Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Dus waarom zijn moskees een probleem? En moskees zijn bijna altijd boemvol op een vrijdag, soms is er zelfs geen plaats meer om te bidden.

- Moskees trekken moslims aan

- Moslims willen de macht in Nederland

- Hoe willen ze dat bereiken: Ze willen Wilders dood en d.m.v. andere criminele activiteiten.

- En daarom is DE GROTE HOEVEELHEID moskees een probleem.

Als de overheid nou de bouw van moskees gaat verbieden, slaan de moslims + hun criminele vriendjes Nederland wel over en gaan ze naar een ander land.

En een moslim is volgens de Islam een persoon die de 5 zuilen van de Islam praktiseert en niet bedriegt, niet steelt, niet scheldt, niet doodt,...! Als een moslim dit toch doet heeft hij een zonde gepleegd ofwel is hij géén moslim.

Dus vooraleer je begint te spreken moet je eerst weten welke woorden je gebruikt en over wat je spreekt en niet zomaar wat brabbelen.

Hmm, volgens mij heeft die 'moslim' in het eerste filmpje dat FerryM gepost heeft, het niet helemaal goed begrepen dan... :?

Hoe ging dat liedje ook al weer...

"Moslims aan de macht.. ..Geert Wilders moet dood..."??

Ahja, een moslim dood niet hé? :7

En over dat 2e filmpje van FerryN over die scheldende marrokaantjes en turken naar politie en ambulance:

Ik kan toch zooo kwaad worden om zulke jongeren! Stiekem had ik gehoopt dat die motoragent zijn dienstwapen erbij had gepakt...

...of dat wanneer 1 van die jongeren ooit ZELF een ambulance nodig heeft, de ambulance expres NIET komt :puh:\

P.s. Ik weet ook wel dat niet alleen marokanen en turken zo zijn. Ook Nederlanders die zo tekeer gaan tegen hulpverlening en andere criminele dingen doen wens ik dit toe hoor ;)

En jaja, er zijn gelukkig ook genoeg aardige buitenlanders. :)

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Ik denk dat het niet zozeer de islam is die voor 'problemen' zorgt, maar eerder de botsing tussen de autochtone en de islamitische/oosterse/Turkse/Marokkaanse/allochtone cultuur. Nu is het wel zo dat de groep moslims en de groep aanhangers van die 'allochtone cultuur' bijna samenvallen, waardoor je snel geneigd kunt zijn om te denken dat de islam als geloof de oorzaak is. Ook valt de groep allochtonen vrijwel samen met de aanhangers van die 'allochtone cultuur', waardoor het allochtoon-zijn op zich ook vaak als oorzaak wordt gezien (oftewel racisme).

Ik denk gewoon dat die 'allochtone cultuur' andere waarden en omgangsvormen heeft dan onze autochtone cultuur. Niet per se slechtere waarden en omgangsvormen, maar gewoon andere waarden en omgangsvormen, en ik denk dat dat voor spanningen zorgt.

Ook is bijvoorbeeld de politie in Nederland 'afgestemd' op onze autochtone waarden en omgangsvormen, waardoor zij, denk ik, minder effectief kan optreden tegen probleemveroorzakende aanhangers van die 'allochtone cultuur'. Dat zorgt er, denk ik, voor dat de criminaliteit onder allochtonen relatief hoger is dan onder autochtonen.

In Marokko schijnt de politie bijvoorbeeld kei en keihard op te treden als je problemen veroorzaakt, dus daarop zijn die mensen dan ingesteld. Als ze er op eens achter komen dat het in Nederland best wel meevalt met de hardhandigheid van de politie, dan gaan ze de grens opzoeken.

Ook denk ik dat er een soort 'taboe' rust op het aanpakken van problemen die voortkomen uit deze 'cultuurincompatibiliteit', omdat dat dan racisme zou zijn. Volgens mij moeten we deze discussie gewoon volledig los zien van rassenverschillen en van religieverschillen, maar gewoon zien in de context van cultuurverschillen.

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste vind ik deze topic naam nergens op slaan.

Dat is je goed recht Vegeta. :7

Als de overheid nou de bouw van moskees gaat verbieden, slaan de moslims + hun criminele vriendjes Nederland wel over en gaan ze naar een ander land.

Ach ja, was het maar zo'n feest. Ik denk dat de kans groter is dat ze beslissen dit land te komen terroriseren omdat zijn hun geloof niet kunnen uiten in Nederland.

En trouwens onze Extreem-linkse volksgenoten (Beter bekend als GroenLinks). Zullen het hele idee wel niets vinden want dan discrimineren we weer!

En dan worden Internationaal onze producten door moslims geboycot. Misschien kunnen Nederlands ook niet meer veilig naar Afghanistan. En noem maar op.

Maar dan vraag ik me af, zou het Nederlandse Volk nou echt uitmaken dat we eten niet meer kunnen exporteren?

Zouden wij daar echt baat bij hebben dat we niet meer veilig naar Marokko kunnen? (Voor zover we dat nu wel kunnen?)

Ik denk persoonlijk dat alle Centrum-Rechts+ Nederlander daar echt zoveel lak aan heeft.

P.s. Ik weet ook wel dat niet alleen marokanen en turken zo zijn. Ook Nederlanders die zo tekeer gaan tegen hulpverlening en andere criminele dingen doen wens ik dit toe hoor ;)

En jaja, er zijn gelukkig ook genoeg aardige buitenlanders. :)

En dat weet ik zelf ook. Mooi gezegt Sandra ;) (Misschien denken sommige van jullie dat niet van me maar goed, dat is je goed recht.)

Maar het zijn er zo weinig vanuit die kant! Zo ongeloofelijk weinig!

Neem bijvoorbeeld Chinezen, daar zijn er ook een hoop van in Nederland.

Alleen je kan tegen me zeggen wat je wil over dat ik niet alle Moslims enzo over één kam moet scheren.

Maar hebben jullie OOIT MAAR DAN OOK OOIT! in de krant zien staan: "Een Chineze man wordt verdacht van....."

Zeg me nou eens eerlijk hoevaak per week lees je dat!

Terwijl het alleen al in Opsporing Verzocht al iedere keer weer raak is. Dit wordt versterkt door wat je op straat meemaakt. en ook nog wat er in de krant voor komt.

Maar verder zijn ze allemaal wel lief hoor ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg een ding en daarmee punt uit er zijn slechte en goede moslims ikzelf ben een goede maar ik een marokaan van 14 haat de slechte kant ik hoop dat hun in de hel branden effe een voorbeeld:ik sta in de pauze aan me broodje kaas de gast voor me is stil komt zo slechte moslim aanlopen zegt ie tegen mij dat de jongen voor me tegen mij zij je kk moeder terwijl ik weet dat die jongen niks zij ik heb dan twee keuzes 1. Ik sla hem of 2. Ik leid gezichtsverlies oftewel ik word uitgemaakt voor poeperd vond je dat al erg een meisje wordt elke keer geslagen en niemand zegt er wat van ik ook niet en elke pauze gaan ze met een groepje naar jongen en iedereen slaat hem in elkaar want de jongen heeft geen neven of maties

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik eigenlijk niet van Sanda verwacht :duh: Wat nou alle moskeeën verbieden. Denk je echt dat alles dan is opgelost ? Denk je nou echt dat het daar rustiger van word ? Nou ik dacht het dus niet. Moskeeën in Amsterdam zijn voor zo ver ik weet geen probleem. Ze maken geen lawaai dus ik snap niet waarover je zit te zuren sandra. Stel dat alle Moslims nou het land uit gaan, dan gaat het zeker weten heel slecht met de economie in Nederland en de criminaliteit zal zeker toch niet ophouden. Want er zijn ook criminele autochtonen en je hebt ook allochtonen die niet Moslim of Marokkaans zijn.

Conclusie : Door alle mensen over 1 kam te scheren en ze het land uit te zetten los je niks op :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik eigenlijk niet van Sanda verwacht :duh: Wat nou alle moskeeën verbieden. Denk je echt dat alles dan is opgelost ? Denk je nou echt dat het daar rustiger van word ? Nou ik dacht het dus niet. Moskeeën in Amsterdam zijn voor zo ver ik weet geen probleem. Ze maken geen lawaai dus ik snap niet waarover je zit te zuren sandra. Stel dat alle Moslims nou het land uit gaan, dan gaat het zeker weten heel slecht met de economie in Nederland en de criminaliteit zal zeker toch niet ophouden. Want er zijn ook criminele autochtonen en je hebt ook allochtonen die niet Moslim of Marokkaans zijn.

Conclusie : Door alle mensen over 1 kam te scheren en ze het land uit te zetten los je niks op :duh:

Het zal juist béter gaan met de economie als we ze het land uitzetten, dat scheelt ons belasting en de regering heeft meer te besteden dan aan uitkeringen voor jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Om ervoor

tezorgen dat je niet helemaal hoeft te scrollen als je dit bericht leest heb ik dit ''boek''

dichtgeklapt. (...) Jay;'s en Classic's berichten.

Beste Jay;

Ik wil je graag aan herrineren dat jij ook pas 16 jaar bent

en dus ook niet supergoed weet hoe je een bericht in elkaar moet flansen.

Allereerst is het inderdaad zo dat ze overal op staat gewoon Arabisch, Turks

en weet ik veel welke taal allemaal gesproken wordt. het is dus zo

dat ze je gewoon kunnen uitschelden ofzo zonder dat jij het merkt.

Ik wil eerst wel eens zien dat ze normaal ABN kunnen spreken.

Dit is ook een vrij land. Waar ieder zijn EIGEN mening mag hebben.

Ik neem het niet voor Classic op, want je hebt op bepaalde punten ook

gelijk. Maar sommige punten lijken erg veel op een eigen mening.

Geert Wilders zal hij wel nooit worden. Wilders heeft ook wel op een paar punten gelijk.

Mensen die niets bijdragen aan de samenleving kunnen gewoon het eerste vliegtuig naar hun eigen

land nemen, want ik ben het er volledig mee eens dat ze net zo goed in Marroko of Turkije

kunnen blijven als ze alleen maar hier komen om mensen in elkaar te pompen en

eigendommen te vernielen.

Jij hebt ook gelijk omdat Classic erg veel lijkt op Hitler, zoals hij nu

zijn berichten plaatst. Hij richt zich op één bevolkingsgroep. Terwijl ik zeker

weet dat hij ook wel eens zomaar iets heeft vernield ofzo.

Vele moslims hebben hier een serieuze studie en baan. Daarom zijn ook

nog lang niet alle moslims zoals het groepje dat hier genoemd wordt.

Groet, CG

Link to comment
Delen op andere websites

En over dat 2e filmpje van FerryN over die scheldende marrokaantjes en turken naar politie en ambulance:

Ik kan toch zooo kwaad worden om zulke jongeren! Stiekem had ik gehoopt dat die motoragent zijn dienstwapen erbij had gepakt...

...of dat wanneer 1 van die jongeren ooit ZELF een ambulance nodig heeft, de ambulance expres NIET komt :puh:\

Helemaal mee eens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

In de 1e 2 zinnen geef ik sandra wel gelijk want dat schelden is onacceptabel maar hun doodschieten hoeft ook alweer niet.

Je geeft haar gelijk dat de moslims het land willen overnemen? :S sorry ik snap 't ff niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...