Jump to content

Nieuwe pc: Miek


Miek

Recommended Posts

de prijzen voor de core 2 quads, nvidia, ati en ander spul gaan drastisch dalen.

Er komt echt geweldig nieuw spul op de markt(geloof zelfs een octo core), zo komt de HD4890 binnenkort, supperclocked GTX295 en watergekoelde kaarten, nieuwe amd phenoms, het am3 socket(weet niet zeker)en ander spul. Er gaat echt een hoop gebeuren deze maanden dus om nu maar pc's samen te stellen zou zonde van onze tijd zijn aangezien het spul wat we nu kiezen over 2 maanden waarschijnlijk al weer ruim gedateerd is.

mja aan de andere kant betaal je weer de volle prijs als je net het nieuwste van het nieuwste haalt ;) maar zoals ik al zei kun je zo wel door blijven gaan, maar of het zin heeft? zo kun je voor eeuwig blijven wachten

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    51

  • TaartJJ~!

    45

  • Limbolander

    42

  • Sprunk

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey iedereen,

Ik heb een probleem. Als jullie weten wil ik een echte game bak. Maar met die game PC wil ik dan ook echt online gamen. Maar het probleem is dat ik alleen draadloze verbinding heb, en geen kabel. En ik weet dat draadloze verbinding niet gemaakt is om instant online te gamen. Daarom wil ik graag kabel. Maar onderaan ons huis hebben we een appartement die we verhuren en in dat appartement word er ook met kabel gesurft, maar me Pa surft ook met kabel. Dus er surfen al 2 in ons huis met kabel. Ik weet dat er achteraan de router kabels kunt aansluiten om dan naar boven te leiden, maar ons abonnement staat het niet toe dat er met twee tegelijk word gesurft! Hoe kunnen we dan met drie tegelijk surfen? Ik wil namelijk met kabel surfen, sneller en dan kan ik ook online gamen.

Alvast bedankt,

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb een probleem. Als jullie weten wil ik een echte game bak. Maar met die game PC wil ik dan ook echt online gamen. Maar het probleem is dat ik alleen draadloze verbinding heb, en geen kabel. En ik weet dat draadloze verbinding niet gemaakt is om instant online te gamen. Daarom wil ik graag kabel. Maar onderaan ons huis hebben we een appartement die we verhuren en in dat appartement word er ook met kabel gesurft, maar me Pa surft ook met kabel. Dus er surfen al 2 in ons huis met kabel. Ik weet dat er achteraan de router kabels kunt aansluiten om dan naar boven te leiden, maar ons abonnement staat het niet toe dat er met twee tegelijk word gesurft! Hoe kunnen we dan met drie tegelijk surfen? Ik wil namelijk met kabel surfen, sneller en dan kan ik ook online gamen.

Alvast bedankt,

Miek

Vraag of jou vader met draadloos gaat en jij met internet kabel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb ook een draadloze verbinding omdat ik niet anders kan en ik moet zeggen, het bevalt mij prima! Gamen gaat gewoon goed met een goede FPS en ik heb een kamer op zolder. Je moet dan wel een goed kastje kopen :tu:

Het gaat niet om de FPS, maar om de ping en het regelmatig uitvallen van connectie als er een stoorzender in de buurt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, maar eigenlijk ben ik eigenlijk veel te overdonderend aan het handelen. Laten we eerst aan die computer geraken :D. Het liefste zou ik hebben dat je blijft PC'tjes blijft samenstellen. We zouden liefst blijven rond de 500-600 of 700€. Ik vind het rottig dat ik geen vakantiejob kan doen tijdens deze crisis. Het is wel leuk te weten dat dit topic en deze mensen me kunnen helpen.

Ik zoek echt een bak die kan gamen, zware applicaties moet ie niet kunnen draaien, gewoon kunnen gamen. Als ie goed kan gamen, dan denk ik dat ik dat ie al zeer zware dingen kan draaien. Het zwaarste dat deze PC ooit zal moeten draaien is waarschijnlijk Photoshop :7. Maar hij moet wel wat games aankunnen: denk maar aan nieuwe versies van Grand Theft Auto, Far Cry en noem ze maar op...

Evolueer dit topic aub niet tot een discussietopic over PC onderdelen. Je mag er zeker over praten, maar liefst als je er dan ook iets bijzet voor mij :$. Verder kan alles toch met PB? Vergeef het me als ik overkom als een Moderator, maar dit is mijn topic :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, maar eigenlijk ben ik eigenlijk veel te overdonderend aan het handelen. Laten we eerst aan die computer geraken :D. Het liefste zou ik hebben dat je blijft PC'tjes blijft samenstellen. We zouden liefst blijven rond de 500-600 of 700€. Ik vind het rottig dat ik geen vakantiejob kan doen tijdens deze crisis. Het is wel leuk te weten dat dit topic en deze mensen me kunnen helpen.

Ik zoek echt een bak die kan gamen, zware applicaties moet ie niet kunnen draaien, gewoon kunnen gamen. Als ie goed kan gamen, dan denk ik dat ik dat ie al zeer zware dingen kan draaien. Het zwaarste dat deze PC ooit zal moeten draaien is waarschijnlijk Photoshop :7. Maar hij moet wel wat games aankunnen: denk maar aan nieuwe versies van Grand Theft Auto, Far Cry en noem ze maar op...

Evolueer dit topic aub niet tot een discussietopic over PC onderdelen. Je mag er zeker over praten, maar liefst als je er dan ook iets bijzet voor mij :$. Verder kan alles toch met PB? Vergeef het me als ik overkom als een Moderator, maar dit is mijn topic :puh:.

STFU. Door in dit topic te discussieren komen de leden overeen wat er het beste in de computer past, wat er goed bij hoort en wat er wel en niet goed gaat, waar jij profijt van hebt.

Zware applicaties? Games zijn op een paar tools die echt je hardware afraggelen zware applicaties. Als je computer games aankan op een redelijke FPS kunnen die ook andere dingen goed. Een game zoals GTA IV heeft veel processorkracht nodig, maar een game als Crysis of Far Cry 2 lust wel een lekkere grafische kaart. Om alles goed te kunnen spelen moet je computer gewoon goed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry, maar ik vind het nogal dom dat jullie Miek aanraden om 'm zelf in mekaar te zetten zonder tuts te geven. Miek heeft amper verstand van PC's en dus al amper de kennis om er eentje in mekaar te zetten. Kunnen jullie soms goede tuts geven om deze knaap te helpen als hij er eentje kan kopen? :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind het nogal dom dat jullie Miek aanraden om 'm zelf in mekaar te zetten zonder tuts te geven. Miek heeft amper verstand van PC's en dus al amper de kennis om er eentje in mekaar te zetten. Kunnen jullie soms goede tuts geven om deze knaap te helpen als hij er eentje kan kopen? :)

Of gewoon een extra €50,- bij Azerty voor het monteren. (Bij Alternate weet ik het zo niet)

Anders:

http://www.youtube.com/watch?v=x1NxsHpaL_s

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...