Jump to content
PatrickW

Systeem-eisen GTAIV voor PC


gallery_748_15_3925.png
Op de Games voor windows site is een sectie verschenen over GTAIV voor de PC.

Naast een korte beschrijving en enkele screens zijn hier voor het eerst ook systeem eisen verschenen. Het betreft echter alleen de aangeraden systeem-eisen en nog niet de minimale eisen, maar ze geven wel een goede indicatie wat het spel nodig gaat hebben.


Aangeraden systeem-eisen
Besturingsysteem: Windows XP SP2
Processor: Dual core processor (Intel Pentium D of beter)
RAM: 2GB
Hardeschijf: 18GB vrije ruimte
Videokaart: 512MB Direct3D 10 compatibel of Direct3D 9 card compatibel met Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive


Voor discussies en vragen over GTA IV kun je terecht op ons forum, uitgebreide informatie is te vinden op onze wikigta.

(:tu: voor ivrh, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Edit (14-09-2008) : De systeem eisen zijn ondertussen weer verwijderd van de Games for Windows site, wat we hieruit moeten afleiden is onduidelijk, we zullen moeten afwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zal maar alvast een extra reep RAM gaan kopen voor de benodigede 2gb... Voor de rest komt het wel goed denk ik. :) Alhoewel ik nu niet kan zien of ik wel een dual layer dvd drive heb ...

Edit:

Philips DVD8801

DVD±RW Dual Layer Drive

Nu alleen nog wat extra RAM en dan kan ik 'm preorderen :D

Bewerkt: door Big Boss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

weet je heeeeel zeker dat het echt niet lukt? :-(

wat geberut er dan als ik gta iv speel met deze processor? :cry:

Je kan GTA IV echt wel draaien hoor. Houd er rekening mee dat dit misschien niet de echte eisen zijn, en het ook de aanbevolen eisen waren. :7 Maar jij zit wel goed hoor.

Kan het denkje op windows vista??

a.u.b antwoord

Tuurlijk. :) Ik denk dat je je sneller zorgen moet maken of het op Windows XP kan dan op Vista.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou dat word dan geen GTA IV op de PC voor mij, zoals het er nu voorstaat dan in ieder geval. Maarja ik heb 'm ook al op de ps3 dus ik hoop voor de PC gamers onder ons die geen console erbij hebben dat de eisen niet nog hoger worden... ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

weet je heeeeel zeker dat het echt niet lukt? :-(

wat geberut er dan als ik gta iv speel met deze processor? :cry:

Je kan GTA IV echt wel draaien hoor. Houd er rekening mee dat dit misschien niet de echte eisen zijn, en het ook de aanbevolen eisen waren. :7 Maar jij zit wel goed hoor.

Kan het denkje op windows vista??

a.u.b antwoord

Tuurlijk. :) Ik denk dat je je sneller zorgen moet maken of het op Windows XP kan dan op Vista.

jij hebt me weer hoop gegeven :D

btw, mooie sig, ik heb haar vaker gezien :puh: misa campo :tu:

Bewerkt: door JeGe

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...