TaartJJ~! Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Taart, je mist je werkgeheugen..... Oh darn, maar voor die kleine €40,- extra boven het €500,- budget heb je wel een top systeem. Reageren
Miek Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Heey forummertjes!! Heel erg bedankt voor al deze systemen samen te stellen voor mij. Dat stel ik zeer op prijs!! Heel erg bedankt! Blijf dat vooral doen. Ik heb ene mail gekregen die 40€ boven mijn budget gaat, ( een 50tal euro's kan er nog door, liever sparen voor een goed systeem dan snel een kutsysteem te kopen) en ie kost 549€, hier is hij: http://www.tones.be/shop_samart.php?idx=AMDSYS2 Kan deze al mooie games aan? Raten maar! Alvast bedankt! Reageren
.Senne Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Processor en videokaart zitten wel goed, maar 2 gig ram is in deze tijden toch nogal weinig denk ik. Zeker als je er vista op wil. EDIT: ik zie dat er vista 64 bit opzit, dus als je na de aanschaf nog wat geld bijeen spaart, kan je nog 2 gig erbij kopen. Dan heb je wel een goede pc, maar voor rond de 570 euro totaal. Bewerkt: 5 april 2009 door senneken Reageren
FerryN Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 380watt voeding? Dat gaat toch te weinig worden vrees ik. Daarnaast, als de 2gb in dual channel staat is het wel vrij goed hoor, 2 gb is niet even makkelijk te vullen, meer is dan wel beter, maar dit is nog wel voldoende hoor . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...ct%5B56577%5D=1 Kijk zelf maar even ik heb geen tijd het hier te typen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Miek, je zult het moeten doen met de PC's die wij samenstellen, want al die dingetjes die al samengesteld zijn, zijn sowieso slechter dan de PC's die hier worden samengesteld. @ hierboven: Nice dingetje. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Dit is het beste systeem wat je kunt krijgen voor dat geld Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Dit is het beste systeem wat je kunt krijgen voor dat geld ff offtopic, het valt me op dat je nu 1337 posts had xD ontopic: Megapilot heeft helemaal gelijk, je kan ALTIJD beter zelf een PC samenstellen, dan is hij meestal ook nog goedkoper en hij is dan altijd beter. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) 380watt voeding?Dat gaat toch te weinig worden vrees ik. Mensen denken vaak dat een voeding te weinig is. Ik heb een 5000+ (en wel diegene die het meeste zuipt) en een 8800GTS draaien op een 380Watt (wel een A-A merk dan) voeding hoor, dus is meer dan genoeg. Bewerkt: 5 april 2009 door Sprunk Reageren
Miek Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) ... Bewerkt: 8 april 2014 door Miek Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Dit is het beste systeem wat je kunt krijgen voor dat geld GTA IV op Medium/High Call of Duty 4 op Very High Call of Duty World at War op Very High Crysis op High Ga zo maar door. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Idd, morgen ga ik eens naar de stad, een man die veel van computers kent en daar kunnen we even experimenteren voor een PC rond de 500 €. Maar ik heb gewoon één vraag; ik heb die al honderd keren gesteld en die luidt: kunnen deze PC's goeie games aan? Redelijke games dus, zoals GTA IV. Ik wil zo snel mogelijk een PC maar ik wil het ook wat relaxter aan doen, zodat ik nog wat kan sparen. Sparen = +50€. Verwacht dus niet dat ik nog ga sparen tot 600€.Het enige wat ik eigenlijk wil is dat jullie zo blijven PC'tjes posten, we hebben tijd genoeg. Daar draait dit topic tenslotte om: op zoek gaan naar een nieuwe PC. Jullie doen dat zeer goed, zo . Het enigste wat ik wil dat je'r zeker bij vermeldt of hij GTA IV of andere mooie games soepel kan draaien. Alvast bedankt voor al de moeite die jullie er hebben ingestoken! Ipv je halve levensverhaal los te halen in dit topic over jou, je sparen voor een PC, en of je toekomstige pc nu wel of niet een bepaald spel aan kan mag je nu best weleens de knoop gaan doorhakken. Bewerkt: 8 april 2014 door Joriz Reageren
.Senne Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Idd, koop gewoon een pc zoals taartjj zei, dat zal echt wel het beste zijn voor die prijs. Als je nu 500 hebt, spaar je nog heel even tot je 40 euro bij hebt, en bestel je 'm gewoon. Dit topic bestaat al sinds september vorig jaar, de dingen die toen goed waren zijn nu alweer half verouderd. Als je nu weer gaat wachten, is het weer van hetzelfde.. Reageren
Miek Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik ben 99% overtuigd om die PC van taartje te kopen. Moet ik wel dan 15€ verzendkosten betalen, maar so what? Ik denk wel dat dat systeem van TaartJJ een top (game)systeem is. Wel zie ik nergens een besturingssysteem. Moet ik voor Premium weer 109€ uit m'n zakken toveren. Als ik die PC bestel, dan ben ik er niets mee, want ik moet er Vista Premium bij bestellen of ik ben er niets mee . Sparen ........ O_o Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik ben 99% overtuigd om die PC van taartje te kopen. Moet ik wel dan 15€ verzendkosten betalen, maar so what? Ik denk wel dat dat systeem van TaartJJ een top (game)systeem is. Wel zie ik nergens een besturingssysteem. Moet ik voor Premium weer 109€ uit m'n zakken toveren. Als ik die PC bestel, dan ben ik er niets mee, want ik moet er Vista Premium bij bestellen of ik ben er niets mee . Sparen ........ O_o pak fijn je huidige OS licentie :> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.