Jump to content
PatrickW

Systeem-eisen GTAIV voor PC


gallery_748_15_3925.png
Op de Games voor windows site is een sectie verschenen over GTAIV voor de PC.

Naast een korte beschrijving en enkele screens zijn hier voor het eerst ook systeem eisen verschenen. Het betreft echter alleen de aangeraden systeem-eisen en nog niet de minimale eisen, maar ze geven wel een goede indicatie wat het spel nodig gaat hebben.


Aangeraden systeem-eisen
Besturingsysteem: Windows XP SP2
Processor: Dual core processor (Intel Pentium D of beter)
RAM: 2GB
Hardeschijf: 18GB vrije ruimte
Videokaart: 512MB Direct3D 10 compatibel of Direct3D 9 card compatibel met Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive


Voor discussies en vragen over GTA IV kun je terecht op ons forum, uitgebreide informatie is te vinden op onze wikigta.

(:tu: voor ivrh, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Edit (14-09-2008) : De systeem eisen zijn ondertussen weer verwijderd van de Games for Windows site, wat we hieruit moeten afleiden is onduidelijk, we zullen moeten afwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Systeem eisen zijn inmiddels van de site van Games of Windows verwijderd, waarschijnlijk waren dit nog niet de echten..

Klopt, er staat nu " requerements: comming soon"

Inderdaad, waarschijnlijk had Microsoft al wat in gedachten genomen door het spel te zien en toen kwam Rockstar dat ze nog dingen aanpassen en dat het spel zwaarder of lichter kan worden. Maar waarom maakt iedereen zo'n gedoe over van die vragen 'Kan mijn pc dit spel aan?'..

Wel mijn antwoord is toch echt simpel, weten we niet aangezien de systeem eisen verwijderd van de hoofdsite zijn en dus nog aangepast kan worden en open de Game Advisor even. Die Game Advisor scant je pc naar de systeem eisen en laat in een tabel zien of je het spel wel aankan!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hardeschijf: 18GB vrije ruimte.
Ga er maar van uit dat dat alleen nodig is bij een aanbevolen maximale installatie, dus inclusief radiostations; die waarschijnlijk ook rechtstreeks van de DVD kan worden gelezen bij een minimale installatie. ^_^

Dus vergelijkbaar met de installatie van SA. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hardeschijf: 18GB vrije ruimte.
Ga er maar van uit dat dat alleen nodig is bij een aanbevolen maximale installatie, dus inclusief radiostations; die waarschijnlijk ook rechtstreeks van de DVD kan worden gelezen bij een minimale installatie. ^_^

Dus vergelijkbaar met de installatie van SA. :7

Dan nog vind ik 18GB wel erg veel. Das nog meer dan een volledige install van Vista :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 GB, ik vraag me af hoe ze dit willen gaan doen. dat zijn bijna 5 DVD's van 4.7 GB. Blu-Ray lijkt me waarschijnlijk, maar er staat weer niets over een Blu-Ray speler bij de eisen. Dit is erg vaag.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hardeschijf: 18GB vrije ruimte.
Ga er maar van uit dat dat alleen nodig is bij een aanbevolen maximale installatie, dus inclusief radiostations; die waarschijnlijk ook rechtstreeks van de DVD kan worden gelezen bij een minimale installatie. ^_^

Dus vergelijkbaar met de installatie van SA. :7

Dan nog vind ik 18GB wel erg veel. Das nog meer dan een volledige install van Vista :7

Voor een spel is het inderdaad veel, volgensmij word het dan echt wel 2 discs, maar Vista is volgenmij toch wel meer dan 18gb. Maar goed, moet je nagaan dat ze met de zogeheten Windows 7 alleen maar Vista nog beter maken met een totaal nieuwe functie. Touchscreen :7 ..

Maar aan de ene kant geloof ik eerlijk gezegd ook niet dat het spel 18gb groot word. De systeemeisen zijn trouwens ook verwijderd van de website dus ja, wie weet.. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ik op mijn nieuwe pc best veel vrije ruimte heb, ik heb nu nog zo een 108GB over, en dat lijkt me wel genoeg voor IV en Sims 3.

Maar mits de eisen weer veranderd zijn wordt de grootte misschien ook wel veranderd ;O.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...