanks dat de techniek steeds handiger wordt. En het is voor de gamers ook niet echt leuk meer als je er in real-life meer dan een uur over doet om met het snelste voertuig van het ene kant van de map naar de andere kant te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Ja wel een beetje platteland, dat geeft wel sfeer, maar niet zoveel als eerst.

Het zou dan ook tof zijn dat CJ dan met Sweet gewoon leider is van Grove Street, maar dat hij met Ceasar en Kendl die garage in Doherty bezit en dat die garage goede zaken draait enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Ja wel een beetje platteland, dat geeft wel sfeer, maar niet zoveel als eerst.

Het zou dan ook tof zijn dat CJ dan met Sweet gewoon leider is van Grove Street, maar dat hij met Ceasar en Kendl die garage in Doherty bezit en dat die garage goede zaken draait enzo.

Jaa inderdaad!

Dat is ook wel een heel goed plan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Ja wel een beetje platteland, dat geeft wel sfeer, maar niet zoveel als eerst.

Het zou dan ook tof zijn dat CJ dan met Sweet gewoon leider is van Grove Street, maar dat hij met Ceasar en Kendl die garage in Doherty bezit en dat die garage goede zaken draait enzo.

Jaa inderdaad!

Dat is ook wel een heel goed plan..

Als er een nieuwe SA komt, wie zegt dat de garage er dan nog in zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Ja wel een beetje platteland, dat geeft wel sfeer, maar niet zoveel als eerst.

Het zou dan ook tof zijn dat CJ dan met Sweet gewoon leider is van Grove Street, maar dat hij met Ceasar en Kendl die garage in Doherty bezit en dat die garage goede zaken draait enzo.

Jaa inderdaad!

Dat is ook wel een heel goed plan..

Als er een nieuwe SA komt, wie zegt dat de garage er dan nog in zit?

Ikke :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...