Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) ik heb altijd als ik met een hydra ga vliegen midden in de stad, ik wil opstijgen en dan raak iedereen ineens in paniek, mensen rennen schreeuwend was, en autos rijden heel snel weg Ja wat dacht je als je midden in de stad rustig loopt en voor je ineens een straaljager op gaat stijgen . Dat is gewoon real life dat de mensen dan in paniek raken. Bewerkt: 9 juli 2006 door italia_juju Reageren
non-ie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 toen ik vorige week met een vriend met zen tweeen op san andreas speelde , hakte ik zijn hoofd af en kwam op het schem "WASTED" toen gingen we terug naar de plaats waar we begonnen en was zijn hoofd er nog steeds af en het bloed spuite er uit LOL Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik had ook wel iets vervelends... Ik was een beetje aan het rijden met me Coach, en ineens springt CJ eruit terwijl ik hem liet rijden omdat ik van berg af ging, ik raakte het toetsenbord amper aan! Reageren
Vercetty Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik heb gta al een paar keer uitgespeeld maar de eerste keer dat ik end of the line deed failde ik bij de achtervolging maar toen ik uitstapte was men micre-smg onzichtbaar en waren de kogels oneindig. toen im hem weer loade was de smg weg Reageren
VforV Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hier heb ik nog twee 'bugs' of foutjes: Reageren
Preddy Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Weet niet cker of ie al gezien is... loc: Los Santos, Santa maria beach (die pier) Start een gang war op de pier, en loop naar het eind, waar die hengels hangen. Zie ook plaatje: als de 1st wave al is aangegeven, laat ze naar je toekomen en schiet ze dood. Wacht ffies zolang als het normaal duurt tussen de waves. Spring vervolgens in het water. Oops... een roze marker die naar beneden wijst. Gang members die je schieten terwijl ze over de zeebodem lopen. Helaas onmogelijk om een screenshot/foto te maken, zit op ps2. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Weet niet cker of ie al gezien is...loc: Los Santos, Santa maria beach (die pier) Start een gang war op de pier, en loop naar het eind, waar die hengels hangen. Zie ook plaatje: als de 1st wave al is aangegeven, laat ze naar je toekomen en schiet ze dood. Wacht ffies zolang als het normaal duurt tussen de waves. Spring vervolgens in het water. Oops... een roze marker die naar beneden wijst. Gang members die je schieten terwijl ze over de zeebodem lopen. Helaas onmogelijk om een screenshot/foto te maken, zit op ps2. Deze fout heb ik ook vaak (eigenlijk altijd ) als ik daar een Gang War start. Maar in het water springen hoeft helemaal niet, ze komen er ook zo. Maar de vraag is hoe komt het?: Mijn idee: de Balla's worden natuurlijk op de grond gespawnt en aangezien de pier niet echt breed is worden ze onderwater gespawnt en ontstaat deze bug. Ik weet niet of het op de andere Concoles ook is maar wel op de PS2 waar ik het op speel. Bewerkt: 21 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Baffie Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dan zal het op de andere consoles wel niet zo zijn, want meestal worden de fouten die in de PS2-versie zitten, er in de PCversie alsnog uitgehaald. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Nog eentje, btje verbaasd dat die hier niet bekend is. Kon m iig niet vinden met de search. werkt 100% zeker op PS2. Vigilante missies. Pak een politie auto/motor en rijd naar een willekeurig gebouw waar je in kan. Start de missies en ga het gebouw binnen. Wacht zo'n 10 tot 20 seconden totdat je het bericht krijgt dat de criminelen zijn gekilld. Ga het gebouw weer uit en stap in/op om de volgende missie te krijgen. 11x herhalen en je hebt het gehaald. Als je t berichie niet krijgt, ff opnieuw in/opstappen en weer het gebouw ingaan. Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Nog eentje, btje verbaasd dat die hier niet bekend is. Kon m iig niet vinden met de search.werkt 100% zeker op PS2. Vigilante missies. Pak een politie auto/motor en rijd naar een willekeurig gebouw waar je in kan. Start de missies en ga het gebouw binnen. Wacht zo'n 10 tot 20 seconden totdat je het bericht krijgt dat de criminelen zijn gekilld. Ga het gebouw weer uit en stap in/op om de volgende missie te krijgen. 11x herhalen en je hebt het gehaald. Als je t berichie niet krijgt, ff opnieuw in/opstappen en weer het gebouw ingaan. Deze was al lang bekend. VInd niet meteen waar maar het was wel al bekend. Is wel handig natuurlijk Bewerkt: 25 juli 2006 door demontventoux Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Die agenten in San Fierro kunnen ook niet rijden . Verder, Het valt me vaak op dat politie auto's in San Fierro vaker raar spawnen. Ze staan ook best vaak met ongeveer de moterkap alleen in de grond. Reageren
mattiejj Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ik heb er 2, ik weet niet of ze al gepost zijn maar heb geen zin op 38 pagina's door te lezen ik had een keer eindelijk de auto die ik nodig voor import/export(euros) maar er ging health af tijdens het rijden dus ik denk ga eten,rij ik per ongeluk een lantaarnpaal om sta ik erop geparkeerd,kom ik terug van het eten staat er een lantaarnpaal door mn auto heen ik had dus eens politie achter me aan, ik ging een eettent binnen schiet iemand dood,zie ik opeens een agent met zn handen op zn hoofd net zoals een ped,best droog om te zien,je kon gewoon rustig tegen hem aan slaan ofzo hij bleef gewoon zitten Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Ik had laatst een grappige bug: Ik deed de missie 'Mad Dogs Rhymes'. Als je langs de bar komt, dan zit er iemand zogenaamd Driv3r te spelen. Eerst heeft hij commentaar op Refractions, de maker van het spel. Daarna hoort hij te zeggen: 'Tanner, you suck ass'! Dat stond er ook bij de ondertiteling. Maar die gast zij toen ineens, ipv 'Tanner, you suck ass'; 'Only people with a valid pilot license may enter'. Wat ze dus bij het vliegveld zeggen als je nog geen vliegbrevet hebt. Hij zei dat echt met zo'n k*t stemmetje, net als bij het vliegveld. Dat klonk echt droog dus. Best wel raar, want dat is mij nog nooit eerder overkomen. Bewerkt: 26 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
Sjoelie Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ik heb nog een mooie tip voor gangwars en missies zoals houseparty! start de missie gangwar en zorg dat je een huis in de buurt hebt . als aalle ventjes dichtbij zijn stap je in de savehouse of het gebouw nu stap je weer uit bij mij bleek de hele spelwereld stil te staan schiet iedereen neer maar loop niet! dan ging het weer bewegen op naar de volgende wave bij mij werkte dit kan iemand het ook eens bij hem/haar uitproberen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.