Jump to content

Far Cry 2

Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

• BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, er zitten geen monsters in volgens mij. Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Er zitten wel Patroilles in, die je aan kunnen vallen en er zijn Guard Post met mensen die je proberen te vermoorden. Ook zitten er dieren in, maar die doen je volgens mij niks :)

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

16

• studio dewolf

13

• Dvt

7

• Denimo

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Er zit geen monsters in far cry 2. Alleen blanke en zwarte mensen en dieren (kip, geit, vogels, zebra, bizon, gazelle,...)

Geplaatst:
Lijkt mij wel een vét spel, alleen zijn er monster's net als Far Cry (1), want toen ik op Far Cry aan het spelen was, zag ik gewoon een monster voor me. Ik schrok toen erg (shocky :7 )!

Zou je een screen willen posten, anders heb je niet veel mensen die je geloven, Si?

Geplaatst:

Misschien bedoelt hij dat zebra of andere dieren zijn monsters :bonk: Maar er zit zeker geen monsters in far cry 2 en wel in far cry 1.

Geplaatst:

geen monsters inderdaad, wel wilde dieren, maar dat viel mij tegen ik ben alleen zebras, gnoes, antilopes en geiten tegen gekomen... ik hoopte ook leeuwen, tijgers, neushoorns, apen en olifanten tegen te komen vond ik erg jammer...

heb hem net 5min geleden uitgespeeld, vond t een gek einde opeens komen de credits inbeeld maar volgens de statics zatik op 96% en moest ik nog 3 missies, nadat ik em uitspeelde kwam ik weer in het hoofdmenu, ik koos storymode en continu maar dan begin je weer bij je laatste safe voor de missie waar alles eindigd... ik wou graag nu beginnen met de side missies en gewoon lekker knallen maar dat gaat niet, iemand iedeeen hoe je de laatste missies kan doen?

Geplaatst:
geen monsters inderdaad, wel wilde dieren, maar dat viel mij tegen ik ben alleen zebras, gnoes, antilopes en geiten tegen gekomen... ik hoopte ook leeuwen, tijgers, neushoorns, apen en olifanten tegen te komen vond ik erg jammer...

heb hem net 5min geleden uitgespeeld, vond t een gek einde opeens komen de credits inbeeld maar volgens de statics zatik op 96% en moest ik nog 3 missies, nadat ik em uitspeelde kwam ik weer in het hoofdmenu, ik koos storymode en continu maar dan begin je weer bij je laatste safe voor de missie waar alles eindigd... ik wou graag nu beginnen met de side missies en gewoon lekker knallen maar dat gaat niet, iemand iedeeen hoe je de laatste missies kan doen?

Ga naar je menu, klik op additional content, dan op promotion code, en typ dan in 6aPHuswe. Nu heb je alle missies. Deze code kreeg je normaal alleen als je hem voor de release had besteld (ge pre-ordered) maar hij is voor iedereen hetzelfde, dus veel plezier ermee.

Geplaatst:

Zekerz vette game ik had far cry 1 op de pc helemaal kapot gespeeld :D

Ik krijg hem pas voor kerst :cry: veel te lang duren hahahaha ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat voor updates zitten er in die patch?

Moest namelijk net een patch downloaden.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik heb hier een lijst gevonden met de verbeteringen die de patch met zich mee bracht.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier een lijst gevonden met de verbeteringen die de patch met zich mee bracht.

Bedankt :)

Die map voor Home wordt wel vet. Had al wat screens gezien in de OPM. Verder vandaag maar ff die Multiplayer testen, hopen dat het goed gaat, meeste verhalen gaan de ronde dat ze er steeds uitgegooid worden :puh:. Ben benieuwd.

Daarnaast vindt ik die Mapeditor niet echt heel goed werken op de console, wat erg jammer is. Je krijgt al meteen een ultra grootte map voor je geschoven waar je dan maar even een level op moet maken. Ben je volgensmij echt een dag mee bezig voordat hij helemaal perfect is.

Bij die Trophy's staat ook nog eens dat je 10 mappen moet downloaden én raten. Ook moet je je eigen map uploaden en álle gamemodes spelen in je map :S

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Is far cry een lang/moeilijk spel? :?

En speel je in groep (zoals in COD met CPU's ) of speel jij alleen. (ik heb het over single player)

Alvast bedankt voor de hulp. :puh:

Geplaatst:

Je speelt alleen. Als je bent gewond dan redt de buddy jou en hij kan even meevechten met jou. Hij is wel lang. Ik heb single binnen 30 uren uitgespeeld en moeilijk is afhankelijk van niveau. Ik neem makkelijk en het is niet echt moeilijk maar je moet wel veel keer schuilen en speelt niet zoals Rambo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...