Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Klik voor een bug ik weet niet waarom ik het in het EE Forum poste maar ja nu staat het er al :cab:

ik weet niet of het al bekent was maar bij de vliegschool staan twee markers.

ik denk de ene (kleine) voor de vliegschool zelf en de andere (groote) voor de missie maar dat deze niet weg is gegaan als je de vligschool hebt gedaan :puh:

Geplaatst:
Klik voor een bug ik weet niet waarom ik het in het EE Forum poste maar ja nu staat het er al :cab:

ik weet niet of het al bekent was maar bij de vliegschool staan twee markers.

ik denk de ene (kleine) voor de vliegschool zelf en de andere (groote) voor de missie maar dat deze niet weg is gegaan als je de vligschool hebt gedaan :puh:

Zoals daar al werd gezegd was ie al bekend ;)

Nog een bug :puh: :

Klik hier

Geplaatst:

Als je een shotgun hebt, een gewone geen combat of sawn-off, dan moet je schieten dan bukken schieten, opstaan schieten, bukken schieten... op deze manier hoef je niet te re-loaden

Geplaatst:
Als je een shotgun hebt, een gewone geen combat of sawn-off, dan moet je schieten dan bukken schieten, opstaan schieten, bukken schieten... op deze manier hoef je niet te re-loaden

offtopic:

dit kan bij alle wapens maar dan moet je als je nog één kogel hebt even ruilen en dan weer terug nu is je ammo weer nog

Geplaatst:

Hey ik weet niet of jullie het al hebben uitgevonden, bug is kansloos maarja

als je met een motor(auto nog neit geprobeert) door een hek rij(zodat ie kapot gaat)

en je bekijk de replay dan rij je gewoon door dat hek heen zonder dat dat hek kapot gaats :Y

probeer maar es

baz

Geplaatst:

dit is een leuke:

pak een kapotte Sadler (ingedeukt , niet ontploft!)

je ziet geen nummer borden... beuk nu met de achterkant tegen een muur en de klep zal verdwijnen en er hangt nu een nummer bord in de lucht maar ie normaal hoort te hangen.

Dit kan ook bij de voorkant maar nu verdwijnt de bumper en hangt hij ook waar hij normaal hoort te hangen.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

Ik had net iets raar, ik reed met mijn infurnus vlakbij area 69.

Misschien kennen jullie dat je heel soms door de grond zakt en blijft vallen, dat gebeurde er dus bij mij.

En ineens werd ik gespawnt op het plateu waar de Jet Pack licht IN area 69 (dat stuk aan het einde dat je allen nog maar naar boven hoeft te vliegen). want bij die missie is er dan een stuk grond open waar je uitvliegt.

Het raare is dus dat hij nu open is blijven staan! Ik heb het spel opnieuw opgestart en toen was het nog steeds zo. ik kan nu dus zeer makkelijk area 69 binnengaan. En daar rondlopen maar dan zonder dan je via het Hidden Interiors Universe hoeft te gaan. :bier:

• 2 weken later...
Geplaatst:

:sigaar: ik weet niet of deze al bekend is maar als je deze 3 dingen doet (een van de 3 of zo)

1: een outo vernietigen laten exploderen

2: met de jetpack vliegt

3: een hek omrijdt

en daarna op f1 (herhaling) drukt zie je

1: de lichten van auto nog aan zelfs als hij explodeert

2: je ziet geen jetpack je zweeft door de lucht

3: het hek staat rechtop en je rijd er doorheen

Geplaatst:

ik had ook wat geks bij de missie dat je met catalina een tank wagen moet stelen en naar iemand moet brengen (waar je later die truck missies hebt). stapt ik uit en catalina volgt me en ineens shiet ze die man neer en begint ze op mij teschieten en ik kon niks terug doen :?:?

Geplaatst:
:sigaar: ik weet niet of deze al bekend is maar als je deze 3 dingen doet (een van de 3 of zo)

welke knop is dat voor op de playstation 2???

Geplaatst:

je kan het ook gewoon in het menu zien

Geplaatst:

Die is er niet voor op de PS2, alleen voor op de PC ;).

Geplaatst:

ik heb altijd als ik met een hydra ga vliegen midden in de stad, ik wil opstijgen en dan raak iedereen ineens in paniek, mensen rennen schreeuwend was, en autos rijden heel snel weg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...