Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

Je zult hem waarschijnlijk wel draaien, en maak je maar geen zorgen om je CPU aangezien het aan AMD athlon is die wordt aangezien met 3 Ghz. Ik had ergens gelezen dat AMD processors, zoals die van jou, meestal net zo snel zijn als een Pentium 4 processor met bijv. 3 Ghz. Ik heb bijvoorbeeld een AMD Sempron 3400+, die 3400 wordt aangezien als 3,4 Ghz.

Oh, gelukkig dan. Dat het dan niet gewoon bij systeemeisen staat ^^ Dan ga ik hem binnenkort maar bestellen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

Je zult hem waarschijnlijk wel draaien, en maak je maar geen zorgen om je CPU aangezien het aan AMD athlon is die wordt aangezien met 3 Ghz. Ik had ergens gelezen dat AMD processors, zoals die van jou, meestal net zo snel zijn als een Pentium 4 processor met bijv. 3 Ghz. Ik heb bijvoorbeeld een AMD Sempron 3400+, die 3400 wordt aangezien als 3,4 Ghz.

Oh, gelukkig dan. Dat het dan niet gewoon bij systeemeisen staat ^^ Dan ga ik hem binnenkort maar bestellen :)

Waar ga jij hem bestellen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, De sims 3 komt er ook allweer aan.. Het zal allemaal wel meevallen kwa nieuwe mogelijkheden. Ik denk eerder aan verbeterde graphics en wat nieuwe opties voor je sims. Eerst nog maar eens deel 2 checken en bovendien kan m'n pc De sims 3 niet eens aan, tenzij ik een nieuwe videokaart aanschaf. Maar dan zal ik waarschijnlijk om de zoveel maanden een nieuwe moeten aanschaffen aangezien vast en zeker word uitgemolken met diverse uitbreidingspaketten. Niet de moeite waard dus.. :(

mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, gelukkig dan. Dat het dan niet gewoon bij systeemeisen staat ^^ Dan ga ik hem binnenkort maar bestellen :)

Waar ga jij hem bestellen? :?

Heb hem al besteld ^_^ hier: freerecordshop.nl/acties/sims3. Het is een actie, dus voor de prijs van De Sims 3 los 54,99 krijg je hier ook ''Collecters Edition'' (t.w.v. 69,95) erbij met zo'n usb stick, poster etc.

@ GrandTheftTwanO, heeft wel 4 jaar tussen gezeten. Maar goed ik weet bijna wel zeker dat er allemaal weer uitbreidingen gaan komen en dat vraagt idd erg veel van je pc. Dat merkte ik al bij deel 2, maarja wat dat betreft vind ik de specificaties van deel 3 nog heel er mee vallen hoor. Moet je nagaan dat ik een 2de hands pc van 4 jaar oud heb, maarja volgens mij is voor deze tijd 256 mb videokaart ook niks meer.... En dat is al ruim genoeg voor deel 3 :O Daarbij zie ik eigenlijk niet echt een verschil in graphics, mij lijkt vooral de gameplay een stuk beter en alle uitgebreide opties en grote spel- wereld.

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Niet om het 1 of ander, maar De Sims is totaal geen role playing game. Het is een simulatie.

Role Playing zijn meer spellen als the elder scrolls reeks, sacred, neverwinter nights, baldur's gate, diablo, etc.

De Sims is een simulatie waarbij het menselijk leven gesimuleerd wordt. Er zijn ook totaal geen questen of ander soort opdrachten. Nee, gewoon simpel je simmetje tevreden houden.

Aangezien er geen simulatie forum is zou een mod dit dan naar overig willen verplaatsen a.u.b.?

>>> Door Ikkes: Heb je gelijk in :Y -> Verplaatst<<<

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 weekje = 7 dagen. :D

Edit: Wat me opviel was dat de sims 3 al 2 weken klaar is en dat hij in de VS vermorgen uitkomt terwijl wij nog tot woensdag moeten wachten. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel erg hoor, vorige week is The Sims 3 al maar liefs 180.000 keer gedownload en dat terwijl hij nog niet eens uit is. The Sims 2 is de meest gedownloade game in 2008, zal The Sims 3 dat verbreken?

Bron: Insidegamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 weekje = 7 dagen. :D

Edit: Wat me opviel was dat de sims 3 al 2 weken klaar is en dat hij in de VS vermorgen uitkomt terwijl wij nog tot woensdag moeten wachten. :Y

Is het niet tot donderdag? (4 Juni) Maargoed welke dag het ook moet zijn, als je zoiets al hebt besteld krijg je het dan ook op de dag thuis bezorgd als deze uitkomt? Of kan dat afwijken... :O

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 weekje = 7 dagen. :D

Edit: Wat me opviel was dat de sims 3 al 2 weken klaar is en dat hij in de VS vermorgen uitkomt terwijl wij nog tot woensdag moeten wachten. :Y

Is het niet tot donderdag? (4 Juni) Maargoed welke dag het ook moet zijn, als je zoiets al hebt besteld krijg je het dan ook op de dag thuis bezorgd als deze uitkomt? Of kan dat afwijken... :O

Ik denk dat hem een dag eerder gaan versturen zodat de mensen hem op de release datum binnenkrijgen, aangezien winkels de spellen paar dagen eerder krijgen is dat goed mogelijk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 weekje = 7 dagen. :D

Edit: Wat me opviel was dat de sims 3 al 2 weken klaar is en dat hij in de VS vermorgen uitkomt terwijl wij nog tot woensdag moeten wachten. :Y

Is het niet tot donderdag? (4 Juni) Maargoed welke dag het ook moet zijn, als je zoiets al hebt besteld krijg je het dan ook op de dag thuis bezorgd als deze uitkomt? Of kan dat afwijken... :O

Ik denk dat hem een dag eerder gaan versturen zodat de mensen hem op de release datum binnenkrijgen, aangezien winkels de spellen paar dagen eerder krijgen is dat goed mogelijk :Y

Meestal liggen ze ook al een dag eerder in de rekken of je kan ze ook al aan de kassa vragen meestal geven ze hem dan al. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Ikkes: *Ahum* quotes *ahum* <<<

Ik zal er niet zo heel zeker van zijn dat je hem meekrijgt voor de officiële release. Het ligt per ontwikkelaar eraan hoe streng ze in de releasedate zijn. Activision is meestal wel makkelijk daarin, maar Take2 weer heel streng. Het beste is gewoon even de winkel bellen, scheelt je ook weer heen en weer fietsen voor misschien niks ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het met al die levels en Quests enzo een RPG geworden. En dat is zeer slecht, De Sims vond ik altijd leuk om te spelen, maar als ik net zo goed WoW kan gaan spelen verkies ik dat er wel boven :S.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...