Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

- Moskees trekken moslims aan
Ik zie het probleem nog steeds niet.
- Moslims willen de macht in Nederland
Ik woon nog steeds in België en wil geen macht hebben over Nederland en ik ben een moslim, dus het klopt niet wat je zegt.
- Hoe willen ze dat bereiken: Ze willen Wilders dood en d.m.v. andere criminele activiteiten.
Ik wil Wilders niet dood, dus klopt het weeral niet wat je zegt.
- En daarom is DE GROTE HOEVEELHEID moskees een probleem.
Gebruik maar andere argumenten, want deze trekken op niets.
Als de overheid nou de bouw van moskees gaat verbieden, slaan de moslims + hun criminele vriendjes Nederland wel over en gaan ze naar een ander land.
Als Nederland alle moskees gaat verbieden dan gaan alle moslims die nog goed zijn vertrekken en dan zitten jullie hier met criminelen. En een crimineel gaat niet 5 maal per dag om vergiffenis vragen bij god dus wat kan hem het schelen of er nu wel een moskee is of niet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

@Woetsha, misschien ben jij wel een goede moslim, ik scheer niet alle moslims over 1 kam hoor...

Als ik zeg criminelen, hoef jij je niet aangevallen te voelen hoor ;)

Maar verklaar jij, als Moslim, dan eens de 2 regels uit dit filmpje:

"Moslims aan de macht" en "Geert Wilders moet dood"

Volgens jullie geloof gebruiken moslims geen geweld, maar jullie Moslims willen de macht in Nederland (of België wat jij wilt) en hoe willen jullie dat bereiken: Geert Wilders moet DOOD

Jullie spreken nu je eigen geloof tegen :{

Als Nederland alle moskees gaat verbieden dan gaan alle moslims die nog goed zijn vertrekken en dan zitten jullie hier met criminelen. En een crimineel gaat niet 5 maal per dag om vergiffenis vragen bij god dus wat kan hem het schelen of er nu wel een moskee is of niet.
Kijk, en daarom sta ik achter Wilders: Eruit met die criminelen! Ga lekker in jullie eigen zandbak spelen.

Edit: En ik geloof best dat het niet alleen door die moskees komt hoor. Het was misschien inderdaad een wat verkeerd argument. Maar dat wil nog niet zeggen dat Moslims zich mogen misdragen hier.

Ze moeten zich houden aan de regels van NEDERLAND (of België), niet aan de regels van hun geloof. Misschien mag je van jullie geloof wel vrouwen tot de dood bekogelen met stenen omdat ze seks had voor het huwelijk, mag dat mag hier in Nederland niet! Ik weet, extreem voorbeeld maar je weet wat ik bedoel.

Jullie moslims zijn in ONS land, jullie zijn te gast hier. Als de moslims proberen de macht over te nemen, hebben wij het recht ons te verdedigen! Zowat alle ministers zijn te bang, alleen Wilders durft voor Nederland te vechten.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Je argumenten zijn nog steeds niet zoals ze horen te zijn. Naar Moskeeën gaan ge moslims die naar de Koran luisteren dus de moslims die geen slechte dingen doen. Als je de Moskeeën niet laat bouwen gaan de goede moslims weg maar blijven de slechte moslims nog steeds hier en word het alleen maar erger. De Islam heeft niks te maken met de criminaliteit maar het gaat erom dat sommige Moslims de Islam als smoes gebruiken bij criminaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar Moskeeën gaan ge moslims die naar de Koran luisteren dus de moslims die geen slechte dingen doen.

Hoe controleer je dat? Ik kan me herinneren dat er een 'Imam' is opgepakt voor het verspreiden van extremistische leuzen, dat is ook gewoon gebeurt in een moskee als ik me niet vergis. Dus het is wel makkelijk om zomaar een uitspraak te doen en ook een ander te beschuldigen van het niet goed beargumenteren, maar doe het dan zelf wel goed svp. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar dat kom bijna nooit voor ik ben naar 10 moskeeen geweest en nergens praten ze zo over maak wilders dood. Ik ga er naar toe om te bidden en koran lezen en meer niet. Als er preken worden gehouden gaat het over de leven van mohammed en over hoe je moet leven en dat je naar je ouders moet luisteren enzovoorts. Alle moslims die inbraken zetten en veel schelden zie ik nooit in de moskee terug.

En vind je die van Sandra wel goed beargumenteerd dan ? Daar hoor ik je niet over klagen.

Bewerkt: door Vegeta
Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar dat kom bijna nooit voor ik ben naar 10 moskeeen geweest en nergens praten ze zo over maak wilders dood.

Je bent dus naar 10 van de (pakweg) 300 moskeeën geweest, daaruit concludeer je dat het niet tot nauwelijks voorkomt. Ik wil hiermee alleen maar duidelijk maken dat je argumentatie kant noch wal raakt, ik reageerde daarop omdat je Sandra aanspreekt op haar beargumentatie. ;)

En vind je die van Sandra wel goed beargumenteerd dan ?

Minstens net zo goed als die van u, misschien zelfs beter..

Daar hoor ik je niet over klagen.

Sorry: Foei Sandra, ga af! :@

Voorlopig bepaal ik nog altijd zelf wel wat, waar en hoe ik iets doe. Anyway, merci voor je tip.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar dan kan niemand vast stellen dat Moskeeën een probleem zijn omdat ze ook niet naar alle Moskeeen zijn geweest en niet naar alle Imams hebben geluisterd. Als er eentje is opgepakt omdat hij iets slecht deed wil jij daarmee zeggen dat alle Imams zo zijn , nee dus. Denk je nou echt dat alle Criminelen elke dag 5 keer per dag in de Moskee zijn om te bidden.... alweer nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar dan kan niemand vast stellen dat Moskeeën een probleem zijn omdat ze ook niet naar alle Moskeeen zijn geweest en niet naar alle Imams hebben geluisterd. Als er eentje is opgepakt omdat hij iets slecht deed wil jij daarmee zeggen dat alle Imams zo zijn , nee dus. Denk je nou echt dat alle Criminelen elke dag 5 keer per dag in de Moskee zijn om te bidden.... alweer nee.

Inderdaad, daarom beweer ik dat ook niet. Maar dat is net zo min een argument om te zeggen dat het nauwelijks/nooit gebeurt.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta (als een van de enigen volgens mij) wel achter Sandra, Moslims zijn hier niet in hun eigen land, maar in Nederland. Dus ook de Nederlandse regels, geen andere. Nee niet alle moslims zij slecht, maar er komen er wel steeds meer, Nederland gaat voor mij echt weg... Vroeger, in mijn straat woonden hier alleen nog maar nederlanders, nu 3/4 van de straat Moslims. Dit vind ik niet normaal meer. Ik geloof niet dat ze in hun eigen land allemaal bedreigd worden, of door oorlog etc. Want meerdendeels zijn het turken. En in Turkije is geen oorlog, so...

Daarom sta ik eigenlijk ook Achter Wilders...

CYA!!! Darkje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat ze in hun eigen land allemaal bedreigd worden, of door oorlog etc. Want meerdendeels zijn het turken. En in Turkije is geen oorlog, so...

Precies! In Turkije en Marokko is er geen oorlog. Ze zeggen dat ze vluchten voor oorlog en geweld, maar ze BRENGEN juist oorlog en geweld.

Ik heb deze 'stel je voor' volgens mij al eens eerder verteld, maar hier nogmaals:

Stel jij gaat voor een tijdje logeren bij een gastgezin. Wat doe je:

1. Je gedraagt je beleeft en houd je netjes aan de regels.

2. Je sloopt het huis, mishandeld de ouders en verkracht hun dochter?

De keus is makkelijk toch, toch neigen teveel moslims en andere allochtonen naar puntje 2 :{

Link to comment
Delen op andere websites

Jah... Ik zou zelf voor 1 kiezen, je moet je gewoon netjes gedragen als je ergens te gast bent (70 jaar) Oke, soms een beetje mot, maar voorderest gewoon netjes en aan de regels houden die in dit land geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet :duh: De film Fitna is gewoon onzin , beelden liegen idd niet Moslims vermoorden vast wel andere mensen maar dat gebeurt ook echt wel met Moslims, Neem nou een voorbeeld zoals Palestina. Alle moslims die zich misdragen zijn slechte moslims maar er zijn ook veel goede moslims tussen. Je moet nederland niet met Turkije en Marokko vergelijken want Nederland staat bekend als een vrij land waar je veel mag of willen jullie je naar het niveau van andere landen verlagen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta (als een van de enigen volgens mij) wel achter Sandra, Moslims zijn hier niet in hun eigen land, maar in Nederland. Dus ook de Nederlandse regels, geen andere. Nee niet alle moslims zij slecht, maar er komen er wel steeds meer, Nederland gaat voor mij echt weg... Vroeger, in mijn straat woonden hier alleen nog maar nederlanders, nu 3/4 van de straat Moslims. Dit vind ik niet normaal meer. Ik geloof niet dat ze in hun eigen land allemaal bedreigd worden, of door oorlog etc. Want meerdendeels zijn het turken. En in Turkije is geen oorlog, so...

Daarom sta ik eigenlijk ook Achter Wilders...

CYA!!! Darkje :puh:

neit de enige, me 2.

mijn pa heeft een programma gezien waar ongeveer het zelfde aan de orde was als in de topic.

daar zei een moslim dat hij rustig werd van het lezen in de koran, toen had een soort tolk het een stukje vertaalt uit de koran en zei dat er in de koran stond dat zij alle ongelovige mochten uitroeien. Ook is het bewezen dat 80% van de gevangenen een moslim is. En lees dit anders is en kijk bij dader-profiel.

voor de mensen die te lui zijn:

Dader-profiel

(uit 'Loverboys: feiten en cijfers, een quick scan' door Anke van Dijke en Linda Terpstra)

dat zegt toch al een hoop volgens mij waaruit je uit kan opmaken dat ze toch vaak wel in de criminele praktijken zitten opzich.

maarja, genoeg van mij.

@hierboven: de fitna is helemaal geen onzin. de meeste zijn gewone beelden die uit het nieuws komen.

wij willen ons niet verlagen, maar omdat er zoveel moslims zijn die hun land met Nederland vergelijken doen wij dat ook.

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...