Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Ik heb al een heel stuk gelezen maar ik heb tot nu toe alleen gelezen : Als iemand Mohammed uitscheldt dan mag je hem vermoorden en krijg je er geen straf voor van god maar het is beter om hem te laten en god zijn straf te bepalen. Maar er staat ook dat je aan de regels van je land moet houden en dat betekent dat de Koran je niet het recht geeft om Geert Wilders te doden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Ik heb al een heel stuk gelezen maar ik heb tot nu toe alleen gelezen : Als iemand Mohammed uitscheldt dan mag je hem vermoorden en krijg je er geen straf voor van god maar het is beter om hem te laten en god zijn straf te bepalen. Maar er staat ook dat je aan de regels van je land moet houden en dat betekent dat de Koran je niet het recht geeft om Geert Wilders te doden.

Jij zegt wel mooi in dit topic dat je niet iedere moslim over een kam moet scheren, maar dat deed je zelf ook over de katholieken in je topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar dat was omdat ik boos was en ik meende alles niet ik schreef gwn classic zijn tekst over en zette overal waas moslims stond : Katholieken. Maar normaal ben ik nooit zo racistische want ik weet dat elke groep slechte en goede mensen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet nederland niet met Turkije en Marokko vergelijken want Nederland staat bekend als een vrij land waar je veel mag of willen jullie je naar het niveau van andere landen verlagen ?

Precies, en dat is juist het probleem hier: Hier mag je te veel. Allochtonen worden té snel en makkelijk het land binnen gelaten. Ze moeten echt eens strenger naar de asielzoekers kijken voordat we ze een verblijfsvergunning geven.

Ik weet niet hoe het nu gaat, maar misschien is het wel goed om een verblijfsvergunning geld te laten kosten. Dus dat asielzoekers geld moeten betalen voordat ze hier in het land in mogen. Net als een camping: Daarvoor moet je ook betalen om te overnachten.

Zolang moslims ons niet lastig vallen en zich netjes aan ONZE regels houden, is er toch geen probleem? Doen ze dat niet, mogen ze wat mij betreft met een opblaasbootje, roeispanen, wat voedsel en een kompas op zee uit worden gezet en ze vervolgens nooit meer in Nederland toe te laten.

Kom op zeg, je bent in ONS land dus je houd je aan ONZE regels! Zo niet, ben je niet (langer) welkom hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nu word het nog wat. Als je maar niet alle moslims over 1 kam scheert vind ik het prima. Ik vind het idd beter als ze niet elke buitenlander het land in laten maar je moet niet zo denken van alle moslims eruit. Als een moslim verkeerd bezig is moet hij hetzelfde worden behandeld als een nederland , dus in de gevangenis gooien. En niet het land uit, en alle goede moslims die wel normaal doen moeten gewoon kunnen verder leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nu word het nog wat. Als je maar niet alle moslims over 1 kam scheert vind ik het prima.

Ik scheer inderdaad niet alle Moslims over 1 kam: Ik heb altijd nog onderscheid gemaakt tussen de nette moslims en de moslims die zich niet aan de regels houden.

Als een moslim verkeerd bezig is moet hij hetzelfde worden behandeld als een nederland , dus in de gevangenis gooien. En niet het land uit

Dat ben ik niet helemaal met je eens: Als bijvoorbeeld jouw eigen kind zich misdraagd zet je hem ook niet je huis uit. Als een iemand die bij jou te gast is zich misdraagd, doe je dat wél eerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nu word het nog wat. Als je maar niet alle moslims over 1 kam scheert vind ik het prima. Ik vind het idd beter als ze niet elke buitenlander het land in laten maar je moet niet zo denken van alle moslims eruit. Als een moslim verkeerd bezig is moet hij hetzelfde worden behandeld als een nederland , dus in de gevangenis gooien. En niet het land uit, en alle goede moslims die wel normaal doen moeten gewoon kunnen verder leven.

Veel van die criminele moslims hebben een dubbel paspoort. En aangezien Nederland zijn handen vol heeft aan criminele Nederlanders ben ik het er mee eens dat die dubbelaars het land uit mogen. En sowieso harder aanpakken die handel. Niks therapie en shit. Er is maar 1 therapie die werkt: de grindtegeltherapie. Van 8 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds grindtegels heen en weer sjouwen

Link to comment
Delen op andere websites

:duh:

Maar oke , Nederland is anders dan je huis want : Artikel 1 je mag niet discriminiseren op grond van afkomst en ras dus dat wil zeggen dat Allochtonen hetzelfde moeten worden in de rechtzaal als Nederlanders maar dat geldt alleen voor Allochtonen die hier ook echt al heel lang wonen zoals vanaf je 10e of vanaf je geboorte net als ik.

Ik was ff de weg kwijt en schreef inplaats van Allochtonen - Nederlanders :D

Bewerkt: door Vegeta
Link to comment
Delen op andere websites

Even tussendoor, wat heeft het land uit zetten in godsnaam te maken met discriminatie? Je zou blij moeten zijn dat je een kans krijgt om niet in de gevangenis te belanden. Ik geloof dat vele gedetineerden die kans met open handen zouden aanpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil effe terugkomen op die mensen die rappen dood voor wilders en mensen van de moskee die praten over extreme plannen ik denk dat dat niet gebeurt als bijvoorbeeld iemand van de domtoren af springt ga je dat toch ook niet doen en je hebt altijd nog je geweten

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil effe terugkomen op die mensen die rappen dood voor wilders en mensen van de moskee die praten over extreme plannen ik denk dat dat niet gebeurt als bijvoorbeeld iemand van de domtoren af springt ga je dat toch ook niet doen en je hebt altijd nog je geweten

Theo van Gogh is ook vermoord na een x aantal bedreigingen. Pim Fortuyn ook. Ik kan je wel verzekeren dat als Geert Wilders wordt gedood door een Moslim dat er dikke knikker aan de stront is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Pimmy is vermoord door een Nederlander en als het een Moslim was geweest zou het veel erger zijn geweest. En ik weet niet Geertje het verdient maar die man VRAAG GEWOON OM DOOD GEKNALT TE WORDEN. Hij heeft echt geen goede jeugd gehad :7

Link to comment
Delen op andere websites

precies wat Sandra zegt: ze zijn in ONS land en moeten zich dus aan ONZE regels houden.

waarom meot alles veranderen zoals in hun eigen land behalve de gevangenis? Omdat die beter is dan die in hun land. En waar ik me ook zo aan erger, de taal die ze spreken. Dan kan je me racist noemen of niet, maar laatst zaten er 2 islamitische vrouwen samen te praten en ikverstond er dus niks van. Toen heb ik redelijk normaal gezegt: ''Sorry hoor, maar dit is Nederland en ik versta geen terroristaans.'' En ik kreeg gewoon een Nederlands antwoord terug, waarom praat je dan niet gewoon Nederlands? dan vraag je je toch echt af van waar ze het over hebben? Als mensen het over mij hebben hoor ik het graag. Als ik in Marrokko zou wonen en ik zou Marokkaans spreken, zou ik dat ook gewoon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben jij wel een echte lieve Nederlander , sorry hoor maar dit vind ik niet normaal !!! Als mensen in hun eigen taal praten kan het jou toch niks schelen misschien begrijpen ze elkaar wat beter in hun eigen taal. Iedereen heeft het recht om in zijn eigen taal te praten al is het nederland al is het Kazachstan. Ik vraag me af waarom ze je geen MEP in je gezicht hebben gegeven. En je zegt er ook nog bij dat je dat redelijk normaal vindt :duh: En HOE ? vaak moet ik herhalen dat ik ook vind dat mensen zich aan de regels moeten houden maar komt ie nog een keer met dat :duh:

>>> Door Jowx: Let op je taalgebruik s.v.p. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...