Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben 99% overtuigd om die PC van taartje te kopen. Moet ik wel dan 15€ verzendkosten betalen, maar so what? Ik denk wel dat dat systeem van TaartJJ een top (game)systeem is. Wel zie ik nergens een besturingssysteem. Moet ik voor Premium weer 109€ uit m'n zakken toveren. Als ik die PC bestel, dan ben ik er niets mee, want ik moet er Vista Premium bij bestellen of ik ben er niets mee :-( . Sparen ........ O_o

Het is geen top game systeem, maar nét midrange game systeem. Echt geweldig is hij niet, en over 5 jaar is hij echt al weer oud.

En als OS zou ik je huidige OS gebruiken. Waarom geld verspillen aan Vista als XP toch beter draait op die PC. Want als je nog een OS moet komen, krijg je echt een super low end PC.

• Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nu zijn we weer aanbeland aan een game PC-discussie :duh:. Ik moet gewoon weten ofdat hij GTA IV, Killzone 2 (misschien wat vergezocht, Killzone 2 is een grafisch monster), een paar nieuwe shooter en soepel kan games, internetten (vanzelfsprekend wel), Photoshoppen (ook vanzelfsprekend); en ga zo maar door. Ik wil weten of ik games die over een paar maanden zullen uitkomen of in het volgende voorjaar zal kunnen aankunnen (BV de opkomende Formula 1 2009), en zo niet, kan ik dan upgraden door een nieuwe beeldkaart, of andere onderdelen?

Mijn pa heeft hier zijn geïnstalleerde Cd (dus hij heeft al XP op zijn PC) en die is al op 2 PC's geïnstalleerd.. Kan ik die CD dan nog installeren op die PC? Maar dan kan ik niet meer updaten, zegt iedereen, en XP kan je maar één keer installeren op een PC, toch? En als ik niet kan updaten, is dat zeker niet oké, want de nieuwste games eisen Service Pack 3...

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan XP op veul pc's installeren met één disk, althans dat dacht ik toch. Ik had ergens iets gehoord van maximum 5 keer, maar sowieso meer als 2 keer, want ik heb met één diskje al een keer of 4 Xp geinstalleerd.

Waarom je 'm niet meer zou kunnen updaten snap ik niet. :N Als je het hebt geïnstalleerd met service pack 2 van de cd bijvoorbeeld, kan je nog altijd service pack drie downloaden en installeren. NP denk ik dus.

En miek, voor 500 euries kan je echt geen monster-game-futureproof-pc kopen hoor. Dus ofwel spaar je tot 800-1000 euro waarna je pas futureproof bent, ofwel koop je een systeem als hetgeenTaartje had gepost waarmee je nog wel een tijdje goed kan gamen. Die graka van Taartje is ongeveer gelijk aan een nvidia 9800GT, wat een goede game kaart is. Die processor weet ik echt geen bal van, maar Taartje schotelt je echt geen bucht voor.

EDIT: en is Killzone 2 niet enkel voor PS3? Of vergis ik me? :?

Bewerkt: door senneken
Geplaatst: (bewerkt)

Phenom II X3 is een triple core, een Quad Core met 1 uitgeschakelde core.

Gaat goed mee versus de Q8x00 en de Q6x00

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:
Killzone 2 is alleen voor de PS3 uitgebracht :Y

Killzone 2 komt waarschijnlijk ook naar de X360 en PC.

Geplaatst:

Wat bedoel je godsnaam met futureproof, Senneken? Dat ik in de toekomst nog altijd een goed systeem zal hebben? Waarom koop ik dan niet dat systeem van TaartJJ? Als ik ermee een tijdje zal kunnen, is dat al zeer goed, maar wat bedoel je dan als ik er niet meer mee kan gamen? Dan koop ik toch gewoon nieuwe onderdelen en hou ik deze PC dan tip top up-to-date? En ja, in de toekomst zal ik Killzone 2 willen kunnen spelen, maar naar het schijnt is dat een grafisch monster die tot het uiterste gaat wat graphics betreft en heel wat energie uit je PS3'tje slurpt.

Weet je wat ik niet bij mijn verstand kan brengen? Bij een PS3 zitten waarschijnlijk 5 keer slechter/zwakkere onderdelen dan bij deze PC EN hij kan die games aan...

Geplaatst:
Killzone 2 is alleen voor de PS3 uitgebracht :Y

Killzone 2 komt waarschijnlijk ook naar de X360 en PC.

echt niet guerrilla is en bedrijf van sony en niet van microsoft dus het zal er nooit voor uit komen

Geplaatst:
Weet je wat ik niet bij mijn verstand kan brengen? Bij een PS3 zitten waarschijnlijk 5 keer slechter/zwakkere onderdelen dan bij deze PC EN hij kan die games aan...

De hardware van een ps3 werkt totaal anders. Hij kan bepaalde dingen heel goed berekenen e.d. waardoor hij zulke mooie graphics kan vertonen.

Geplaatst:

@ OS Discussie: Als Miek een quadcore-processor neemt, zal hij toch echt Vista moeten nemen. XP kán wel werken met quadcore-processors, maar Vista werkt er beter mee.

Geplaatst:
@ OS Discussie: Als Miek een quadcore-processor neemt, zal hij toch echt Vista moeten nemen. XP kán wel werken met quadcore-processors, maar Vista werkt er beter mee.

Zover ik weet moet dit geen verschil maken :duh:

Enige merkbare verschil is dat je in Vista DirectX10(.1) zult hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...