Jump to content

Vice City in GTA 5?


Miami-Vice

Recommended Posts

Ik zou San Andreas weer terug willen in GTA V. Maar dan wel zo dat het platteland volgebouwd is en aansluit op de steden, en dat er nog veel meer mogelijkheden zijn. En dan een nieuw personage en CJ als een van de opdrachtgevers!! :D

Goed plan, heel goed plan!

Maar wel een beetje platteland!

Is ook wel leuk! ;)

Ja wel een beetje platteland, dat geeft wel sfeer, maar niet zoveel als eerst.

Het zou dan ook tof zijn dat CJ dan met Sweet gewoon leider is van Grove Street, maar dat hij met Ceasar en Kendl die garage in Doherty bezit en dat die garage goede zaken draait enzo.

Jaa inderdaad!

Dat is ook wel een heel goed plan..

Als er een nieuwe SA komt, wie zegt dat de garage er dan nog in zit?

Ikke :7

Euh, ze maken altijd een hele nieuwe stad (behalve bij vcs en lcs dan maar dat waren geen nieuwe gta's, dat waren vervolgen).

Ik denk dat de volgende GTA gta vice city weer wordt (iets andere naam dan, maar wel in miami afspeelt en misschien nog een stad).

In gta 4 zitten veel verwijzingen naar vice city, grootste vind ik van die zwerver die voor 2 miljoen aan diamanten vond en een drank/wapenwinkel in vice city gaat openen. Daar krijg je dan misschien missies.

En wat jij zegt als er een de nieuwe gta zich in san andreas zal afspelen, dan komt er echt niks van san andreas in hoor. In gta 4 zat toch ook niks van gta 4 in. Ze maken dan gewoon een totaal nieuwe stad. (dus niet wat iemand hier ergens zegt, gewoon normale san andreas en dan wat huisjes op het platteland)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xxRolie.

    5

  • Masturmind

    4

  • GTAgangsta

    3

  • Miami-Vice

    3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...