Jump to content

GTA Vice City Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

Stel je valt naar beneden van een hoog gebouw en je weet dat je het niet zult overleven, druk dan gewoon op het moment dat je de grond raakt op springen, tadaan nu gaan er nog maar 5 Health vanaf!! (Werkt alleen op de PS2)!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    40

  • Lantyz

    20

  • 8-Ball

    16

  • MrKooKie

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

een normale auto gewoon die redelijk snel rijd die moeten tochh wel in het spel zitten.. wante die guardian angels missie ben ik allang vvoorbij

Er is nog een Admiral waar nog niemand het over heeft: Als je de missie No Escape? doet en je komt uit het politiebureau staat er links een Admiral op je te wachten om mee te vluchten, die Admiral is ook bullet proof(ik weet niet of hij ook explosie proof is en schade proof).

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

A. Dat is geen Admiral maar een Sentinel, doe hem maar eens opnieuw.

B. Die is niet bulletproof, fireproof en alle andere proofen die je maar verzinnen kan. Ga er maar eens in met Cam en dan ermee gaan jagen. Of hij moet bulletproof worden als hij in een garage staat, maar ik heb op nog geen één GTA-site gezien dat ze het over die Sentinel hadden.

Er is wel een andere Admiral namelijk de zwarte in de missie Check out at the Check in, dan moet je eerst het mannetje op het dak doodschieten en dan de bestuurder, óf hem een garage inlokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.*****.com zijn ook nog de volgende auto-verkrijg-trucks te vinden.

In de missie Waste the Wife mag je niet schieten, als je het tóch doe, zal de vrouw uitstappen en de missie falen. Als je nu instapt kan iemand van buitenaf de deur niet opendoen. Zet je hem in een garage, dan wél weer.

In Trojan Voodoo moet je met een sniper één van de Cubanen uit een auto schieten, de deur zal opengaan, stap je erin kan iemand van buitenaf de deur niet opendoen. Zet je hem in een garage, dan wél weer.

Op de PS2 zitten er 3 andere motors achter je aan in Trial by Dirt, schiet één van hen van de motor af en je hebt een zwarte Sanchez

In Autocide zit (volgens die site) de laatste op een puur witte PCJ-600, mooie kleur

Deze heb ik zélf ook gehad: In de missie Martha's Mug Shot moet je voor Martha uitlopen en de chauffeur doodschieten, dan heb je de crème Stretch, anders zit de deur op slot. Heb ik zélf ontdekt (niet van site gehad).

In Autocide rijden de 2 havenmedewerkers die je als 3e en 4e moet doodschieten in een speciale gekleurde Bobcat

In Loose Ends staat een compleet zwarte Pony, pak hem -> garage!

In Hit the Courier probeert de courier te ontsnappen in een zwarte Sentinel, kleur heb ik ook zélf ontdekt, is moeilijk te verkrijgen omdat je de bestuurder eruit moet schieten en hij vanaf het begin aardig hard rijdt.

Niet zeker: In de missie Bar Brawl staat er een goudgekleurde Infernus onderaan de trappen bij de Mansion.

Ik heb ze niet zélf verzonnen, maar in ieder geval een overzicht. Van de speciale auto's wist ik zélf alleen de

  • Zwarte Voodoo
  • Crème Limo
  • Zwarte Sentinel
  • Zwarte Admiral
  • BP Admiral
  • Angel+++

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens naar die auto gekeken en hij is inderdaad niet bullet proof, sorry. Ik vind het wel een beetje raar want toen ik die missie had afgemaakt, toen schoot ik erop met een minigun met zeker 20 kogels (mischien miste ik :puh: ).

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor de missie Four Iron. Zorg dat je een wagen heb waar je op kan springen (Cheetah, Admiral, Banshee). Rij gewoon naar de golfclub en ga in de marker staan. Na de scene moet je je mee genomen auto links bij de bosjes waar stokken op liggen. Op die stokken kan je staan. Spring nu op de voorkant van de auto en spring vervolgens op de stokjes en loop over de heg. Nu ben je in de golf club met je wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

ja de tank is ook heel snel hij haal bijna een cheeatah in <_<  nee een normale auto gewoon die redelijk snel rijd die moeten tochh wel in het spel zitten.. wante die guardian angels missie ben ik allang vvoorbij

kun je trouwes in het spel de autos zelf kogelvrij maken is daar  een mod ofzo voor?

Download de Ultimate Trainer. Download de Ultimate Trainer van GTAgames.nl.

Maar verder zijn er geen kogelvrije auto's. Dat is btw ook niet leuk. B)

die ultimate trainer heeft mijn hele spel verneukt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor de missie Four Iron. Zorg dat je een wagen heb waar je op kan springen (Cheetah, Admiral, Banshee). Rij gewoon naar de golfclub en ga in de marker staan. Na de scene moet je je mee genomen auto links bij de bosjes waar stokken op liggen. Op die stokken kan je staan. Spring nu op de voorkant van de auto en spring vervolgens op de stokjes en loop over de heg. Nu ben je in de golf club met je wapens.

da kun je het beste met een hogere auto doen bijv. met een ambulance of je doet het met een jetpack

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

da kun je het beste met een hogere auto doen bijv. met een ambulance of je doet het met een jetpack

Maakt op zich niet zoveel uit, je kan er ook met een motor op springen. Het gaat erom dat je je wapens maar houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor de missie Four Iron. Zorg dat je een wagen heb waar je op kan springen (Cheetah, Admiral, Banshee). Rij gewoon naar de golfclub en ga in de marker staan. Na de scene moet je je mee genomen auto links bij de bosjes waar stokken op liggen. Op die stokken kan je staan. Spring nu op de voorkant van de auto en spring vervolgens op de stokjes en loop over de heg. Nu ben je in de golf club met je wapens.

Ik heb een nóg betere tip daarvoor (vind ik zelf ;) ), Doe vóór de missie Four Iron 100 taxi fares, ga dan met een Cabbie/Kaufman Cab/Taxi naar de Golfclub, spring met de taxi over het hek heen en je bent binnen mét een auto en mét je wapens, duw dan alle karretjes het water in + die met het mannetje erin, buiten staat dan trouwens een Greenwood te wachten om de bendeleider op te halen. Ik weet niet zeker, maar ik geloof dat die ook gesloten deuren heeft (totdat je em in een garage zet).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor de missie Four Iron. Zorg dat je een wagen heb waar je op kan springen (Cheetah, Admiral, Banshee). Rij gewoon naar de golfclub en ga in de marker staan. Na de scene moet je je mee genomen auto links bij de bosjes waar stokken op liggen. Op die stokken kan je staan. Spring nu op de voorkant van de auto en spring vervolgens op de stokjes en loop over de heg. Nu ben je in de golf club met je wapens.

Ik heb een nóg betere tip daarvoor (vind ik zelf ;) ), Doe vóór de missie Four Iron 100 taxi fares, ga dan met een Cabbie/Kaufman Cab/Taxi naar de Golfclub, spring met de taxi over het hek heen en je bent binnen mét een auto en mét je wapens, duw dan alle karretjes het water in + die met het mannetje erin, buiten staat dan trouwens een Greenwood te wachten om de bendeleider op te halen. Ik weet niet zeker, maar ik geloof dat die ook gesloten deuren heeft (totdat je em in een garage zet).

Ik weet niet of het een greenwood is maar hij vlucht wel in een of andere auto weg.

PS: Heb je je e-mail gezien? Voor de VC walktrough.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip: Er is op die doodlopende rotonde (vlakbij dat gebouw maar je de A missies moest doen en dan naar het pizzarestaurant rijden) ook een kleine ramp. Als je met een PCJ600 hard erover heen gaat kom je met je moter op een uithoek van de golfbaan terecht. Je en moet je een stukje rijden maar dan kan je hem zo afknalen. Of je wacht tot je hymon condo kan kopen in downtown, dan neem je die helikopter op het dak en vlieg je ernaar toe, je kan hem dan met een sniper zonder sterren of achtervolgers afknallen. :puh:

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

nog een tip er is op die doodlopende rotonde(vlakbij dat gebouw maar je de A missies moest doen en dan naar het pizzarestaurant rijden)daar is ook een kleine ramp. als je met een pcg600 hard erover heen gaat kom je met je moter op een uithoek van de golfbaan terecht je en moet je een stukje rijden maar dan kan je hem zo afknalen. of je w8 tot je hymon condo(ofzoiets)kan kopen in downtown dan neem je die helikopter op het dak en vlieg je ernaar toe, je kan hem dan met een sniper zonder sterren of 8tervolgers afknallen. :puh:

Je komt onder de brug terecht, ook een handige manier om bij 0% op The Golfing Course te komen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...