Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

bij missie van de trucks uit te gaan schakelen voor oase guardhouse uitgeschakeld....zwartjes spreken Afrikaans en bewakers van guardhouse voor de oase Nederlands :puh: een mooie godverdomme kwam eruit toen ik granaatje smeet :D

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hele goede game, ga ik zeker halen

Ik heb hem. De graphic ziet echt mooi uit en het is echt moeilijk en te groot dus veel mogelijkheden.

Geplaatst:
bij missie van de trucks uit te gaan schakelen voor oase guardhouse uitgeschakeld....zwartjes spreken Afrikaans en bewakers van guardhouse voor de oase Nederlands :puh: een mooie godverdomme kwam eruit toen ik granaatje smeet :D

Waarschijnlijk geen nederlands maar afrikaans, dat stamt af van onze taal, maar is gramaticaal iets anders, dit wordt gesproken in Zuid-Afrika.. Sorry voor de wijsneuzerigheid.

Geplaatst:

vind em wel moeilijk trouwens, ik heb hem gewoon op normal staan maar damn, ik moet ook ff wennen aan de controls denk ik en ik heb nog maar twee uurtjes gespeeld maar dit word nog wat haha

Geplaatst:

ik zou hem graag willen (ooit) maar ik las in de OPM dat je moet rekening houden met je wapens

omdat ze van de hitte kunnen ontploffen of ineens niet meer werken,komt dit vaak voor?

ook dat de missies eentonig worden na een tijdje.

ook de map editor is die uitgebreid,kun je BV een soort van map maken met rondom

water een soort eiland dus,is dat mogelijk?

^_^ thx

Geplaatst:
ik zou hem graag willen (ooit) maar ik las in de OPM dat je moet rekening houden met je wapens

omdat ze van de hitte kunnen ontploffen of ineens niet meer werken,komt dit vaak voor?

ook dat de missies eentonig worden na een tijdje.

ook de map editor is die uitgebreid,kun je BV een soort van map maken met rondom

water een soort eiland dus,is dat mogelijk?

^_^ thx

1) Dat valt wel mee, en wat de missies betreft hebben ze wel een beetje gelijk, maar het is zeker niet zo eentonig als bijvoorbeeld Assassins Creed.

2) Zie de map editor trailer:

Heb 'm ook eindelijk, wat een prachtgame, eigenlijk sinds MGS4 weer de eerste echt goede shooter.

Geplaatst:

Ik vind het een verschrikkelijke game, het is gewoon outpost hoppen. De wapens zijn leuk maar de game is gewoon saai..

Dead Space bijvoorbeeld vind ik stukken beter, lekker gangetje gangetje, heerlijk.. ^_^

Geplaatst:

Ik begrijp er niks van. De buddy redt mij en ineens wordt hij gewond en ik moet hem redden. Ik geef veel spuiten en plots sterft hij. Definitief dood. Ik snap er niks van. Bij eerste spuit kan hij wel opstaan en plots opnieuw gewond en ik geef tweede spuit en nog opstaan maar bij derde en meerdere spuiten kan hij niet meer opstaan. Wat heb ik verkeerd gedaan?

Geplaatst:

Wapens die je netjes koopt bij een wapenwinkel zijn schoon en functioneren altijd goed. Wapens die je willekeurig oppakt tijdens een gevecht zijn echter vies en blokkeren redelijk snel. Als je te lang met een haperend wapen blijft rondlopen, dan vergroot je de kans dat deze volledig defect raakt (lees: 'ontploft').

Geplaatst:
Dat spel ziet er zo vet uit. Jammergenoeg lagt mijn pc al bij FarCry 1. :7 Ik kwam nooit voorbij de boot. Mijn spel crashte altijd tijdens het laden. :cry:

http://nl.youtube.com/watch?v=aPuj9HQlpm4

De IA is alleen best wel bagger als je naar dat filpje kijkt. Aan het begin hebje een mooi voorbeeld van iemand die op je af komt rennen, ziet dat je een granaat gooit, en loopt vervolgens recht op de granaat af. Of dat stukje in dat huisje waar hij in een piepklijne kamer een granaat naar je gooit. Lekkere suicidale soldaten daar. :7

De AI is ook bagger als je op easy speelt. Hoe hoger je gaat hoe beter hij word :puh:

Geplaatst:

ziet er echt een machtig spel uit. :Y en met die spuiten en geweren die kapot kunnen enzo, werkt alleen beter mee voor het realisme :D en die branden, dingen die compleet overhoop kunnen geschoten worden enzo, ziet er echt prachtig uit ^_^ ik speel wel enkel op pc, en voor zo'n game moet je wel een high end pc hebben denk ik.

alwhoewel, ben ik net gaan kijken. de minimum requirements vallen best mee, en m'n pc kan het wel aan :D

:cya:

Geplaatst:

de missies om extra wapens te krijgen zijn ook wel leuk, rijdende wapentransporten blokkeren en afmaken....

met een flaregun de jungle in brand zetten is slecht idee want hierdoor komen ook versterkingen :puh:

Geplaatst:

Hoe kan ik de deur openen in gevangenis (Prison) die leidt naar Heart of Darkness? Ik wil dat doen voor gouden trofee van heart of darkness.

Geplaatst: (bewerkt)

vet spel ik heb hem ook dat je charakter kunt kiezen :tu:

Bewerkt: door NigelSlangen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...