Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

:7 Jij oordeelt al, terwijl je hem nog niet hebt gespeeld :7

Maar goed;

Ik ben van plan deze game ook te kopen. Maar is het wel de moeite waard? Graag plus een minpunten. Ik heb al gehoord dat het tempo er elke keer uit wordt gehaald en dat het eentonig wordt op het laatst. Zijn er nog meer minpunten?

Dank u :)

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
:7 Jij oordeelt al, terwijl je hem nog niet hebt gespeeld :7

Maar goed;

Ik ben van plan deze game ook te kopen. Maar is het wel de moeite waard? Graag plus een minpunten. Ik heb al gehoord dat het tempo er elke keer uit wordt gehaald en dat het eentonig wordt op het laatst. Zijn er nog meer minpunten?

Dank u :)

Pluspunten:

• Een wereld van 50 kilometer met groot, en waar overal wel wat te beleven valt
  • Veel missies, veel wapens, en er is altijd wel wat te doen
  • Vrijwel geen laadtijden
  • Erg realistische gang van zaken, wapens die je op de grond vind kunnen kapot gaan en het healthsysteem is erg realistisch, net als de dag en nacht cyclus, en de AI die je proberen te omsingelen.
  • De muliplayer is erg leuk, vooral door de grote maps en de leuke modussen
  • Trophies (op de PS3)
  • En tenslotte is het niet een game die je binnen enkele uren achterin je kast pleurt

Minpunten:

• Veel lopen met irritante patrouiles die na een tijdje op je zenuwen gaan werken
  • Soms inderdaad een beetje eentonig
  • De servers zijn bagger, waardoor je soms uit een potje gekickt wordt of je xp wordt niet bijgeschreven, en vooral dat laatste kan soms echt spijtig zijn als je bijvoorbeeld net lekker gespeeld hebt met veel kills etc.

Voor de rest kan ik even geen minpunten bedenken, dit is gewoon een fantastische game die ik eigenlijk iedere PS/360 bezitter aanraad. Het enige waar je wellicht rekening mee moet houden is de andere toppers die nu allemaal op komst zijn ;)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Dankjewel, lijkt me nu echt een leuke game. Baggere servers zijn wel jammer, maar daar kan ik wel mee leven.

Btw: Welke andere toppers? :7

Geplaatst:
Dankjewel, lijkt me nu echt een leuke game. Baggere servers zijn wel jammer, maar daar kan ik wel mee leven.

Btw: Welke andere toppers? :7

Er komt nog hartstikke veel uit, zojuist zijn Fallout 3 en SOCOM: Confrontation uitgekomen, gevolgd door LittleBigPlanet op 5 november (door vele sites en door Sony 'Playstation 3 game van het jaar' genoemd, en de opvolgers van de 2 succesvolste PS3 launchtitels: Resistance 2 en Motorstorm Pacific Rift. Verder komen de gebruikelijke delen van Call of Duty en Need for Speed uit, allebei in november, en tenslotte ook nog titels als James Bond: Quantum of Solace, Mirrors Edge, Singstar, Naruto, Sonic, en Tom Clancy's: Endwar, allemaal in november :sigaar:

Geplaatst:

even een kleine update van mij, ik zit inmiddels op 42% op normal, ben net in het 2e gedeelte van de map belandt, ik vind het nog steeds erg vet (zit geloof ik op 8uur speeltijd nu) alleen het begint me wel een beetje te irriteren dat ik steeds zo ver moet reizen naar mn missies toe, nou kun je wel met de bus maar er zijn maar 5 haltes per map en dan moet je alsog ver lopen, je kan ook een auto pakken maar dan kom je steeds langs die bewaakte kruispunten, wat vaag is want als je der 1 unlockt door iedereen te killen gaat het slot op de plattegrond wel weg maar als je der 5min later weer langs gaat staan er weer nieuwe enemies... en als je met de auto gaat kom je ook die irritante patroilles tegen, dus lopen is aan te raden, een beetje binnendoor, in gta vond ik dit ook lastig maar dan ging ik altijd met een taxie naar mn missies en in afrika rijden een stuk minder taxies dus dat gaat niet op, ga dit weekend weer ff gamen dus hoop weer een stuk verder te komen!

Geplaatst:

Ik weet dat vervelend maar je kunt ook varen met boot naar de missie. Je kunt ook proberen zo vlug mogelijk rijden door wachtpost en als zij volgen jou met auto dan moet je hen afschudden.

Geplaatst:

Wachtposten scout je, scouten betekent verkennen, niet veroveren of uitmoorden of iets in die richting. Je scout ze dus eigenlijk om te weten wat er te vinden is, het slotje veranderd dan in een icoontje dat aangeeft wat er te vinden is. Ze worden echter wel weer bemand door nieuwe manschappen. Reizen heb ik eigenlijk nooit problemen mee, aangezien ik wel van wat toeren houd. Je kunt er overigens gewoon doorheen jagen, al is het niet bij alle aan te raden. Sommige hebben namelijk één of meer Assault Trucks, vooral eentje met meer van die dinger kun je beter uitmoorden, of tenmiste het grootste gedeelte. Mortier is hier overigens ook zeer leuk voor. ^^ Die patrouille met .50's irriteren met echter wel, die dingen zijn te sterk wanneer ze je van achteren naderen. M249's ben je zo klaar mee, maar die .50's hebben je al bijna dood voordat je goed en wel achter je eigenste M249 of .50 zit. :')

Geplaatst:

ik scheur meestal ook gewoon langs die posten alleen wat je al aangeeft het kan niet altijd... en ik vind het reizen op ten duur gewoon verveldend worden, gelukkig word het gecompenseerd door een gigantisch mooi vormgegeven omgeving maar ik zou de missies liever wat dichterbij hebben, of meer busstations, de boot vind ik niet altijd een goeie oplossing, net weer ff een uurtje gespeeld en zit nu op 54%... heb de SAW gekocht, das wel lekker knallen zeg, draag nu de SAW, die vette sniper en uzie... een andere fijne combie die ik ook veel gebruik is de silenced mp5, de bazooka en de MAC, kan eigenlijk nooit kiezen tussen de bazooka en de sniper en ik vind het ook wel fijn om een goeie assault te dragen... en als ik met de single player klaar ben start ik met de multiplayer en de map editor!

Geplaatst:

Online is vet,

Alleen jammer is dat als ik een nieuw wapen heb ge-unlocked hij bij een nieuwe server meteen verdwijnt.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Geplaatst:

ik zit nu op 81%, dus nog een paar missies (8 geloof ik) en dan heb k em uitgespeeld, als t goed is voor t weekend... zit nu geloof ik op 15uur gametijd. vooral wanneer de missies even in een stroomversnelling worden gebracht door de storyline missies weet het me nog steeds erg te boeien, heb nu alle wapens! als ik de game uitgespeeld heb ga ik de multiplayer en de map editor doen :D

Geplaatst:

dude de zijmissies zuigen, alleen de missies voor de gun huisjes zijn goed omdat je zo meer guns en shit krijgt, en de underground missies zijn nodig om malaria pilletjes te scoren maar voor de rest geen zijmissies voor mij... heb ff een paar van die missies bij de telemasten gedaan maar t betaald slecht en het schiet niet op voor het percentage, gister weer ff bezig geweest en zit nu op 92% moet nu naar de jackal toe dus kan nooit lang meer duren voor ik hem het uitgespeeld, moet ook wel want ik wou em voor de release van LBP hebben uitgespeeld zodat ik daarmee kan starten haha

Geplaatst:

Als je alle zijmissies via telemast uitgespeeld dan krijg je zilver trofee en rest van zijmissies ook trofee.

Geplaatst:

Ik heb hem al voor de 360 maar ik heb hem eigenlijk alleen gekocht voor de ''Map Editor''. Dat is echt het geweldigste van het geweldigste. De SinglePlayer is natuurlijk ook wel heel vet.

Als ik een paar vette maps heb gemaakt dat zet ik hier wel de namen van de maps in een post zodat jullie ze ook kunnen downloaden!

Geplaatst:

Lijkt mij wel een vét spel, alleen zijn er monster's net als Far Cry (1), want toen ik op Far Cry aan het spelen was, zag ik gewoon een monster voor me. Ik schrok toen erg (shocky :7 )!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...