banaan1995 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb video gemaakt van san andreas want ik vond een bug XD maar hier is de video en zo kunnen ze dat neit normaal gewoon af maken ? http://www.youtube.com/watch?v=m95-FiksP-M Reageren
Bling Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Dit is inderdaad een bug, een foutje van Rockstar. Het is echter niet nodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, aangezien het forum anders helemaal vol van dit soort topics zal raken. Daarnaast kun je dit soort meldingen gewoon in het "Glitches & Bugs" topic plaatsen, aangezien dat topic voor dit soort meldingen bedoeld is. Bij deze dus samengevoegd met het hierboven genoemde topic. Reageren
banaan1995 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ow wist ik niet maar tanks Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hallo ik deed gta san andreas MP: SA online en toen wilde ik in een boot stappen en daarna werd ik er weer uitgegooit door iemand anders. toen viel ik in het water en kwam op de bodum terecht en kon daar gewoon zomaar vanzelf lopen ik kon gewoon lopen als op het land ik hoefde geen zuurstof te halen niks heel raar was dat. maar weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit nog een keer kan doen? Reageren
Sandra Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo ik deed gta san andreas MP: SA online en toen wilde ik in een boot stappen en daarna werd ik er weer uitgegooitdoor iemand anders. toen viel ik in het water en kwam op de bodum terecht en kon daar gewoon zomaar vanzelf lopen ik kon gewoon lopen als op het land ik hoefde geen zuurstof te halen niks heel raar was dat. maar weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit nog een keer kan doen? Das gewoon 1 van de vele bugs... Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 in elk spel heb je wel bugs bugs zijn foutjes die in het spel blijven zitten versta je het nu Reageren
Bling Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Het is niet nodig om voor elke bug een nieuw topic aan te maken. Er zitten namelijk, zoals Sandra18[NL] al opmerkte, veel bugs in het spel. Wanneer je denkt een nieuwe gevonden te hebben, kun je dat in het "Glitches & Bugs"-topic melden. Bij deze dus samengevoegd met het hierboven genoemde topic. Reageren
melizardman Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 nou mensen, ik heb dankzij een een bug een andere bug gevonden!! iedereen kent vast wel de missie black project, dat je een jetpack moet jatten uit het militaire basis, nou ik ben in een glitch gegaan (maakt niet uit welke, zodat ik onder het spel kwam (met een jetpack) nou bleef ik hoog tegen de grond aan zodat ik niet gerespawnd werdt, ik ben toen naar het militaire basis gegaan en daar kon je dus onderin de basis komen zoals in de missie black project... alleen je kunt er niet in dus liet ik me vallen en werdt gerespawnd in de basis en daar stond de jetpack weer die je moest stelen, je kunt hele gebouwtje door lopen, en in dit gebouwtje zit weer een bug of glitch om er weer uit te komen namelijk hier, alleen je krijgt wel 4 sterren politie achter je aan die op een bijzondere wijze in het gebouwtje komen die compleet is afgesloten alleen kan ik geen kaartje maken waar precies de bug zit. zeker het proberen waard!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 nou mensen,ik heb dankzij een een bug een andere bug gevonden!! iedereen kent vast wel de missie black project, dat je een jetpack moet jatten uit het militaire basis, nou ik ben in een glitch gegaan (maakt niet uit welke, zodat ik onder het spel kwam (met een jetpack) nou bleef ik hoog tegen de grond aan zodat ik niet gerespawnd werdt, ik ben toen naar het militaire basis gegaan en daar kon je dus onderin de basis komen zoals in de missie black project... alleen je kunt er niet in dus liet ik me vallen en werdt gerespawnd in de basis en daar stond de jetpack weer die je moest stelen, je kunt hele gebouwtje door lopen, en in dit gebouwtje zit weer een bug of glitch om er weer uit te komen namelijk hier, (plaatje) alleen je krijgt wel 4 sterren politie achter je aan die op een bijzondere wijze in het gebouwtje komen die compleet is afgesloten alleen kan ik geen kaartje maken waar precies de bug zit. zeker het proberen waard!! ik denk dat je door dat ene zwembad bent gegaan en vandaar onder de grond naar area 69 bent gegaan hier een kaart voor de gene die er ook naarto willen. bij een van je savehouses moet je door het de muur bij je zwembad. de savehouse is aangegeven met een klein oranje stip. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik denk dat melizardman ons voornamelijk wilt wijzen op het stukje unsolid plafond om het ondergrondse deel van area 69 weer te kunnen verlaten zonder cheats o.i.d., dus is het denk ik ook mogelijk om door dat stukje het gebouw te betreden. Goed gevonden melizardman . Er zijn verschillende toegangen tot de Blue Hell waarvan er hierboven de bekenste is omschreven, er zijn echter toegangen tot de Blue Hell die dichter bij area 69 zijn dan de muur naast het zwembad v/d safehouse in LS. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik denk dat melizardman ons voornamelijk wilt wijzen op het stukje unsolid plafond om het ondergrondse deel van area 69 weer te kunnen verlaten zonder cheats o.i.d., dus is het denk ik ook mogelijk om door dat stukje het gebouw ook te betreden. Goed gevonden melizardman .Er verschillende toegangen tot de Blue Hell waarvan er hierboven de bekenste is omschreven, er zijn echter toegangen tot de Blue Hell die dichter bij area 69 zijn dan de muur naast het zwembad v/d safehouse in LS. kan je mij misschien vertellen waar allemaal doorgangen naar de bleu hell zijn??. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Vlakbij Palomino Creek, bij het halve klaverblad is een gat in de grond waar je doorheen (kan) vallen. Zie het onderstaande kaartje, op die plaats staat ook een lantaarnpaal daar moet je over het gras naar toe lopen (vergeet je jetpack niet). Naast het bouwterrein in Doherty (SF) staat een gebouw met een gebogen dak wat enigzinds uitsteekt als je onder dit dak bent kan je zo het gebouw invliegen (unsolid) waarna je je kan laten afzakken in de Blue Hell. Een afdak van Pro-Labs in LS is ook unsolid en ook hier kan je in de Blue Hell terecht komen. Dit zijn op dit moment de enige die ik ken, maar er zullen er wel veel meer zijn. Maar zoals gezegd is die bij je safehouse in LS de bekenste. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Kunnen we dit topic niet 'Sticky' maken, want elke dag komen er weer topics à la 'Hey Fellas I found a bug!' en dan moeten die arme arme arme moderators (vooral Bling ) weer HELEMAAL het topic in dit topic plakken, maar als we dit topic stickey-en, dan zien mensen het SNELLER, en dat scheelt Bling of Dutchy of KoE weer overuren. ID? - Oh en in het 'Great Topics'-Topic kijkt haast niemand. Bewerkt: 29 augustus 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Kunnen we dit topic niet 'Sticky' maken, want elke dag komen er weer topics à la 'Hey Fellas I found a bug!' en dan moeten die arme arme arme moderators (vooral Bling ) weer HELEMAAL het topic in dit topic plakken, maar als we dit topic stickey-en, dan zien mensen het SNELLER, en dat scheelt Bling of Dutchy of KoE weer overuren.ID? - Oh en in het 'Great Topics'-Topic kijkt haast niemand. Zoals je zelf al zegt heeft het topic al een plaatsje bij 'Great Topics', dat mensen daar niet kijken kunnen wij ook niets aan veranderen. Maar om het ook nog eens te pinnen is dubbelop en daarom dus onnodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.